מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח קטרטחנה02/06/2015
אני צריכה לעבור ניתוח קטרט בקרוב ורציתי לדעת האם הניתוח עצמו כואב האם מרגישים
כאבים או דקירות בעין וכדומה או שרק החוויה היא שמלחיצה
וכמו כן לאחר הניתוח קראתי והבנתי שיש הרגשה של גוף זר וחול בעין
רציתי לדעת כמה זמן זה נמשך האם זה כאב קל ונסבל או שזה יכול להיות נורא
כמה זמן אי אפשר לשטוף את העין
כמה זמן אסור לנגוע בכלל בעין אם זה מגרד נורא
והאם חוץ מהטיפות הרגילות שצריך לשים לאחר הניתוח
יש טיפות שיכולות להקל על תחושת הגרד בעין
כמובן שאני רוצה מאוד שהניתוח יצליח ואני ישוב לראות
כי עכשיו אני כמעט לא רואה כלום ואני מאוד מתוסכלת מכך
אבל העניין השני של תחושת גוף זר בעין
והצורך המוחלט לנגוע בעין הוא גם מבחינתי קריטי
אני פוחדת נורא בבקשה עזרו לי להגיע להחלטה
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קטרט - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015לא אמור להיות כאב בניתוח אך עלולה להיות תחושת אי נוחות.
בתקופה הראשונה יש להמנע מלחץ על העין.
יש טיפות המיועדות להקלה של האי נוחות אחרי ניתוח.
לגבי פרטים ספציפיים כגון שטיפה שאלי את המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואים נקודות אדומות על בגד לבןחיה02/06/2015
שלום, לאחרונה אני מגלה שמדי פעם, כשאני מסתכלת על בגד לבן, כלי מיטה לבנים, אני רואה שם נקודות אדומות ואני יודעת שזה לא באמת! זה לא קורה בשום הזדמנות אחרת. יש יל גם סוג חדש של כאב ראש מציק באמצע של החלק העליון של הראש. אני בת 84, בריאה ולא סובלת ממחלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואים נקודות אדומות על בגד לבן - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015פני לרופא המשפחה אשר ידריך אותך אילו בדיקות יש לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודות אדומות...
חיה03/06/2015האם זה מדאיג? מוכר?
מדובר באימי ואשמח ליותר מידע בשלב זה.
אשמח להמלצה על רופא מומחה ברעננה ובסביבה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודות אדומות... - תגובה
ד``ר יורם שוחט03/06/2015עקב כאבי הראש והתופעות בראיה ממליץ התייעצות נוירולוג/נוירו-אופטלמולוג.
לא ניתן להמליץ על רופאים בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- plateau irisמור02/06/2015
בת 44.אין סיפור גלאוקומה במשפחה.אשמח להבין היכן אני עומדת מבחינת התוצאות לאורך שנים ומה זה אומר.
התחלתי בדיקות לאחר מקרה התעלפות שלאחריו התחלתי סדרת בדיקות שגרתית ואז התגלה קיעור בעצב. לא מקבלת שום טיפול נכון להיום.
בדיקת OCT
2013: איכות בדיקה טובה עין ימין-עובי שכבת RNFL בגדר הנורמה. הקיעור הנמדד 0.54-0.41
עין שמאל-עובי שכבת RNFL בגדר הנורמה. הקיעור הנמדד: 0.67-0.41 2015: איכות בדיקה טובה
עין ימין-עובי שכבת הRNFL בגדר הנורמה, למעט הדקקות עליונה קלה. הקיעור הנמדד 0.64-0.42 עין שמאל -עובי שכבת ה RNFL בגדר הנורמה. הקיעור הנמדד: 0.68-0.52
השוואה: מימין-הידקקות עליונה,נוזלית ותחתונה משמאל-הזקקות נזלית עליונה. בדיקת
פכימטריה 2013: עין ימין 600 מיקרון עין שמאל 614 מיקרון
בדיקת שדה ראייה:
2012-ירידה כללית ברגישות ללא נזק ספציפי משמעותי אין שדה להשוואה
2013-עין ימין שדה תקין ללא שינוי משדה קודם עין שמאל נזק נזלי קל מאוד ולא מובהק השוואה- ללא שינוי משדה קודם
2015- שדה תקין ללא הרעה בדיקות לחץ תוך עיני: 2012 ימין 18 שמאל 20 2013 ימין 20 שמאל 20 2015 ימין 18 שמאל 20 מקולה ופריפריה תקינות רשתית צמודה לחמית שקטה קרנית זכה עדשה זכה
חודשיים אחכ- בעיקבות ביקור במרפאת גלאוקומה להפתעתי:
רושם ל plateau iris configuration עם IOP מעט מוגבר בשתי העיניים בנוכחות קרניות מוגדלות. בבדיקת OCT קידמי IR 30 ART+OCT 30(16.7mm) ART(12)Q:39EDI(HR IR 30 ART+OCT 30(16.2mm)ART(11)Q:46EDI(HR
נאמר לי מהצילומים שאין פגיעה בעצב ולחצים מעט מוגברים 22 23.
קראתי חומר באינטרנט ונילחצתי. מה הסיכויים לצאת מדבר כזה באופן מוחלט?
ומה התהליך שאצטרך לעבור?
אין במשפחתי הקרובה והמורחבת אף מקרה כזה בעבר, האם בהכרח תורשתי?
האם יש בארץ נסיון בטיפול בתופעה זו ובניתוחים כי הבנתי שלא נפוץ בארץ.
והאם כל רופא גלאוקומה יכול לטפל או שיש מומחים ספציפיים לתופעה זו.
מודה מראש לתשובותיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר plateau iris - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015כל מומחה לגלאוקומה מכיר את התופעה ואת הטיפול. בהחלט יש נסיון.
פני למומחה גלאוקומה להתייעצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה של חצי מספר העין אחתניר01/06/2015
שלום רב,
בן 35
בחודש חודשיים האחרונים (אולי יותר אני לא יודע) הבחנתי שאני לא רואה זהה בשתי העיניים. עין ימין חלשה יותר (רואה קצת מטושטש למרחק)
הלכתי לרופא עיניים הוא עשה לי בדיקת עיניים ואמר לי שהופיע לי חצי מספר בעין ימין, הוא גם שם לי עדשות כמו של משקפיים וגם עדשה כמו מסננת כזו ואכן ראיתי טוב.
לאחר מכן הוא גם עשה לי בדיקת לחץ שיצאה תקינה (לאמא שלי יש גלאוקומה) .
מאחר ואני מטבעי קצת (הרבה) היפוכנדר (וגם לפני 4 חודשים הפסקתי כדורים ב SSRI) רציתי לדעת האם יכול להיות שהרופא מפספס משהו מאחר ויש סימפטומים רבים שמופיעים בעין אחת או שזה דבר נפוץ ירידה בראיה בעין אחת בלבד.
אציין עוד פרט מהעבר שאולי חשוב, זה שלפני 10 שנים בדיוק עשיתי לייזר בעיניים על מספרים קטנים (אני חושב שזה היה חצי מספר בעין אחת ו 0.75 בעין שניה), ניתוח שיצא טוב מאוד, ראיתי מצוין כל השנים הללו.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה של חצי מספר העין אחת - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015שינוי בעין אחת בהחלט אפשרי. מאחר ונבדקת על ידי רופא עיניים, אם לא נמצא כל ממצא אחר בבדיקה נראה שאתה יכול להיות שקט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיניים ואמלהלימור01/06/2015
ד"ר שלום
לפני 5 ימים הייתי אצל רופא עור שהוציא לי פרונקל מעפעף עם מחט חשמלית אך לפני כן בעפעף הוא שם לי משחת אמלה ונשארתי איתה חצי שעה היתי עם עין סגורה אך נזל לי על הריסים. לאחר יממה קצת התנפח שמתי יומים סינטומיצין וזה נרגע. אך יש תחושה מוזרה בעין. האם האמלה עלולה לגרום נזק לעין ????
בבוקר אני קמה יש מעט בצקת בעפעף שאחרי שעתיים נעלמת בנוסף מדי פעם אני מרגישה טשטוש ראיה לשבריר שניה .(כאילו שפשפתי הרבה את העין).
אודה לך על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיניים ואמלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015לא ניתן לענות ללא בדיקה. אם התופעות קיימות פני לרופא עיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תסמונת העין הכבדהתום31/05/2015
שלום למישהו קרוב אבחנו את תסמונת העין הכבדה.
אשמח אם מישהו יסביר לי על התסמונת ובעיקר על הניתוח(סיכון ו התאוששות).
תודה מראש
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תסמונת העין הכבדה - תגובה
ד``ר יורם שוחט02/06/2015לא ברור לי לאיזו תסמונת הכוונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיס קיי 300 נכנס לעיןדפנה31/05/2015
דר' שלום רב ותודה מראש, לפני שעה לערך ניקיתי קן של יונים במרפסת ולאחר מכן ריססתי כמות ניכרת בקיי 300. זרם התרסיס היה חזק מאד ואף באוויר וכנראה נכנס לי לעיניים. רק לאחר שעה לערך שטפתי את העיניים עם סבון ומלא מים. עכשיו אני מרגישה כי אני לא רואה טוב. אני פוחדת איימים שזה פגע לי בעיניים והראיה שלי תיחלש וניזוקה חלילה. העין לא אדומה בכלל. הרגשה שקרה משהו או רק מהפחד. מה עלי לעשות. תודה רבה לך דפנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרסיס קיי 300 נכנס לעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015אם את מרגישה שראייתך לא טובה פני לבדיקה בדחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשריר העיןרוני31/05/2015
שלום,
כואבת לי עין ימין כשאני מזיזה אותה וכשאני לוחצת עליה , הבנתי שכנראה יש לי דלקת בשריר העין
א. אני לוקחת אנטיביוטיקה בגלל דלקת בשן בצד ימין שנמשכה כנראאה כבר שנים וכנראה היא זו שגרמה לדלקת בעין
האנטיוביקה הקלה לי על התחושה בלחי אך לא על הכאבים בעין שלאחרונה גם לפעמיים כאילו נוזל ממנה משהו
האם אפשר לקחת כדור נוגדי דלקת במקביל לאנטיביוטיקה _ אוגמנטין ואם כן איזה או שעדיף לסיים קודם את האנטיביוטיקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בשריר העין - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015עליך לפנות לרופא עיניים לאבחון. הוראות טיפול יינתנו על ידי הרופא על פי הממצאים.
יש להמנע מ"איבחון עצמי" ומהחלטות בלתי מקצועיות על טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עין אחת עם ועין אחת בליחיליק30/05/2015
שלום,
אתמול קיבלתי פנס בעין אחת ואני כנראה לא אוכל לשים בה עדשה לחודש הקרוב.,
השאלה שלי היא האם זה בסדר ללכת עם עין אחת עם ועין אחת בלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עין אחת עם ועין אחת בלי - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015עלול להגרם כאב ראש. תתכן הפרעה בראית תלת מימד ובהערכת מרחקים. אם יש פזילה סמויה היא עלולה להחמיר בעקבות הרכבת עדשה בעין אחת בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בצילינדר ובמספרמור29/05/2015
כבר כמה שנים שיש לי צילינדר (מרכיבה משקפיים כ-10 שנים), וכשעשיתי בדיקת עיניים זו הפעם השנייה שישנה ירידה במספר בעין שמאל (2.00- במקום 2.25-) וירידה בצילינדר בעין ימין ל-ס (במקום 0.50-). האם תופעה כזו קיימת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בצילינדר ובמספר - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015מספרים יכולים להשתנות עם הזמן. במקרה שלך מדובר בשינוי קל. בכל מקרה מומלצת בדיקת רופא עיניים לוודא שאין מצב בעיניים האחראי לשינוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצילינדר
מור31/05/2015אבל גם הצילינדר יכול לרדת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצילינדר - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015כן. צילינדר הוא גם כן מספר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רברן29/05/2015
רציתי לדעת האם זה נורמלי שכאשר אני מיסתכל לאורך זמן באובייקט מסויים מאוד קטן (אותיות על תמרור אבל מאוד קטנות שקשה מאוד להיתמקד עליהם) לאט כל מה שמיסביב לפוקוס של אותה אות (כוונתי היא לסביבה כאשר מדובר ברחוב) אומנם עדיין ניראה אבל באופן ירוד משמעותית (כוונתי היא שיורד הפוקוס אבל ממש) וגם ממש קשה להיתמקד באותו האובייקט המדובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015מציע לפנות לרופא עיניים לבדוק את מיקוד העיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקפיים מזיקים?רוביק28/05/2015
ד.נ.
האם יש בסיס לטענה (ד"ר בייטס) שמשקפיים, ככלל, מזיקים לעיניים בטווח ארוך? בברכה, אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקפיים מזיקים? - תגובה
ד``ר יורם שוחט31/05/2015אין כל בסיס לטענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעורה בעין?יוני28/05/2015
עפעף של עין ימין כואב לסירוגין, במשך שנה.
האזור של העפעף נראה רק טיפה נפוח בחלק שהריסים נמצאים בו.
לפעמים יש גם גרד.
שתי רופאות עיניים שונות איבחנו שעורה.
הראשונה נתנה לשים טיפות למשך שבוע ואמרה לעשות קומפרסים.
השנייה, שהלכתי אליה בערך ארבעה חודשים אחרי הראשונה, אמרה לעשות קומפרסים.
עשיתי קומפרסים תקופה ממושכת אבל זה עדיין לא עובר.
מה הבעיה כאן?
אציין פרט חשוב - אולי הגורם לבעיה:
התחלתי לקחת טלפסט 180 מ"ג גם לפני שנה, וזה גרם לי לגרד חזק בעפעפיים (שניהם) למשך שבוע ואז נירגע. (התרעתי לרופאת המשפחה והיא אמרה שזה בסדר ושאמשיך לקחת)
הבעיה - חשבתי שזו שעורה אז שמתי קומפרס חם מידי בעין ימין למשך שנייה, וזה כנראה מה שגרם לשעורה הזו עד עכשיו.
כי בעין שמאל אין את הבעיה הזו.
בנוסף אני נוטל Euthyrox במינון 50 מיקרו גרם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעורה בעין? - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספרמשה27/05/2015
מאז שהראייה שלי התחילה להדרדר(6 שנים) אני סובל מהילות וקוים נמתחים כאלה שמורידים לי את האיכות ראייה ומפריעים לי גם מרחוק וגם מקרוב, פעם זה היה רק בלילה היום זה גם מפריע ביום. בבדיקת ראייה האחרונה שלי לפני כמה שנים נאמר לי שיש לי מספר -0.75 וצילינדר 0.5 בשתי העיניים. בחצי שנה חל לי שינוי בראייה מספר פעמים המתבטא בכך שההילות והקווים שינו את המקום שלהם ומציקים לי יותר גם ביום וגם בלילה. הלכתי לרופא עיניים והוא קבע שאין לי מספר כלל וצילינדר 1.5
RE -1.5*2 6/6
LE -1.5*10 6/6.5
Mild astigmatism bilateral
יש לי מספר שאלות, איך זה הגיוני שפעם הייתי אצל כמה רופאים ואופטמטריסטים וכולם אמרו שיש מספר ועכשיו פתאום רק צילינדר?
צילינדר 1.5 נחשב גבוה? מה המצב שלי באופן כללי?
בבדיקת ראייה אפילו שיכלתי לראות את המספרים, עדיין היה לי קצת הילות ומתיחות אבל הוא אמר שזה בסדר. זה אמור להיות ככה?
הקפדתי לשאול אותו כל הבדיקה האם יש סיכוי לקרטוקונוס בגלל השינויים שהיו לי בזמן האחרון אבל הוא אמר לי כל הזמן לא לתת לאינטרנט להפחיד אותי, ושהוא לא רואה שום חשד או סימן לקרטוקונוס(הוא לא עשה מיפוי קרנית רק בדיקה עם הכדור פורח שהוא מסתכל לתוך העין)
כדאי לשקול הסרת משקפיים בעתיד? יש תוצאות טובות עם צילינדר כזה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילינדר 1.5 בעיניים וירידת מספר - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015מספרים יכולים להשתנות אצל צעירים. המספרים מתייצבים בד"כ עד אמצע שנות העשרים.
השינוי באסטיגמטיזם (צילינדר), וגם העובדה שלא ראית נקי גם עם המשקפיים, בהחלט מצדיקים מיפוי קרנית. בנוסף, ממליץ לפנות לרופא עיניים לבדיקה יסודית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עיניים
משה28/05/2015הייתי אתמול אצל הרופא בקופת חולים והתוצאות שרשמתי פה זה ממנו. הוא אמר שאין לו מכשיר מיפוי קרנית ושאני לא צריך בכלל. עדיין אתה חושב שצריך ללכת לרופא אחר ולעבור מיפוי? איפה אפשר? כי אין מיפוי גם אצל הרופא וגם אצל האופטמטריסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015מעבר למספר, צריך בדיקה של גלגלי העיניים.
צריך מיפוי. יש מכשירי מיפוי במכוני העיניים של קופות החולים, במכונים שבהם מבצעים ניתוחים להסרת משקפיים ואצל חלק מהאופטומטריסטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה אצלך
משה28/05/2015ראיתי שהמכון שלך נמצא בתל אביב. אפשר להגיע לחוות דעת ומיפוי אצלך? אם כן, מה הטלפון לקביעת פגישה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה אצלך - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/05/2015רשום למטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי
משה14/06/2015הייתי באחד המכונים הגדולים להסרת משקפיים, עשו לי מיפויים והכל ואמרו לי שאני מתאים. רק שפה אמרו לי צילנידר אחר:
עין ימין 1.25 צילנידר מעלות 186
עין שמאל 1 צילינדר 10 מעלות
עובי קרנית 590
נאמר לי שאין קרטוקונוס והסברתי להם על ההחמרות לאחרונה ואמרו לחכות כמה חודשים לראות שהכל בסדר. בנוסף האופטמטריסט אמר שחדות הראייה שלי עם 2 העייניים היא 6/6 והבעיה היא עם כל עין בנפרד.
זה הגיוני שאני כל כך סובל מהמספרים הקטנים האלה? בלילה זה פשוט סיוט וכאב ראש אחד גדול ואני עדיין מפחד שמשהו לא בסדר. יש סיבה לחוות דעת נוספת לדעתך? האם כדאי לבצע בעוד כמה חודשים ניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי - תגובה
ד``ר יורם שוחט15/06/2015פנה לבדיקה חוזרת בעוד כמה חודשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד ראייהסתיו26/05/2015
שלום , לפני כמה ימים איבדתי את הראייה למספר שניות והיה לי קושי רב בנשימה . איבוד הראייה התבטא באור לבן חזק מאוד עד כדי שלא ראיתי כלום סביבי מלבד עלים ירוקים על עצים.
מקרה זה קרה לי בעבר , נלחצתי אך לא ייחסתי לו חשיבות אבל כרגע שזה קרה לי שוב התחלתי לחשוש . זה עלול להיות מסוכן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד ראייה - תגובה
ד``ר יורם שוחט27/05/2015חשוב לפנות לרופא המשפחה ולדווח לו על התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




