הריון או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון או לא?
    הילה
    22/09/2008

    שלום רב, הזרעה ראשונה לפני שבועיים, תוצאות ביום ו' היו: E2 = 1069 פרוגסטרון = 148 BHCG = 71 צפויה לעשות בדיקת דם נוספת ביום ד' הקרוב. הרופא שלי אמר שאני בהריון צעיר, אבל צריך לחכות ולראות איך זה יתפתח, אולי זה ייפול, או הסתבכויות אחרות... הוא גם אמר שהרמה של ה-E2 - או הפרוגסטרון אני לא זוכרת - קצת גבוהה מדי, ושזה גבולי. מה צריכה להיות רמה תקינה של הערכים הנ"ל? האם רופא הגיב כמו כל רופא אחר (מיתון ציפיות) או אולי הוא באמת ניסה לשדר שבאמת הסיכויים לא טובים? האם באמת ההריון נשמע אולי לא תקין? אני כבר משגעת את עצמי!! בתודה מראש, הילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכוני הריון

    יפעת צאיג
    22/09/2008

    לדעתי הרופא שלך ניסה להיות זהיר מידי. רופאים לא ממהרים לשמוח עד שלא רואים דופק (בערך שבוע 7) ואז הסיוכיים להחזקת הריון עולים ל- 98%.
    אז עם חששות אך עם הרבה תיקווה. וחישבי חיובי אין סיבה שזה לא יהיה בסדר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון או לא

    רונית רוזנטל
    22/09/2008

    הילה יקרה,
    תשובת בטא 71 אכן מראה שיש התחלה.
    מבקשת לשמור על אופטימיות זעירה ולבצע בדיקה נוספת עוד יומיים.
    הערכים מכפילים את עצמם כל יומיים.
    אז בבקשה עשי בדיקה עוד יומיים שמרי על מורל ותאמיני לי שיהיה בסדר.
    הערכים השניים תקינים.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום