מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הזרעה ו- IVFטל23/01/2008
שלום יפעת,
עד כה ביצעתי 3 הזרעות עם איקאקלומין ועוד הזרעה אחת עם פיוריגון אשר לצערי לא צלחו.
החודש הזרקתי שוב פיוריגון, אך הביוץ התרחש מוקדם מהצפוי ולכן לא בוצעה הזרעה.
שאלתי היא האם את ממליצה לנוח חודש, ולאחר מכן להמשיך עם הפיוריגון, אוביטרל והזרעה
או לעבור ל-IVF? עוד אציין כי בחודש של ההזרעה על בסיס פיוריגון היו 3 זקיקים מעל 17 מ"מ ורירית של 10 מ"מ, אך עדיין לא הושג היריון.
סיבת אי הפיריון לא ברורה.
תודה רבה,
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי פריון בלתי מוסבר
יפעת צאיג24/01/2008הסיכויים להרות ב IVF הם נמוכים יותר מאשר באופן טבעי- הכוונה בתוך הגוף. רוב הפעמים במקרה של אי פריון בלתי מוסבר נובע מבעיות נוספות כמו נטייה תורשתית של לחץ דם, סכרת, סרטנים למינהם, תפקוד כבד, כליות וקיבה דלקות וגינאליות חוזרות, דלקות בשתןוכו'. וברגע שמביאים את הגוף לאיזון ההריון נקלט טוב יותר. עובי הרירית והזקיקים אכן נראים טוב ואני ממליצה לאזן את הגוף יותר ולהמשיך בהזרעות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
טל24/01/2008היי יפעת
לא הבנתי את המשפט הראשון שלך...
האם התכוונת שהסיכויים ב- IVF קטנים יותר מאשר בהזרעות?
איך מאזנים את הגוף?
איך בכלל בודקים מה לא מאוזן בגוף שלי???
המון תודות...
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר
יפעת צאיג24/01/2008הסיכויים להרות בתוך הגוף אם זה בהזרעות ואם זה באופן טבעי גבוהים הרבה יותר מ IVF וצריך להתייחס להפרייה כפתרון אחרון ולא כקיצור דרך. כדי לדעת על איזון תשאלי את עצמך כמה שאלות.: אך את אוכלת האם את אוכלת את כל אבות המזון? האם את עושה פעילות גופנית מתונה המתאימה לפריון? הא יש לך או בעלך מחלות משפחתיות נפוצות?ומה המצב הנפשי שאת מתפקדת בו.
לצערי רובינו לא מאוזנים מספיק ובמידה זה לא הולך רצוי מאוד לטפל בשאר המערכות כדי להגיע לאיזון ולאפשר לגוף את היצירה- הריון.
מקווה שהייתי יותר מובנת הפעם....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יפעת
טל27/01/2008אז מה ההבדל מבחינה פיזית אם אני עושה הזרעה עם זריקות פיוריגון או שעושה IVF?
הרי ההורמונים הם אותם הורמונים שניתנים בשני הדרכים....אז מה ההבדל מבחינת הגוף?
אם כבר אני עם זריקות פיוריגון ועושה הזרעות, אז לא עדיף כבר לעשות הפרייה חוץ גופית?
הרופא שלי אמר ש-IVF מגדיל את הסיכויים ....
שיהיה לך שבוע טוב ותודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבדל
יפעת צאיג27/01/2008המינון שנותנים כדי בשביל הזרעה הוא נמוך הרבה יותר מאשר נותנים בשביל IVF. המטרה בשביל הזרעה היא שיהיו שתים עד שלוש ביציות ב-IVF המטרה שיהיו כמה שיותר כדי לשאוב להפרות ואולי אף להקפיא. יכול להיות שתנסי בעדינות (כי הרופאים לא תמיד הם אוהבים שמעירים להם) שישנו לך את הרכב ההורמונים למשל במקום פיוריגון רק גונל F. אבל בכל אופן הסיכוי לקליטה בתוך הגוף יותר גבוהה מהפריה אך מספר ההזדמנויות בהפרייה גדל. אני ידייק: סיכוי ההשרשה גבוה יותר בתוך הגוף, סיכוי ההפרייה גבוה יותר ב- IVF בגלל כמות הביציות ששואבים ודואגים להפרייה בצורה מעבדתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)