פוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פוריות
    דינה
    20/02/2008

    אני מנסה להכנס להריון כבר כמעט 4 שנים וללא הצלחה,עשיתי את כל הבדיקות וכולן בסדר גמור,התחלתי טיפול באיקוקלומין במינון נמוך (פעמיים ביום) שהועלה לאחר חודשיים ל-3 פעמים ביום. אני שומרת נידה והבעיה היא בביוץ שהוא כנראה בימים הנקיים ולכן טופלתי באיקוקלומין. אינני יודעת מה לעשות משום שעכשיו אני אצטרך להתחיל טיפולי הזרקות ואני לא רוצה . אולי תוכלי לייעץ לי משהו מנסיונך . אודה מאוד אם תוכלי לחזור אלי לטל'': 050-7194911 , תודה ויום נעים ,
    דינה
    נ.ב.
    יש לי כבר 3 ילדים שהקטנה בת 4.5 (הם באו לפני שחזרנו בתשובה ואז לא ידעתי בכלל על הבעיה כי היא לא היתה קיימת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ימים נקיים

    יפעת צאיג
    24/02/2008

    דבר ראשון כדאי לבצע בדיקת ביוץ כדי לוודא שאכן הביוץ מתקיים בימים הנקיים ואין שום בעייה אחרת. איקקלומין וזריקות לא יוכלו לאחר לך את הביוץ אלה רק עם דקפפטיל שמשתק שחלות ואז יכולה להיות שליטה על הביוץ דרך זריקות הורמונאליות. דיקור המתמחה בפריון יכול לגרום לעיקוב בביוץ כדי לאפשר לך לבייץ אחרי הימים הנקיים. בהצלחה
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום