מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התייעצות....מירי11/09/2014
שלום ד"ר,
אני בת 48 מזה תקופה שיש לי פצעים בפנים שיוצאים מבפנים כמו ג'ולות והופכים להיות כתמים חומים שנשארים. מה גם שזה מתפשט על הגב והכתפיים.
דעת של רופא עור היית שזו בעיה הורמונלית וברגע שהמחזור יפסק הפנים יהיו חלקות
מה שלי לא נראה הגיוני.
אתמול הייתי אצל רופא שנתן לי שאת דעתו שיש לי אקנה + בעיה הרומונלית ונתן לי משחה ונרות מינוציקלין - נר בשבוע (היות ואמרתי לו שכבר קיבלתי כדורי מינוציקלין וזה לא עזר). ושבעוד חודש אבוא אליו לקבל כדורים של ראקוטן למשך חודשיים.
שאלותיי הם:
האם נכון יהיה לקחת נרות - מינוציקלין לאחר שכדורים לא עזרו?
האם הנרות יכולים לגרום לתופעות לואי?
האם כדורי ראקוטן יכולים לעזור כעבור חודשיים והאם הם לא גורמים לנשירה?
היות ויש לי בעיית נשירה רצינית .
האם שוב אוכל להנות מפנים וגב חלקים?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות.... - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014אין לי נסיון עם מינוציקלין בצורת נירות. לגבי רואקוטן, אני לא ממליצה לך אם את נוטה לנשירה. רואקוטן עלול לדלל שיער כתופעת לואי גם באנשים בריאים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליקוליטס ורואקוטןדיויד11/09/2014
שלום,
לצערי יש לי פוליקוליטיס בישבן. האם רואקטן יפתור לי את הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליקוליטס ורואקוטן - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014אין תרופות פלא. תתיעץ עם רופא עור שבדק אותך אם כדאי לנסות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת בנזק בזמן היריוןשיר10/09/2014
שלום רב,
אני בת 26.5 ומתכננת להיכנס להיריון בקרוב ומשתמשת במשחת בנזק ac 5%.
מותר להשתמש במשחה בזמן היריון?
תודה,
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משחת בנזק בזמן היריון - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על שיזוף?דודו10/09/2014
ידוע שכאשר נחשפים לשמש אז העור משתזף והופך כהה יותר. השאלה שלי היא: האם יש מגבלה עד כמה גוון העור יכול להשתנות ולהפוך כהה? למשל אם אדם לבן יחשף הרבה מאוד לשמש האם הוא יוכל לקבל עור כהה כשל אפריקני. או שהעור שלו מוגבל לעד רמת שיזוף מסוימת ולאחריה הוא לא יוכל לתפוס עוד צבע? כלומר האם יש נקודת שיזוף מקסימלית לכל אדם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על שיזוף? - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014יש מגבלה לשיזוף בהתאם לצבע העור ונטיתו. מאד לא מומלץ לנסות להשתזף ב"כוח" כי אז יכולים לגרום נזקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילציהמוטי10/09/2014
שלום רב,
יש לי על האף, קצה החוטם (עליו, ולא בתוך הנחיריים) מספר זעום של שערות שחורות שממש מפריעות לי. רציתי לדעת האם בטיפול אפילציה ניתן להסיר אותן לצמיתות? אם כן האם ידרש טיפול אחד. והאם יכולים להיווצר תופעות לוואי חריגות לאפילציה באזור זה? האם אתם מכירים מישהו עם שערות באותו מקום שהסיר עם אפילציה וזה הצליח לו? תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילציה - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014אפילציה יכולה להתאים. אפשרות אחרת לייזר להסרת שיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתר פתאומיא10/09/2014
שלום רב,
אני 8 חודשים אחרי לידה הנקתי עד לפני כשבועיים ועקב נשירת שיער חמורה השתמשתי במשך חודש במינוקסי 5%. לאחר כחודש התחילו לצמוח שערות בכל הפנים, בידיים, באצבעות בידיים וברגליים והצמיחה בכל הגוף הפכה ליותר מהירה ועבה. עד אז לא היו לי שערות בפנים בכלל וגם לא בכפות ידיים והרגליים. בידיים בזרועות עשיתי לייזר והייתי ללא שיער כשנתיים עד עכשיו..בבדיקות הורמונליות נמצא כי טוסטסטרון גדול מ0.5 וTSH תקין באמצע..(לפני כשבועיים עשיתי שעווה בפנים אבל השערות ממשיכות לצמוח..) רציתי לדעת מה ניתן לעשות כדי להפסיק את הצמיחה בכל המקומות?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר פתאומי - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014נשמע שלא קשור למינוקסי, אלא זו בעיה שדורשת בירור הורמונלי שכבר התחלת. אני ממליצה לגשת בהקדם לאנדוקרינולוג (רופא הורמונים מומחה) ולעשות בירור מקיף ויסודי.
תשאלי אותו גם לגבי הטיפול, זו לא סתם בעיה אסתטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זו כבר שנה שניה שבקיץ הידיים מקבלותמתעניינת10/09/2014
צבע שחרחר ולא חום , העור נראה מוזר ויבש -כמו קשקשים של דג
התופעה מוכרת ?
כמו כן רציתי לשאול מה הסיבה שגבות נושרות כמעט לגמרי,חברתי התקרחה לפתע בגבות והיא מאד מוטרדת
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו כבר שנה שניה שבקיץ הידיים מקבלות - תגובה
ד``ר סמדר שרייבר11/09/2014לגבי התופעה שלך דורשת בדיקה.
לגבי התקרחות בגבות מומלץ לפנות לבירור במרפאה לשיער במחלקת עור כגון איכילוב, ולבצע בדיקות מיוחדות לזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימןדניאלה08/09/2014
האם יש סיכוי שצלקת קטנה ומעט שקועה לאחר חצי שנה תהיה לא שקועה בהמשך? (שקע לא עמוק) או שאין תקווה שהיא תשטח עם העור? האם יש טיפול מומלץ?( מהסרת נקודת חו בצריבה, המקום ורדרד עוד אגב)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן09/09/2014צלקת קטנה עשויה לשקם את עצמה , לעתים פשוט לחכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע שהפך לנקודת חליהי07/09/2014
היי
אני בת 24. יצא לי פצע מתחת לאף לפני שבוע.. הוא ממש ממש כאב לי ויצאה ממנו קצת מוגלה. כרגע הפצע הפך לנקודת חן חומה שטוחה,האם זה יעבור לי??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע שהפך לנקודת ח - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/09/2014כדאי להיבדק אולי אין כל קשר לנקודת חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער וויטמניםשרון07/09/2014
היי,
יש לי נשירה חזקה של השיער (לא אוכלת בשר- השלמתי ברזל ו B12) ועדיין הציפורניים מתקלפות והשיער נושר.
שמעתי על תוספי מזון של סולגאר- HNS ו L ציסטיאן. האם צריך\רצוי ליטול את שניהם? אם לא- מה עדיף?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער וויטמנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/09/2014אפשר להתחיל עם האחד ולהמשיך עם השני , כל טיפול צריך להיות מחזור 3-4 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצהדניאלה07/09/2014
הייתי לפני יומיים מחוץ לבית באיזה קיבוץ, שחזרתי הביתה גיליתי עקיצנ קטנה, כעבור יום היא ממש התחילה להתנפח וכרגע היא נראית ככה, מגרדת בטירוף, מאוד מאוד נפוחה ואדומה ובגודל עצום..מה זה יכול להיות ואיך אםשר לטפל בכך?צירפתי גם תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן07/09/2014כן עקיצה , קומפרסים קרים , משחת אנטיביוטיקה אם יש בבית וכדור לורסטין
אם המצב תוך יומיים לא מסתדר לפנות לרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שושנת יריחונועה05/09/2014
הייתה לי שושנת יריחו ברגל, עברתי זריקות וזה עבר לפני בערך 4-5 חודשים. עכשיו נשארו לי צלקות, די גדולות האמת, זה נראה כמו חור ומרקם צלקתי כזה, זה כהה ומפריע לי אפילו שזה ברגל, מה אני יכולה לעשות כדי שהצלקת תיעלם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שושנת יריחו - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/09/2014היא לא תעלם אך בהחלט תשנה ותתעדן עם הזמן תנסי משחה כמו קלוקוט ל3 חודשים , ולהימנע משמש במקום לגמרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיער טראומתיסטודנטית05/09/2014
שלום, אני בת 30 ומזה כשנתיים ששערי לא גדל. הוא נשאר תמיד באורך קארה קצר עד האוזן ואם אני מנסה להאריך הוא מיד מתפצל לחוטים דקיקים ועלי לגזור אותו שוב. לקחתי שנתיים גלולות מליאן שהבנתי שיכלו לה נשיר לי את השיער אולם גם כאשר הפסקתי לא ניכר שיפור. בעבר הבדיקות שלי יצאו תקינות למעט חוסר בויטמין D אבל אולי לא בדקו לי הכל, אין לי מושג. המצב הזה גרם לי להיכנס לדיכאון עמוק כיוון שלא נשאר לי שיער (לסבתא שלי ולהורים שלי יש הרבה יותר שיער ממני). עד לא מזמן הלכתי עם תוספות שיער בהלחמת קראטין שאמנם ניפחו את שיערי ושפרו את תדמיתי אך כאב לי נורא ולכן לאחר מס' חודשים הורדתי אותם והסתפרתי שוב קצר כדי שהשיער ייראה "קצת" יותר מלא בעבר הייתי אצל מומחה עור בעל שם שאמר לי שסטרס יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לשיער ושעלי להשלים עם זה ולהסתובב רק עם שיער קצוץ. לצערי מצב זה הכניס אותי לדיכאון עמוק כיוון שאני מרגישה לא נשית ולא מסוגלת לראות את עצמי בתספורת גברית. יש לציין שגם הציפורניים שלי במצב רע מאוד והן מתפצלות ונשברות מהר. עד לא מזמן היו לי המון פצעיפ בפנים ולכן לקחתי רואקוטן שהבנתי שגם יכול לגרום לדלילות שאלתי היא מה עושים?? אילו עוד בדיקות דם עלי לעשות והאם נשאר כבר מה להציל??? האם זהו נזק בלתי הפיך ושיערי לא יחזור לעולם להיות שופע וארוך כפי שהיה?? האם ביוטין יכול לפתור את המצב?? לקחתי בעבר B6 בהמלצת רופא עור שלא עזר לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיער טראומתי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/09/2014שלום ליאת לעתים קורה שהשיער עובר תהליך ומתקשה לצמוח כרגיל .
אם בלוטת הטריס תקינה , בדיקות של ברזל , אבץ וB12 , ואין כל מחסור כדאי לנסות 6 חודשים את כדורי היירבוסטר
את הטיפול החדש של וישי עם אמפולות ל3 חודשים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהמיכל04/09/2014
כבר חודש שלם שיש לי סימנים ברגליים העליונות של נימים אדומים (אני בת 25).
חשבתי שזה רק לאחר מקלחת אבל הם מופיעים בכל מהלך היום, בחיים לא היה לי כזה דבר ואני מאוד מודאגת. חשוב לי לציין שאני לא מגלחת באזור הזה ולכן אין מצב שזה תופעה של גירוי. אשמח לעזרה בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/09/2014קשה לראות מהתמונה , לצלם שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בעור הפניםנירית04/09/2014
שלום, לפני יומיים התחיל לי סוג של יובש בשני צידי השפתיים (קרוב ללחי). עד כמה שאני מזהה מדובר בפטריה. לתינוק שלי היה דבר דומה על היד והרופא נתן לו למרוח אפלומיצין 0.16%. המשחה עזרה לתינוק שלי מאוד. מכיוון שבמקרה שלי מדובר בעור הפנים, רציתי לוודא האם אני יכולה למרוח את אותו תכשיר. במידה ולא, אשמח לעזרתכם מה ניתן לעשות.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה בעור הפנים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן06/09/2014את בהחלט יכולה לנסות אולי זה יובש ולא פטריה . אפלומיצין היא משחה לדלקת לא לפטרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
