חזרה לטיפולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרה לטיפולים
    דניאלה
    21/01/2010

    בת 31י,ש לי ילד בן שנה וחודש מהפרייה חוץ גופית,אחרי שנה וחצי טפולים כושלים שלא הניבו תוצאות,והפרייה אחת,מוצלחת ,
    חוזרת לטיפולים!.
    אני עוד לא התגברתי על הטראומה מהטיפולים ומהכשלונות הרבים שחוויתי,למרות שאני כבר אמא עדיין מסתכלת בקנאה ובכעס מסויים על אמהות אשר הביאו את ילדם בקלות,ממש מרגישה כעס גדול על גיסתי למשל שהביאה ילד חצי שנה אחרי בקלות.אני רוצה להשלים אם זה ולא מצליחה.
    קשה לי לחזור לטיפולים שוב אך אני מאוד רוצה עוד ילד.
    הייתי בעבר בקבוצת תמיכה ביחידה בה טופלתי,היש קבוצת תמיכה לבנות שעוברות טיפולים והן אמהות?
    האם העובדה שאני עדיין מקנאה נורמלית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה לטיפולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לטיפולים

    יפעת צאיג
    21/01/2010

    דנה אין ספק כי את נורמאלית לגמרי. הטראומה של הטיפולים אינה חולפת ויש כאלה שהיא נשארת אצלהם כל החיים. במיוחד שהתהליך אינו נגמר עבורך ואת יודעת כי תאלצי לעבור את החוויה שוב. במידה ואין בעייה מכנית ממליצה לך להתחיל לנסות טבעי ולהתחיל כמה שיותר בטיפוטלים כי בשנתיים הראשונות לאחר הלידה הסיכויים גדולים יותר להקלטות. בהצלחה. יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום