בעיית פוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית פוריות
    מירב ואריק
    30/12/2007

    שלום רב, הופנינו למרפאת פוריות, האבחנה המשוערת היא: Infertility/subfertilty. תוצאות בדיקת הזרע הן:

    ph 8
    volume 1.6
    count 13
    tot.count 20.8
    motility 30
    חשוב לציין כי אנו בני 30 עם ילדה אחת בת 6. מנסים להכנס להריון מעל שנה.
    בדיקה זו הינה הבדיקה הראשונה, האם לאור התוצאות יש טעם לבדיקה נוספת? בבדיקות שלי נמצאו: בטן: pv- ב.מ.פ, משטח pap- מצב דלקתי ללא ממצאים חשודים, vag us-רחם ושחלות בגודל ומרקם תקינים, רירית סדירה, אין נוזל חופשי באגן, עובי הרירית 16 מ"מ.

    מה ניתן להבין לאור הממצאים הללו? מה הסיכוי להרות?

    תודה וסליחה על השאלה הארוכה

    מירב



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוריות

    יפעת צאיג
    05/01/2008

    בבדיקת זרע אני תמיד ממליצה על בדיקה נוספת, בבדיקה שלך הייתי רוצה לקבל חוות דעת ממה נובע המצב הדלקתי. הייתי ממליצה לכם להתייעץ גם בפורומים הרפואיים לקבלת מידע נוסף על תוצאות הבדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום