לא מצליחה להבין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה להבין
    נטע
    17/08/2008

    שלום רב אני בת 40 השבוע .אני ובן זוגי מנסים הריון ולא ממש מצליח לנו לי יש ילד בן 20 ולבן זוגי יש ילדה בת 5 בנוסף עברתי הפלה בגיל 30 . היום אחרי נסיונות טבעיים ואיקקלומין 3 חודשים ווחודשיים של זריקות והכנות להזרעות והזרעה אחת אני מתחילה לחשוש שזה אבוד שאין סיכוי האמת היא שלא ממש מסבירים לי מי מה ולמה וחוסר הודאות מעייף אשמח מאוד לשוחח עם משהו בטלפון ולהקשיב לתהליך ולשאול שאלות אחרי ההזרעה קיבלתי מחזור שהקדים לבוא בשבוע עשיתי בדיקות ובדם ההייתה תוצאה שלאסטרדיול לא גבוהה לכן המשך הטיפול נדחה התוצאה היא:
    ESTRADIOL(E2) 648.00 PMOL/L הפרופםסור אמר שזו לא תוצאה טובה ושאעשה בדיקה מחרתיים ובינתיים להמתין כי ככה.הבעיה העיקרית שלי זה שאין לי מי שמסביר לי ומלווה אותי לאורך הדרך הזו ואני המון בוכה בלילה בחושך. אשמח ליעוץ אני צמאה להסברים יום טוב לכולם ותודה על ההקשבה [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה להבין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להבין

    רונית רוזנטל
    18/08/2008

    נטע יקרה,
    במדרגות עולים אחת אחת גם כאן.
    יש לברר ואח"כ להתחיל לטפל.
    האם בצעת בדיקות דם יום 2-3 וכן יום 21 ?
    האם בוצע צ.רחם לך- וב. זרע לבן הזוג?
    מחזור מקדים בטיפולים עקב התקצרות השלב האחרון של המחזור כנראה בגלל ירידת פרוגסטרון.(זה לא צריךללהלחיץ כלל).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום