אקקלומין+אסטרופם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקקלומין+אסטרופם
    מיכל
    05/01/2008

    שלום אני בת 26 החודש המחזור שלי היה21.12 לקחתי אקקלומין+אסטרופם כדור אחד ליום
    ביום ה10של המחזור עשיתי בדיקה אצל הרופאה שחלה ימין 1.91 זקיק 1 -שחלה שמאל 1.84 זקיק1 -רירית 0.39 .הרופאה שלי אמרה לי עוד 2-3 ימים שיהיה ביוץ . יום13 של המחזור עשיתי בדיקה שחלה שמאל 11 זקיק 1 רירית 5מ"מ שחלה ימין הערות החזר ציסטי פשוט בקוטר 32מ"מ . דרך הקופת חולים.

    יום ה14 של המחזור הייתי אצל טכנאית אולטראסאונד שחלה ציסטי 38*41.7
    ועוד 3זקיקים1- 14.6*8.8
    2 - 15.4*9.1
    3 - 13.2*9.5
    רירית 6.3 טכנאית פרטית היא אומרת שאני לפני ביוץ אני שילמתי לה לשנה אין אפשרות שהיא מושכת אותי כספית .

    אני יודעת שזקיק צריך להיות 20-25 .ורירית 4.7-6 זה טוב יש לציין סקס היה ביום ה9 ו11 של המחזור . אני רוצה לדעת אם הזקיקים של יום 10 ניהיה לציסטיאו שיש מצב שהיה ביוץ
    מה לגבי הבדיקה של יום ה14 האם אני לפני ביוץ ? אני לא יודעת מה נכון מה שהרופאה אומרת או הטכנאית האם יש אפשרות שהציסטי יכול להפריע להריון ? בתודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקקלומין+אסטרופם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביוץ

    יפעת צאיג
    05/01/2008

    זקיקים לביוץ נעים בין 18-22 רירית רחם תקינה היא מעל 6. נראה שאכן הטכנאית צדקה ואת לפני ביוץ מקווה שהפעם זה הפעם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום