מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאמי, בת 70, יש לה כתם חום בהירelaa5628/10/2014
לאמי, בת 70, יש לה כתם חום בהיר ליד העין שהולך וגדל עם הזמן.
מה זה יכול להיות? איך מרפאים את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאמי, בת 70, יש לה כתם חום בהיר - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014באים לקבל אבחנה ואז לקבל תוכנית טיפול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמוניקה
אורי18/11/2014אפשר גם קודם לקבל תוכנית טיפול ואז לבוא לאבחנה תחשבי על זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמוניקה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/11/2014לא .
כל תוכנית רצינית צריכה להיות פרטנית ,.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמוניקה
אורי19/11/2014מי אמר לך את זה?? יש לך הוכחות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנס בעין
אורי18/11/2014מישהו נתן לה בוקס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים ויובש בידייםאוהד28/10/2014
שלום,
יש לי פצעים ויובש בידיים כבר מעל שנה, הייתי אצל 3 רופאים השתמשתי במשחות שונות כולל פטריון ללא הצלחה, כולם אמרו לי שזה משהו עונתי אבל זה נמשך כבר שנה.
תיאור הבעיה - כל חודש באופן מחזורי מופיעים לי באצבעות של הידיים שלפוחיות קטנטנות שלאחא מכן נהפכות למוגלתיות ואז ליובש חריף ומשם העור מתקלף וחוזר חלילה, כל התהליך נמשך כחודש וחוזר על עצמו כבר שנה.
ניסיתי קרמים,משחות ותכשירים ללא הצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים ויובש בידיים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014טסטים לאלרגיה , + מזון גורמים סביבתיים , בדיקה לפטריות מהנגעים , וביופסיה זה הבירור המתבקש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסבון חלב עיזים של ama lurra
דליה06/11/2014אני לא מתיימר לפתור לך בעיה שכמה רופאי עור לא הצליחו אבל אצלי עובד מעולה סבון מוצק מיוחד (עבודת יד) של חברה ישראלית שנקראת ama lurra - אמה לורה. נראה לי שאתה צריך הרבה לחות כל הזמן וכעת זאת התקופה הכי יבשה בשנה וכמובן לעשות את כל הבדיקות הנדרשות - אלרגיה וכו'. ואולי להחליף קרם לחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שערה קשהאנונימי27/10/2014
כל כמה זמן מופיעה לי שערה קשה כמו קוץ קטן בצבע לבן באיזור היד ולפעמים על הפנים.. אני מצליח להוציא אותה בעזרת פינצטה. למה זה וממה זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערה קשה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014לעתים יש שיער כלוא יש משחה בסופר פארם לשיער כלוא כדאי לנסות של חברת אטלס .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיסגרותאנונימי27/10/2014
שלום לקחתי ריקוטן תקופה ארוכה והפסקתי משהו כמו שבועיים לפני הסוף עקב דיכאון
זה היה לפני שנה וחצי כבר
ועכשיו אחרי שנה וחצי חזרו לי פצעים
מה עושים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעי בגרות
אנונימי27/10/2014תיקון כותרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעיסגרות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014יש אפשרויות טיפול באנטיביוטיקה או משחות או פוטוראפיה , כדאי להתייעץ עם רופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקסיליןאור27/10/2014
שלום קבלתי היום מהרופא עור כדורים של דוקסילין 100מ"ג ושכחתי לשאול אותו שתי דברים תוך כמה זמן רואים תוצאות אם אני לוקח כל יום כדור אחד של 100 מ"ג. ומה בדיוק הכדורים עושים והאם הם משאירים צלקות או סימנים אשמח לתשובה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקסילין - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014דוקסלין אנטיביוטיקה מצוינת ,אין תוצאות מידיות והטיפול אינו לצלקות אלא לדלקות פנים עוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך
אור01/11/2014תודה על התשובה המהירה אמרת שאין תוצאות מיידיות בדוקסילין ורציתי לדעת בבקשה תוך כמה זמן רואים תוצאות בזה..כי אני לוקח את הכדורים שבוע ויוצא אפילו יותר פצעים..אם זה צריך להיות ככה..תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדולגתי שוב אשמח לתשובה
אור06/11/2014דולגתי שוב אשמח לתשובה בקשר לכמה זמן לוקח לכדורים להראות תוצאות תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדולגתי שוב אשמח לתשובה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/11/2014לפעמים מספר ימים בודדים. לפעמים יש צורך בחודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן11/11/2014לפני חודשיים אין תוצאות ממש אז להיות סבלניים. טיפול טוב ואיכותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים בראש - דחוףףףףליהי27/10/2014
היי
התחילו לי לפני כשבועיים גירודים בראש וגם אלרגיה בבטן.
הלכתי לרופא עור הוא רשם לי דרמובט לגירוד בראש ולפריחה בבטן הוא נתן לי כדורים והוא אמר שזה מכינים של יונים.
היום הלכתי אליו שוב כדי להגיד לו שזה לא עזר והגרד בראש ממש ממש החמיר והוא שוב טען שאני מוכרחה לעשות ריסוס לביצים של כינים למרות שאין לי שום יונים ליד הבית!!
אני חייבת עזרה אני ממש מיואשת וזה מגרדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירודים בראש - דחוףףףף - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014יש באמת לשלול כינים
כדור לאלרגיה מומלץ כמו זילרגי , טלפסט או אריוס.
משחה להרגעה של הגרד , ובירור .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בידמישהו26/10/2014
מזה כ5 ימים אני סובל ממעין פצעים אדומים תפוחים ומגרדים על הזרת והקמיצה הימנית.
מצב תמונה.
במה מדובר? האם מדבק? מה עושים?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים ביד - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/10/2014זה נראה כמו דלקת או עקיצה , לחכות כמה ימים אם זה לא עובר לפנות לעזרה מקצועית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע בצורת טבעת אדומהנתנייתית24/10/2014
שלום, יש לי 2 פצעים אדומים בצורת טבעת על הרגל, ביקרתי אצל הרופא נתנה לי משחה, אמרה שזה מחלה מחתולים, לא הסבירה לי כלום, והפצע אחרי טיפול של שבוע התחילמטיפה להתקלף, אשמח אם יש לכם טיפול אחר.
תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן עת התה יכול לעזור ?
נתנייתית24/10/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע בצורת טבעת אדומה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/10/2014לחזור לרופאה להחליף משחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע בצורת טבעת אדומה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/10/2014ממליצה בדיקת מעבדה לאבחנה ברורה ואז תוכנית טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !!
נתנייתית26/10/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת מכוויהעמית23/10/2014
היה לי לפני ארבע חודשים כוויה ועכשיו נשארה צלקת ויש לי בבית את הגל קלו קט ששמעתי שהוא טוב לכוויות, יש עוד משחה או משהו שאפשר לעשות כדי להאיץ את הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת מכוויה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן26/10/2014קלוקוט לא עוזר לכתם , זו לא צלקת אלא פיגמנטציה. עקב הכוויה ממליצה למרוח קרם לחות לא מבושם ולהמתין בסבלנות העור מתחדש אחת לחודש ולכן ההחלמה תהיה. מספר חודשים עם הבהרות עצמונית .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבלול עוראיתי22/10/2014
שלום רב.
אתמול הלכתי להסתפר והספר לא שם לב ועם מכונת התספורת קצת מתחת לעורף שלי הוא גילח את הדבלול עור(פלולה). ירד לי דם במשך כמה דקות טובות הוא חיטא את זה במים וחומר מסוים. הלכתי לשטוף את זה עם מים וראיתי שנותרה חתיכה קטנה של הדבלול עור וזה הפך לצבע שחור. מה אני אמור לעשות עכשיו? אני תכננתי ללכת לרופא פלסטי שיוריד לי את זה . אני מפחד שתהיה צלקת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבלול עור - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן31/10/2014תבלול עור הוא כמו יבלת קטנה שנרפאת גם אחרי טראומה , כדאי בכל זאת לפנות לרופא אם המקום לא נרפא עד 5-6 ימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים צלקות ואקנה - עזרה בבקשה...תמר21/10/2014
שלום רב, אני בת 20 ויש לי צלקות אקנה בצורת שקעים עמוקים וכתמים כהים בלחיים, בנוסף לאחרונה אזור קטן במצח שלי נהיה מעט בהיר יותר מצבע עורי הכהה ודבר אחרון- למרות שעברתי 2 סבבי רוקוטן, הקומודונים השחורים באף חזרו. האם ישנן דרכי טיפול יעילות לכך? המון תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים צלקות ואקנה - עזרה בבקשה... - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/10/2014התיעצות פרטנית מול רופא עור לקבל עצה מה מתאים לעור שלך ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הקומודונים
שרה21/10/2014יש משחות שמורחים בלילה - מיוחד לקומודונים
אבל זה מחייב מרשם מרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יבלותסימני מתיחה20/10/2014
שלום רציתי לדעת אם יבלות יכולות להירגם
מאי מקלחת
למשל בחופשים יש ימים שאני לא מתקלח אחרי כדורגל אחרי דברים אם זיעה ולכלוך
רציתי דעת אם יבלות יכולות להיגרם מזה
תודה
ואם לא ממה אם כן נגרמות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר20/10/2014יבלות נגרמות בגלל לחץ כגון נעל לא מתאימה, בגלל זיהום כגון וירוס, בגלל מבנה כגון מפרק עקום, בגלל יובש, ובגלל נטיה גנטית. לא קשור למקלחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער וקונדישינרשני19/10/2014
שלום
ברצוני לשאול האם קונדישינר גורם לנשירת שיער?
מכיון שאני שמה לב שכשאני שמה שמפו ושוטפת אין כמעט
נשירת שיער אבל כשאני שמה קונדישינר ושוטפת
השיער נושר נשירה גדולה מאד. האם יש קשר?
האם יש חומר בקונדישינר שגורם לכך?
יש קונדישינרים שידועים שאין להם את החומר המזיק?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער וקונדישינר - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר20/10/2014בדרך כלל קונדישינר אינו גורם נשירת שיער. אולי בגלל שהוא פותח קשרים משתחרר השיער שכבר נשר. אם את חושבת שבאופן אישי פיתחת רגישות לקונדישינר, תקחי את המוצר ותפני לתבחיני אלרגיה ורגישות במרפאת דלקת עור ממגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טשטוש צלקות ?רועי19/10/2014
שלום,
יש לי שאלה בעניין צלקות, יש לי צלקת אחת כתוצאה מניתוח במפרק כף היד וצלקת נוספת ברגל כתוצאה מכוויה, שתיהן כמעט בנות שנתיים.
האם ישנה דרך לטשטש צלקות כאלו ?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומהכוויה
רועי19/10/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון-מהניתוח
רועי19/10/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטשטוש צלקות ? - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן19/10/2014אקשה להגיד מהתמונה , לעתים אפשר להבהיר לא להעלים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטות בגבאלי16/10/2014
שלום יש לי בגב התחתון 2 ציסטות כאלה תת עוריות. יום שלישי אני אמור לעבור בדיקת ביופסיה. רציתי לשאול מה עושים בבדיקה הזאת זה משאיר צלקת? לפני חודשיים ושבוע סיימתי רואקטן זה בסדר?
ואם זה סתם ציסטות שומן האם כדאי להוציא אותם או שהנזק הצלקתי יהיה גרוע יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטות בגב - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/10/2014אם מדובר בבלוטת שומן שאינה מפריעה אין צורך בביופסיה , אלא אם יש בעיה באבחנה .
אחרי רואקוטאן העור אינו מחלים טוב כדאי לחכות עוד 3 חודשים לכל פעולה כירורגית , למעט בעיה שיש לאבחן אותה.
כל כריתה משאירה צלקת ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדוקטור מוניקה אלמן
אלי17/10/2014רופא אחד אמר לי זה ציסטות שומן תת עוריות.
רופאה אחרת לא ידעה להגיד לי מה זה ושלחה אותי לביופסיה.
על מנת לבצע ביופסיה עדיף לחכות עוד 3 חודשים בגלל הרואקטן?
ועל מנת להתענין בהסרתם למי אני פונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
