בעיות פוריות? לחוצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות פוריות? לחוצה
    אילנה
    23/09/2011

    שלום רב
    אני בת 37.6. הריון ראשון ספונטני לפני 4 שנים תודה לאל עבר בשלום .

    כעת היה הריון שני ספונטני אולם.. ...ב 7.7 ביוץ מובהק וקיום יחסים
    ב 19.7 בדיקת דם להריון תשובת הבטא נמוכה -hcg -קטן מ 3.
    ב 30.7 חשבתי שקבלתי מחזור אך מתברר כי בבדיקה של הרופא ב 30.8 נראה עובר בן 8.3 שבועות ושק הריון נוסף ריק(היתה הפלה מסתבר ).
    בהמשך ב 7.8 בבדיקת אולטרסאונד ראה הרופא ביצית שנמצאת בשחלה וכי עתיד להיות ביוץ בימים הקרובים ואני בעצם הייתי בהריון בשבוע 4.

    ב18.9 החל דימום והתברר כי אין דופק לעובר,וכי אבדתי גם את העובר השני,

    האם רמת הבטא הנמוכה שנמצאה בבדיקת הדם מעידה על בעיה הורמונלית המחייבת טיפולי פריון? אדגיש כי בכל חודש יולי ערכתי גם בדיקות שתן לגילוי הריון אולם הן יצאו שליליות (למרות שהיה לי שני עוברים ואח"כ אחד).
    רק כשהעובר השני שגם נפל בסוף היה בן 7 שבועות בדיקת השתן להריון זיהתה הריון.

    האם זה מעיד משהו על רמות ההורמונים שלי? יכול להיות שהן השתבשו כי אני "מבוגרת? מעולם לא היו לי בעיות ונקלטתי מהר פעמיים.

    מה הסיבה לתשובות כאלו?
    מאד מבולבלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות פוריות? לחוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות פוריות? לחוצה - תגובה

    רונית רוזנטל
    26/09/2011

    דנה שלום,
    כנראה שהריון לא היה תקין לכן הסתיים,
    לא אומר דבר על בעיות בהורמונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום