סיכויים להיכנס להריון טבעי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיכויים להיכנס להריון טבעי
    מיכל
    01/05/2008

    שלום,
    מזה כשנה אני ובעלי מנסים להיכנס להריון אך ללא הצלחה,
    לאחר 8 חודשים פניתי לרופא שלי,שלח אותי למעקב זקיקים ,הכי הרבה שהיו לי ועוד ביום ה-21 היה 14 מ"מ גודל זקיק.
    הרופא הביא לי איקוקלמין במחזור הבא למשך 5 ימים .
    לאחר מכן עשיתי שוב מעקב זקיקים וביום ה-12 הגעתי לגודל זקיק 20 מ"מ.
    באותם ימים ניסינו המון פעמים,אך שב לא נכנסתי להריון.
    הרופא שלח את בעלי לבדיקת זרע-בתוצאות התקבל MORPHOLOGY 2%.
    שאלתי היא האם בדיקה חוזרת של בעלי יכול להביא לתוצאות שונות?
    האם ניתן לשפר את הנתון הזה באופן טבעי?
    והאם הנתון הזה שולל את האפשרות להיכנס להריון באופן טבעי כלל?
    הרופא לא הסביר לי את כל הפרטים הנ"ל וישר על רגל אחת שלח אותי לתהליך ההשבחה שאני לא כל יודעת אך מתבצע התהליך.
    החודש החלטנו להשאיר את כל הבדיקות בצד על מנת להירגע ואז שוב להמשיך.
    אודה לתשובתך המהיר,אני מאוד בלחץ בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון טבעי

    יפעת צאיג
    01/05/2008

    הי, זרע מתחלף כל 3 חודשים אז אכן יכולות להתקבל תוצאות שונות בין בדיקה לבדיקה. שלילה מחלטת של הריון טבעי בכלל היא נדירה מכיוון שצריך רק זרע אחד טוב להפרייה על מנת להכנס להריון ויש 2% ממליונים כך שהסיכוי לא רע....
    תהליך השבחת הזרע מתבצע על ידי שטיפה של הזרע כך שהזרעים הטובים שורדים ואתם מחדירים ישירות לחלל הרחם כדי לאפשר קליטת הריון טיבעית. ההזרע מתבצעת אצל רופא נשים. אני מציעה לך לבדוק אם את נמצאת אצל רופא המומחה לפוריות שיוכל לתת לך את המענה המלא גם בהמשך הדרך. ניתן לשפר את איכות הזרע על ידי תזונה בעיקר וגם דיקור המתמחה בפריון. אך הכי חשוב זה להשאר אופטימיים ולא לדלג על אף ביוץ באופן טבעי. כשיודעים שיש ביוץ מומלץ לבצע הזרעה וגם לקיים יחסי מין יומיומיים במשך ארבעה ימים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    מיכל
    01/05/2008

    במשך כל החודשים הנ"ל המחזור שלי היה מאחר בשבוע....
    אני אמורה לקבל מחזור ביום שבת
    החודש כבר משבוע לפני תאריך המחזור ,יש לי כאבים מאוד חזקים בחזה ועשיתי בדיקה ביתית ויצא שלילי,האם בכל זאת יש סיכוי שאני בהריון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון

    יפעת צאיג
    05/05/2008

    הכל יכול להיות, מחזיקה לך אצבעות. יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום