מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלות קצרותמירי06/10/2014
שלום ד"ר,
אני בת 47, יש לי כתמים על הפנים והגב כתוצאה מפצעים פנימיים שיצאו לי ההבחנה של רופא העור הייתה שזה אקנה.
לדעתו כדאי מאוד להתחיל לקחת כדורי ראקוטן למשך חודשיים.
ברצוני לציין שיש לי דילול בשיער בחלק הקידמי של הראש מה שאובחן נשירה גנטית.
1. האם ראקוטן גורם לנשירה?
2. ההאם ראקוטן גורם לכך שהכתמים הכהים שעל הפנים והגב יעלמו?
3. האם חודשיים מספיקים כדי לטפל בבעיה הזו?
בתודה מראש,
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות קצרות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/10/2014חודשיים רואקוטאן לא מספיק
כתמים לא יורדים עם רואקוטאן , ולא תמיד כתמים נעלמים .
ודילול ונשירת שיער בנטילת רואקוטאן לא ממש קשורים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוריאזיסדורון06/10/2014
שלום,
אני בן 20, לפני כמה זמן התחילה לי פריחה על המרפק .(עור אדום וקצת גבשושיות).
האדמומיות מגיבה טוב למשחה סטרואידית .
הדעות בין הרופאים חלוקות, ולכן רציתי לדעת איך אפשר לשלול או לאמת את המחלה.
ביופסיה ?
קראתי גם לגבי גן CARD 14. יש בדיקה לגילוי הגן הזה ?
מה אפשר לעשות כדי לדעת אם יש לי, או לא ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסוריאזיס - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/10/2014לבקש ביופסיה מהרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקותדוד06/10/2014
שלום רב
רציתי לדעת האם זריקות נגד אלרגיה מדובר במחט קטנה מאוד גורמות לצלקות בעור? לעזרתכם אודה
דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/10/2014מחט קטנה אינה גורמת לצלקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחור בציפורן - משנה מקוםגיא06/10/2014
שלום וברכה,
באגודל שמאל שלי הופיע לפני כחודש וחצי כתם שחור קטן (ללא שזכורה חבלה) בגודל של כמילימטר על מילימטר וחצי.
בבדיקה אצל רופא עור לפני חודש הוא אמר שלדעתו מדובר בשטף דם ושאגיע לביקורת רק בעוד 3 חודשים, אבל אם הכתם גדל או משנה צבע (ואיני זוכר אם התייחס למקרה בו הכתם משנה מיקום) אז אקדים לפנות אליו לבדיקה נוספת.
מה שקרה, זה שהכתם מתמיד בתנועה (הוא *לא* משנה גודל/צורה/צבע, אך בבירור נמצא ב"מסע" לעבר קצה הציפורן). האם זו סיבה לדאגה?
תודה רבה!
נ.ב.
מצורפת תמונה של הכתם במיקום ההתחלתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם שחור בציפורן - משנה מקום - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/10/2014להמשיך מעקב , לצלם לתיעוד , אם נעלם - שטף דם אם לא בדיקה לפטריות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עמדתי לדבר עם חברה ברחוב,לא הייתהמתעניינת05/10/2014
צמחיה או בעלי חיים ,שום דבר נראה לעין שיכול להסביר את הגרדת הפתאומית שהתחלתי להרגיש ברגליים !
הסתכלתי וראיתי שמהברך כלפי מטה יש סימני כוויה מגרדים בטרוף ובאותו רגע חרתי קיבלה את אותו דבר -ביד.
יש הסבר לאלרגיה הזו ?
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמדתי לדבר עם חברה ברחוב,לא הייתה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014לא מנחשת מה זה היה. יש גורמים רבים כגון יתוש אסיתי (קטן מכדי שתבחיני בו), זחל התהלוכה שזורק סיבים עוקצניים, ריסוס כימי על צמחיה בסביבה ועוד. כרגע לא נדע וזה לא משנה. מומלץ ג'ל קלנדיל של חברת היל (עם ציור של יתושים עליו) ואם זה לא עוזר תגשי לרופא לקבל טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהבנימין04/10/2014
לאחרונה יש לי פריחה מגרדת בצבע אדום על המרפק, ועל המרפק השני היא באה לידי ביטוי בצורה חלשה יותר.
רופא אחד קבע שזה פסוריאזיס, והרופא השני חושב שזה יותר בכיוון של אקזמה.
לאחר טיפול של יומיים במשחת טופיסלן יש שיפור די משמעותי.
א. במשך כמה זמן לשים את המשחה הזאת? כרגע אני שם יומיים, פעמיים ביום.
האם להפסיק אותה בהדרגה?
ב. כיוון שלכל רופא יש אבחנה אחרת, איך אפשר לשלול בוודאות את מחלת הפסוריאזיס?
ג. האם גרד בפריחה על המרפקים הנ''ל מוריד את הסיכויים שזה פסוריאזיס?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014כדי לקבל אבחנה יותר מדויקת צריך לשלוח בדיקת ביופסיה. מכיון שאתה מתאר מצב קל, זה לא כ"כ משנה מה האבחנה. גם מחלות כרוניות יכולות לבוא בצורה קלה שאינה מפריעה לחיים רגילים. טופיסלן כדאי להמשיך ימים אחדים ואז לחזור לרופא לביקורת כדי להחליט לגבי המשך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני כמה ימים מצאתי כמה שריטותניב04/10/2014
על היד שלי ונראה לי שגירדתי את זה המון ולכן זה נוצר, אבל מה הסיבה לכך שכ"כ הייתי צריך לגרד?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני כמה ימים מצאתי כמה שריטות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014אני ממליצה שתשתמש בג'ל קלנדיל של חברת היל נגד גרד. אם לא יעבור תוך ימים בודדים תפנה לבירור אצל רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקרחות לאחר לידהמורן04/10/2014
שלום ד"ד אני 5 חודשים לאחר לידה ההריון היה קשה מאוד ירידה של 25 קילו במהלכו המון הקאות וחוסר תיפקוד גם דיכאון עכשיו הכל בסדר ויש נשירה מטורפת כולל קרחות גדולות שנוצרו לאחרונה השער נופל בכל מקום שאני נימצאת אני מפחדת לחפוף האם השאר שנפל ויש קרחות יכול לגדול??? או שאני הולכת להיות קרחת תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקרחות לאחר לידה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014נשירה לאחר לידה הינה שכיחה מאד. ההריון טראומתי לגוף וסוחט את המחסנים התזונתיים שלו ובמיוחד במקרה של ירידה 25 ק"ג. כדאי לקחת תוספי תזונה לשיער ללא מרשם כגון HAIR BOOST של דרמה-פם ורוטס-HR. בנוסף לפנות לרופא עור לבירור וטיפול. ישנם גורמים נוספים לדילול שיער כגון הורמונלי, גנטיקה מתח תרופות.
השיער יכול לשקם את עצמו עם טיפול נכון וממושך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפס שפתייםאור02/10/2014
אם היה לי הרפס שפתיים, וכבר עברו משו כמו 10 ימים מאז שההרפס הופיע, וכרגע אין במקום איזשהוא פצע, או גלד, אלא רק אדמומיות בעור כזכר להרפס שהיה במקום (כמו שלפעמים נשאר אחרי אקנה שהיה והחלים, אך נשארת מעין אדמומיות במקום),
האם אני כבר לא נחשבת כמדבקת? אין סכנת הידבקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס שפתיים - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014לפי מה שתיארת אין סכנת הדבקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקריח?אנונימי01/10/2014
אני בן 20,
משרת בצבא(אולי ההקרחה נגרמת מהתספורת הצבאית?)
לאחרונה שמתי לב שיש לי מקום בשיער שיש לי בו שיער קצת דליל ואני לא יודע אם אני מקריח או לא
אני ממש בלחצים מזה כי אני לא רוצה לאבד שום שיער (לא חושב שאף גבר היה רוצה)
אשמח לתשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקריח
אנונימי01/10/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח
אנונימי01/10/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח
אנונימי01/10/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח?
אנונימי01/10/2014יכול שאני סתם נכנס ללחץ ופשוט זה המבנה של השיער ככה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח
חייל לחוץ02/10/2014בבקשה תענו לי אני ממש בלחץ אני לא מצליח לצאת מהמחשבות של זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר05/10/2014ישנם גורמים רבים לדילול שיער כגון גנטיקה מתח תזונה תרופות. בחלקם אפשר לטפל. מומלץ לפנות לרופא עור לברר אם יש תרופות שאתה לוקח (כגון רואקוטן?) שיכולות לגרום לזה. בנוסף לעשות בדיקות דם לברר שאין חסר תזונתי (כגון ברזל) או בעיה הורמונלית שצריכה טיפול. יש גם תוספי תזונה לשיער ללא מרשם כגון HAIR BOOST של דרמה-פם שכדאי לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקריח? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/10/2014פנה לרופא עור לקבלת אבחנה , לחץ לצערי מזיק .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריטות מוזרות בעורניב30/09/2014
היום אחה"צ בזמן שהלכתי ברחוב פתאום גיליתי שריטות ממש אדומות (בתמונה זה נראה חלש יותר אבל במציאות זה נראה מאוד בולט) עם נקודה או שתיים אדומות קטנות.
השריטות מאוד ארוכות ורבות כמו שרואים בתמונה.
אציין שהיו לי גירודים באזור בימים האחרונים, אבל לא ברור לי איך רק מגירוד מקבלים כאלה שריטות.
השאלה האם יכול להיות גורם נוסף.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטות מוזרות בעור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/09/2014סוג של אלרגיה כדאי לעשות טסטים ובדיקה אצל מומחה לאלרגיה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע להזעה ואנידרהול פורטהרונן יאל30/09/2014
לקחתי אותו פעמיים בשבוע. מורח בבית שחי - עזר למשך חודשיים ועכשיו הפסיק לעבוד.
למה זה? האם אין טעם להמשיך להשתמש?
דווקא בימים החמים של הקיץ עזר ועכשיו כבר לא עובד..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע להזעה ואנידרהול פורטה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/09/2014לנסות שוב , אם לא עוזר בוטוקס לבית שחי מומלץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרטוסיס פילאריסיעל30/09/2014
שלום. הבעיה אצל נערה (גם גנטי). לא מעוניינת כרגע למרוח משחות. גם מהסיבה שהבעיה לא תעלם. האם שיפשוף האיזור עם ספוג עשוי לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרטוסיס פילאריס - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/09/2014כל שפשוף לא יעיל , זה גנטי ולכן טיפול משחתי יותר טוב ומועיל לאורך זמן .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלו קוטעדי30/09/2014
שלום רב, ביתי (בת 7 בקרוב)נפלה בשנה שעברה תוך כדי ריצה בירידה ונפלה על ספסל עץ. עקב כך נגרם לה חתם מעל הגבה הימנית, חותך את הגבה ונעשו 10 תפרים. אנחנו משתמשים בקלו קוט כבר שנה. ברור שיש שיפור אבל הצלקת מורכבת מחתך עדין ולמעלה יותר עבה והחלק העבה הושפע מהקלו קוט רק כעבור 4 חודשים לערך. אני משערת לעצמי ובדקתי עם 2 רופאי עור שלקלו קוט יש עוד מה לעשות מבחינת סיוע להחלמת הצלקת. האם אפשר להשתמש בקלו קוט כמה זמן שרוצים כל עוד יש שיפור? ז"א עד שנתיים נגיד? כי צלקת פעילה כשנתיים לערך? האם הסיליקון שיש בקלו קוט לא מסרטן (כפי שמישהי ביקשה ממני לברר)? האם אפשר להשתמש גם מעבר לשנתיים בהנחה שזה נותן שיפור? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלו קוט - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/09/2014ניתן להשתמש בקלוקוט גם תקופה ארוכה , לדעתי אחרי שנה אין טעם הזמן משפר את המקום עקב גדילה של הילדה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת נבוס מולד בראשרון29/09/2014
שלום רב ,
אני בן 40 ,נולדתי עם נבוס באזור קודקוד הראש ( בבדיקות ביופסיה נצפה שזה לא ממעיר ) בקוטר של כ-6 ס"מ !!!! .
לפני מספר שנים הפסיקו לצמוח לי שערות באזור הנבוס והומלץ לי להוריד אותו .
שאלתי מה הן שיטות ההורדה ואיזו מהן מומלצת בהתחשב בתוצאה הסופית מבחינה אסטטית .
האם תשאר לי צלקת ואם כן באיזו צורה וגודל
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת נבוס מולד בראש - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן30/09/2014הטיפול כירורגי ולכן כדאי להתייעץ עם פלסטיקאי מנוסה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)













.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
