קושי להיכנס להריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי להיכנס להריון
    שירי
    15/09/2008

    אני בת 33 יש לי ילדה בת שנתיים ושמונה חודשים מנסה להיכנס להריון כבר 9 חודשים בערך FSH גבוה מאוד עומד על 35, יש לציין כי נכנסתי להריון הקודם עם FSH 21 בעזרת איקוקלמין ונקלטתי לאחר חצי שנה של נסיוניות ואיקקלומין בפעם השנייה. לאחר הפסקת הגלולות לפני בערך 9 חודשים לא קיבלתי מחזור טיבעי אלא רק באמצעות פרוגליטון שלקחתי זו הפעם השלישית בתיקווה שיעורר לי את השחלות. אני עצובה וכאובה כולן מסביבי בהריון כל מעגל החברים או בהריון או שילדו לפני כמה חודשים ורק אני מחייכת ובפנים כאובה מאוד . במכון לפוריות אמרו לי שהפתרון הבא הוא תרומת ביצית, אני לא מוכנה בשום אופן לעשות זאת כרגע . שאלתי האם יש אפשרות לבצע בדיקות נוספות? צילום רחם לא עשיתי, מעקב טבעי לא נעשה אולי הורמונים שאפשר לקחת ... חסרת אונים לא יודעת מה לעשות סוף העולם שלי...לא חלמתי שאי פעם אקלע למצב הזה ואהיה במצב הזה.עצוב. אשמח לעידוד מכם ולשמוע האם ידוע על נסיונות שצלחו במצב הזה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי להיכנס להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי להכנס להריון

    רונית רוזנטל
    15/09/2008

    שירי יקרה,
    אכן אין מה לרוץ לכוון תרומת ביציות..
    יש זמן,
    לדעתי יש טעם לעשות מעקבים על מחזורים טבעיים ואז לבצע הזרעות .
    כמו כן ניתן לעשות צילום לראות שמבחינה מכנית הכל תקין.
    תרומת ביצית יכולה לחכות אפילו מספר שנים.
    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום