לרונית היקרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרונית היקרה
    לירוןד
    17/08/2008

    היי, מה שלומך? אז מאחר ולא הצלחתי להשיגך בטלפון גם דרך האתר זה מצויין:-))) שאלותיי: להזכירך, וסת אחרונה ב 6.8. לאחר בדיקת זרע של הבעלול מצאו רק 100אלף אבל עם מורפולוגיה 60% הרופא (ישי דוד ד"ר) אמר ישר להפריה. בינתיים עשינו בדיקות דם ושתן כלליות והיום הוא עשה בדיקת זרע נוספת 1. יש מצב שפתאום נראה שיפור לכמה מיליונים לאחר שבועיים? 2. החלטנו לעשות הפריה דרך הקופה. יום ג הקרוב יש לנו תור לבי"ח כרמל עמ"נ להתחיל להריץ אישורים ( את רוב הבדיקות עשינו רק ממתינים לאיידס) שאלתי היא כזו: הבנתי שיש פרוטוקול ארוך שזה הבי"מ ה 21 לוסת או קצר שזה בי"מ 5. יש מצב שהרופא יאשר לי תחילת טיפול מיידי משמע במחזור הנוכחי 26 לחודש הקרוב ובמקביל מריצים אישורים או שעליי לחכות עוד חודש ( לי"מ 21 של הווסת הבאה) עמ"נ להתחיל את הטיפול? איך זה עובד? אני פשוח חדשה בתחום והבנתי שהתהליך קצת שונה בקופה מאשר בפרטי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרונית היקרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפריה חוץ גופית

    רונית רוזנטל
    18/08/2008

    לירון יקרה,
    בבקשה לא לרוץ....
    לתת לרופאים להתחיל בפרוטקול הנכון , גם אם לר יהיה החודש - צאי מזה הלחץ . את תהיי בהריון .
    ההחלטה שלכם ללכת על הפריה חוץ גופית נכונה ועכשיו רק סבלנות .
    אינני יודעת מה מדיניות הקופה וכיצד משיגים אישור כך שטוב שתבררי ועל פי זאת תנהגי.
    OK?
    בהצלחה גדולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום