מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סימני מתיחה-טיפול בפחמן דו חמצני1234518/09/2014
שלום שמעתי על טיפול חדש בסימני מתיחה בעזרת פחמן דו חמצני
רציתי לשאול :
איפה עושים אותו
איך הוא מתנהל
כמה הוא עולה
והאם הוא עוזר באמת
ועוד דבר אני מחפש טיפול באמת שיעזור כי קראתי שכדי לטפל בהם כמה שיותר מהר כל עוד הם אדומים
עוד שאלה אחרונה רציתי לדעת אם בעתיד הקרוב יצא איזה טיפול מהפכני בנושא הזה והאם חוקרים למצוא פתרון טוב בישבילו
+ הוספת תגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימני מתיחה-טיפול בפחמן דו חמצני - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/2014בסימני מתיחה אדומים ניתן לטפל באמצעות משחות כמו סטריה { לקנות בפארמים . }
רטין A בקופה . כל המשחות על סימני מתיחה אדומים 6 חודשי טיפול כל יום יעזור לשיפור לא העלמות.
טכנולוגיה לשיפור ועידון העור { אין העלמה השל סימני מתיחה } גלי רדיו משולבים 6 טיפולים אחת לחודש . ותוכנית שימור לפי צורך.
LPG- מסאג עמוק מצמצם היקפים , ומצמצם סימני מתיחה .
סימני מתיחה הם בעצם סוג של צלקת באלסטיקה , בעקבות שינויים גנטיים, הורמונליים , שינויים של גדילה צמיחה והשמנה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימני מתיחה
1234520/09/2014שלום ראיתי כמה סרטונים של יאיר גילוני (שמעתי שהוא מבין בתחום )
והוא אמר שלא עוזר כלום לסימני מתיחה מלבד הטיפול בפחמן דו חמצני
אשמח תגובה ממך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומותנטלי18/09/2014
שלום,
לפני מס ימים גילתי נקודות אדומות קטנות על שד ימין.. עברו לאחר יומיים ועכשיי גילתי בשד שמאל נקודות אדומות.
השאאלה שלי, האם כל נקודה אדומה כזו מתגלה כמסוכנת?
בת 21 בריאה בדר"כ ללא מחלות רקע.
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות אדומות - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/2014כנראה מדובר בהמהגיומות לכולם יש , גם גלולות יכולות לגרום להופעה של הרחבה של כלי דם בעור . ל א מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןמור18/09/2014
שלום ,
תוך כמה זמן בשימוש ברואקוטן רואים שינוי?
יש לי פצים גבשושיים.
אני בת 34 , ומרגישה שינוי בפצעים , היום יתר גבשושוי מבעבר, האם זה כתוצאה מגיל??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/20142-3 חודשים לאחר טיפול ברואקוטאן מתחיל שינוי , לפעמים קודם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלה בנוגע לנקודת שומןאלון18/09/2014
אתמול ביקרתי אצל רופא העור במטרה להיפטר מנקודת שומן קטנה על צווארי שמעט הציקה לי (איני יודע איך לקרוא לזה בשפה המקצועית אך זה סוג של גוש שומן קטנטן). לשם כך רופא העור לקח ספריי המכיל חנקן נוזלי וריסס על האזור, הוא אמר לי לשים אלכוהול פעמיים ביום ותוך יום יומיים הנקודה צריכה להיעלם.
שאלתי היא, האם הטיפול ישאיר לי סימן באזור והאם נפיחות (מעין סוג של שלפוחית) זו תגובה נורמאלית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה בנוגע לנקודת שומן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן18/09/2014יכול להשאיר סימן קטן , לחכות מספר ימים ולשאול את הרופא שוב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור גוף בעייתי, איך אדע באיזה סבוןדנית17/09/2014
להשתמש?
כל פעם אחרי מקלחת אני סובלת מעור יבש ומגרד.
ניסיתי כל מיני סבונים, כולל טבעיים, לתינוקות או עור רגיש, עדיין יש לי את אותה תחושה.
עור הפנים שלי מעורב ומאוד רגיש, הוא לא הגיב טוב לסבונים ורק לאחרונה מנצאתי סבון טבעי שהעור שלי לא דוחה.
עם עור הגוף אני לא מוצאת פתרון
הייתי אצל רופא עור והוא אמר לי לנסות סבונים של תינוקות, אבל גם שם אין לי מענה.
אני מרגישה את העור שלי יבש.. גם אחרי שאני שמה קרם גוף (דבר שאני מאוד שונאת) העור שלי לא מרגיש טוב, כאילו שחסרה לו לחות.
אולי תוכלו לעזור לי? איזה סבון עלי לחפש?
אשמח מאוד למענה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור גוף בעייתי, איך אדע באיזה סבון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/09/2014תנסי את המוצרים של חברת קמדיס ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור גוף בעייתי, איך אדע באיזה סבון - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/09/2014תנסי את המוצרים של חברת קמדיס , לה רוש פוזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אודם ויובש בבית השחיימית15/09/2014
שלום,
מזה כחודשיים יש לי אודם רב בבית השחי (בצד אחד). כל אזור בית השחי אדום, מעין פסים אדומים מאוד.
לפני כשבועיים הייתי אצל רופאת עור שהמליצה להפסיק דאורדורנט (משתמשת בד"ר עור) ולמרוח פוליקוטן.
המצב לא השתפר וכעת כל האיזור לא רק אדום, אלא גם יבש מאוד....מאוד.
1. ממה יכול לנבוע אודם שכזה (לדעתי זה לא מהדאורדורנט - מה גם שזה רק בצד אחד).
2. לפני כשנה התחלתי טיפול לייזר בבית-השחי. לפני כחצי שנה גם היה לי אודם, (אם כי לא באותה צורה חריפה כמו בחודשים האחרונים) ואז רופאת עור אמרה שייתכן שזו כוויה מהלייזר. למרות שזה יצא לי כשבועיים אחרי הטיפול.
אשמח לשמוע את דעתך.
תודה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודם ויובש בבית השחי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2014לא נראה לי קשור ללייזר , לכול להיות שמדובר בדלקת עור עם פטרת וזה שלא הגיבה לפוליקולטן , לפנות לקבל תרופה אחרת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי זה קרה
דנית17/09/2014סבלתי מזה לתקופה מאוד ארוכה. הדבר היחידי שעזר לי זה דרמקומבין. המשחה ולא הג'ל- זה בצבע ירוק והג'ל בסגול. למרוח פעמיים ביום אחרי שמנקים את האזור, לא להתקמצן במריחה. מאחלת שזה יעבור לך מהר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחור בבית השחעאור הראל15/09/2014
היי יש לי בעיה נוצר לי כתם שחור באיזור בית השחי בגלל גילוח הפסקתי עם הגילוח ועברתי לשעווה וגם במקרה הזה דבר לא עזר לי אמרו לי ללכת לקנות משחה בשם אזומד ג'ל 4% אך אני לא מכירה את המשחה הזאת ולכן יש לי כמה שאלות לגביה ואשמח אם תענו לי האם משחה זאת יכולה להעלים או לטשטש את הכתם השחור הזה בבית השחי מישהי שזה עזר לה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם שחור בבית השחע - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2014פני לרופא עור לאבחנה לפני התחלת טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשת צהובה לתינוקלירון15/09/2014
שלום
מאז שנולד בני הופיעה אצלו קשקשת צהובה בקרקפת וגם בין הגבות , בין הגבות כמעט לחלוטין עבר אבל בקרפת נראה שזה ממשיך להתפשט , רופאת הילדים ששאלתי אותה אמרה לא לגעת
* מצורפת תמונה
אשמח להמלצה בנושא
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשקשת צהובה לתינוק - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2014ממליצה למרוח בערב שמן תינוקות לסרק בעדינות ועם הזמן יחלוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייחסוי14/09/2014
היי, אני בן 18, ולא הכי שלם עם השפתיים שלי, הן עבות מדיי ולא פרופורציונליות לפנים(בפרופיל הן לא נראות טוב גם) זה נורא מפריע לי. האם יש הליך למקרה? ניסיתי לחפש באינטרנט מידע וכל מה שמצאתי זה הגדלת שפתיים. האם ניתן גם לעצב אותן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2014תבדוק מול רופא עור או פלסטיקאי מה ניתן לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני מתיחה-טיפול בפחמן דו חמצני1234514/09/2014
שלום שמעתי על טיפול חדש בסימני מתיחה בעזרת פחמן דו חמצני
רציתי לשאול :
איפה עושים אותו
איך הוא מתנהל
כמה הוא עולה
והאם הוא עוזר באמת
ועוד דבר אני מחפש טיפול באמת שיעזור כי קראתי שכדי לטפל בהם כמה שיותר מהר כל עוד הם אדומים
עוד שאלה אחרונה רציתי לדעת אם בעתיד הקרוב יצא איזה טיפול מהפכני בנושא הזה והאם חוקרים למצוא פתרון טוב בישבילו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגו על שאלתי
1234517/09/2014דילגו עלי ...
אשמח תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור ופצעיםהילה13/09/2014
אני בת 22. אני סובלת משיעור (שיעור יתר לדעתי). עשיתי 15 טיפולי לייזר במכשיר לייצ'ר במספר אזורים, אני לא מרוצה מהטיפול- עדיין יש הרבה שיער בהשוואה לתוצאה שהייתה אמורה להתקבל.
יש לי שיערות בפטמות (לא בודדות, אלא מס' רב יחסית) ובדקתי במכון שעשיתי את הטיפולים והם המליצו לעשות לייזר (מאחר ולא מדובר בשערות בודדות) או אפילציה אם אני רוצה- אבל הטיפולים האלה נורא כואבים ויקרים ואני לא רוצה לעשות אותם סתם אם התוצאה לא באמת תהיה טובה (כמו באזורים אחרים שעשיתי)
רציתי לדעת אם יש טיפול אחר שאת יודעת עליו שיכול לעזור?
כמו כן, כבר כמה שנים שאני סובלת מפצעים שחורים באזור הסנטר. הייתי הולכת כל כמה חודשים לקוסמטיקאית שתוציא לי את השחורים באזור הנ"ל ועוד קצת שחורים במצח.
היא אמרה לי שלדעתה מדובר במשהו הורמונלי מאחר ורק באזורים האלו היו שחורים (וברמה דיי גבוהה באזור הסנטר)
אז הלכתי לרופא עור והוא הביא לי מרשם לבנזמיצין טופיקל ג'ל, ולמעשה מאז אני משתמשת במשחה עם הפסקות מידי פעם.
אני מרגישה שזה הפחית את כמות השחורים, אך לא באמת פתר את הבעיות. ברגע שאני מפסיקה להשתמש שוב גודלים מלא שחורים.
הלכתי לרופאת נשים כדי לבדוק אם מדובר בהורמונים לא תקינים, גם בגלל השיעור וגם בגלל הפצעים. היא עשתה לי בדיקת דם ואולטרסאונד אך לא נמצא משהו לא תקין.
האם לדעתך כדאי לעשות שוב בדיקות?
השיעור והפצעים ממש מפריעים לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור ופצעים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן14/09/2014שלום הילה אקנה ושיעור יתר עשויים להופיע בו זמנית והם חלק משינויים ההורמונליים .
שיער הפנים לעתים עקשן מאד ומחייב טיפולים רבים ,ולעתים יש תחושה מעיקה של " אין לזה סוף" .
גם אם לא נמצאה בעיה הורמונלית ויש נטייה אישית , לייטשיר נחשב כלייזר מעולה
אך אין הבטחה בשום טיפול לצמיתות .
ממליצה לשלב אפילציה , לבדוק מול גינקולוג אם יש ציסטות בשחלות { שחלות פוליציסטיות } , אפשרות לגלולות לאיזון הורמונלי, המשך טיפול בפצעים .
פטמות הם חלק ממערך האזורים ההורמונליים כמו הפנים ,אין מניעה לטיפול בלייזר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בורומאל להסרת נקודות חןרוני13/09/2014
האם אפשר להשתמש בורומאל להסרת נקודות חן? אם כן מה אופן השימוש (כמה פעמים ביום ולמשך כמה זמן?)
האם יש נקודות שעדיף ל להשתמש בתכשיר נגדן?
*מדובר בנגעים סימטריים, קטנים, חלקם בולטים וחלקם לא, שלא השתנו יותר מדי בזמן האחרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה מתעלמים מההודעה שלי?
רוני16/09/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בורומאל להסרת נקודות חן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן17/09/2014ורומל מסיר יבלות לא נקודות חן!!!
לחזור לרופא ולבדוק שוב על מה מורחים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילינג בכפות הרגלייםנ13/09/2014
שלום,
אני בת 21. הקיץ גרם לכפות הרגליים שלי להיות יבשות וקשות משמעותית מבעבר.
ואני רוצה לעשות פילינג , אבל שמעתי שזה לא כלכך בריא וכדאי להתחיל בגיל צעיר.. האם זה נכון? מה הסיבות לכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פילינג בכפות הרגליים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/09/2014אולי היובש הוא פטרת כדאי לבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נ13/09/2014אני חושבת שזה בגלל השמש וזה שאני הולכת יותר יחפה
ועדיין לא ענית לי על השאלה- האם זה באמת לא בריא לעשות פילינג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס בציפורןאורי13/09/2014
היי
בן 38 בריא , סובל מפטרת בציפורניים שנים
בערך שנתיים בבוהן בנוסף לפטרת הופיע פס חום כהה,
קראתי שיכול להיות מנלומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס בציפורן - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן13/09/2014קלינית לא נראה שיש בעיה בדיקה מול רופא עור מומלצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווה ברגלייםדניאל דבן12/09/2014
היי זה שוב אני בשאלה הקודמת שאלתי האם ניתן לעשות כבר אחרי שלוש חודשים שעווה לאחר תקופת של ריקוטן במשך שבעה חודשים ולא לחכות את כל החצי שנה.
אפילו שלא חיכיתי חצי שנה .
עברו רק שלושה חודשים אני מדגיש.
סליחה שאני מציק אני פשוט מוטרד מאפשרות של צלקות ברגליים אחרי השעווה. אם ניתן כבר אחרי שלוש חודשים לבצע תשעווה ? למה הם מעיקים על המטופל ונותנים לו לחכות חצי שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעווה ברגליים - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן12/09/2014דניאל שלום העור היא רקמה פעילה עם מנגנון ריפוי אישי לכל אחד , זהירות היא חשובה וגם היא מעיקה לעתים . לאחר סיום של רואקוטן העור עדיין רגיש ולכן יש להמתין זמן . אפשר לנסות על אזור קטן לראות את התגובה ולאחר יום יומיים לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
דניאל דבן21/09/2014איך לנסות על אזור קטן ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני - תגובה
ד``ר מוניקה אלמן21/09/2014כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
