האם אני בהריון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני בהריון?
    טל
    28/12/2007

    היי,

    אני ובעלי מנסים להכנס להריון מזה 7 חודשים. לאחר כחודשיים בהם לא קיבלתי מחזור (לאחר שימוש ממושך של 10 שנים בגלולות), אובחנתי ע"י רופאת הנשים שלי כפוליציסטית ואני מטופלת בכדורים של מטפורמין.
    המחזור הגיע "עצמאית" בפעם הראשונה לפני כ-52 יום. עפ"י רופאת הנשים שלי, נאמר לי כי עליי לצפות לקבל את המחזור הבא בפרק זמן קצר יותר וכן הלאה, עד שאתייצב למחזור סדיר בן מספר קבוע פחות או יותר של ימים (יש לציין שלפני השימוש בגלולות המחזור שלי היה סדיר).
    והנה, עברו כבר 52 יום, כאשר המחזור הקודם הגיע לאחר 56 יום, ועדיין לא נראה כאילו אני עומדת לקבל.
    לפני מספר ימים חשתי התכווצויות בבטן התחתונה וחשבתי שהנה זה מגיע, וכלום. כמו כן, לפני כ-10 ימים בערך היו לי תחושות משונות של בחילה שאף גרמו לי להתעורר באמצע הלילה, אך מאז לא היו יותר. איננו סובלת מכאבים בחזה או נפיחות, אבל אתמול במקלחת הפטמות כאבו לי מאוד עם המגע במים...
    עדיין לא עשיתי בדיקה (אני מניחה שזה החשש לגלות שאינני בהריון), ובכ"ז, רציתי לשמוע ממך, האם שמעת על טיפולים במטפורמין לפוליציסטיות שעזרו? האם יתכן שאני בהריון (עפ"י חישוב גס, אם כן, אני אמורה להיות בשבוע ה-7), ללא המאפיינים הבולטים של הריון?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בהריון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתכן הריון

    יפעת צאיג
    30/12/2007

    הטיפול שניתן לך הוא הטיפול הפופולרי ביותר בקרב פוליציסטיות. אך כדי שלא ניכנס לספקולציות מיותרות עדיף להתמודד עם האמת ולעשות בדיקה. המון בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום