איקוקלמין וההריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איקוקלמין וההריון
    אור
    19/06/2010

    שלום,
    אני בת ויש לי p.c.o קשה ואין לי ביוץ זה מה שטוענים הרופאים, התחלתי לקחת איקאקולמין כבר היום השלישי, אני יודעת שאני צריכה להגיע עוד חמישה ימים למרפאה לקחת דם ואולטראסאונד, אני לא יודעת למה אני הולכת ואני כל כך לחוצה שאני לא יודעת איך להרגיע את עצמי,מכיוון שאני עם התופעה הזאת מגיל 12 וזה כולל את התופעות הנלוות כמו שיעור יתר אקנה השמנת יתר כמו כן לקיחת כדורי אנדרוקור , השאלה שלי איך אני יכולה להרגיע את עצמי שלא תהיה לי בעיה להעיכנס להריון , בזמן שאומרים לי שאני לא מבייצת? אתן חושבות שאולי הטיפול ייטב איתי ואני כן יוכל להיכנס להריון?
    אני אודה לכם על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איקוקלמין וההריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • p.c.o

    יפעת צאיג
    19/06/2010

    למרות הקושי וחוסר האמונה רוב הנשים עם בעיה כמו שלך נכנסות להריון. הבעייה נעוצה יותר בזמינות הביוץ ולא בהקלטות. האם יש סכרת במשפחתך? נסי לאמץ לעצמך תזונה סוכרתית עדיף עם ייעוץ נטורופתי כדי להגדיל את הסיכוי. בנוסף הרפואה היום מאוד מתקדמת ואין לי ספק כי ההריון הוא רק עניין של זמן. בנוגע ללחץ אם אינך מצליחה להרגע נסי להעזר באנשי מקצוע כדי שהלחץ לא יהווה גורם מעכב בכניסה להריון. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום