מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יישור שיניים לבת 12חוי02/10/2010
שלום , לביתי רווחים בשיניים העליונות + שן קדמית טיפה נוטה פנימה.
כל השיניים התחלפו כבר.
לאחרונה שמתי לב שיש לה בליטות לבנות בחניכיים כאילו שאלו הניבים שפתאום רוצים לצאת החוצה.
מה עושים במצב כזה? האם עוקרים אותן ואז שמים גשר?
אני מתכוונת לקחת אותה ליישור שיניים , אך רציתי לשאול לפני.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורך בעקירות
ד``ר עתליה וסרשטיין04/10/2010של הניבים הנשירים או כל של אחרת נקבע על פי בדיקה קלינית וצילומים מתאימים. אם צופים שינשרו בעצמם, אין צורך לעקור. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לשייף/לקצר שיניים ארוכות?שני02/10/2010
אני מתכוונת שכל השיניים שנראות לעין ארוכות..
למשל כמו אלה בתמונה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק במידה קלה
ד``ר עתליה וסרשטיין02/10/2010כדי לא להגיע לחשיפת דנטין, שזושכבת השן שמתחת לשכבת האמייל. גם שיוף קל יבול לסייע אסטטית. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך,אורתודנט מבצע את זה?
שני02/10/2010בד"כ רק כשזה נדרש להשלמת הטיפול האורתודונטי. כל רופא שיניים יכול לבצע זאת. רצוי מי שעןסק בשיקום הפה ואסטטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד``ר עתליה וסרשטיין04/10/2010בד"כ רק כשזה נדרש להשלמת הטיפול האורתודונטי. כל רופא שיניים יכול לבצע זאת. רצוי מי שעןסק בשיקום הפה ואסטטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על רסןחסוי02/10/2010
יש לי גשר בשיניים והשיניים העליונות מסתירות את השיניים התחתונות כך שאני רואה רק חלק קטן מהקוביות שלמטה (פחות מחצי) והשיניים בולטות החוצה.
אני צריך רק רסן או שעוד משהו בנוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה על רסן
ד``ר עתליה וסרשטיין02/10/2010הרסן הוא המכשיר הטוב ביותר להתגבר על שיניים בולטות ללא עקירת שיניים. יש אמצעים נוספים עם תופעות לוואי, שאינן מאוד רצויות ברוב המקרים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
חסוי03/10/2010אין דרך אחרת במקום רסן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיימות דרכים נוספות
ד``ר עתליה וסרשטיין04/10/2010תאורטית כמו שמוש בשתלים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
חסוי05/10/2010גשר לא יכול למשוך את השיניים אחורה אפילו לא קצת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין05/10/2010יכול רק אם יש רווחים בין השיניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
חסוי09/10/2010יש לי רווחים די גדולים זה אומר שלא אצטרך רסן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/10/2010תשובה סופית לשאלתך תינתן ע"י הרופא המטפל, כמו כן אתה רשאי לשאול אם יש אופציות חלופיות לשימוש ברסן ואני משוכנע שתקבל תשובה הולמת לשאלתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יורם10/10/2010תודה רבה וכל הכבוד על התשובות המהירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינהלילך01/10/2010
שלום,
אני בת 22,
בשבוע האחרון התחילה לזוז לי אחת השיניים ליד השן הקידמית.
אני חוששת שזו עלולה דוחפת את השיניים.
עכשיו זה חג של והמרפאה של האורטודנט שהייתי הולכת אליו סגורה עד עוד שבוע וחצי . ואני חוששת שעד אז יכולות להתעקם לי השיניים אפילו יותר..
זה יכול לקרות בזמן קצר כל כך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנועה איטית
ד``ר עתליה וסרשטיין01/10/2010בדרך כלל. אל תקחי ללב. הכל ניתן לתיקון. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
לילך02/10/2010הטיפול הקודם שלי היה בעזרת גשר וארך 4 וחצי שנים.
לכן מבאס אותי בגיל 22 להסתובב עוד פעם עם גשר..
האם יש תחליף? שאני לא אהיה חייבת גשר שוב?
אני יודעת שקשה לתת מענה כאשר מצבי לא ידוע.. אבל אנסה לתאר..
מה שהתעקם לי כתוצאה מהשן בינה הן השיניים שלצידי השיניים הקידמיות וגם שתי השיניים הקידמיות זזו מעט קדימה והניב באחד הצדדים גם הוא התקדם החוצה.
אפשרי לתקן את בעזרת אמצעי אחר?
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש תחליפים
ד``ר עתליה וסרשטיין04/10/2010כפלטות שקופות או גשר פנימי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאנה01/10/2010
שלום, לא מזמן שמו לי רסן ואני אמורה ללכת איתו בבית ולישון איתו.
הרופא אמר לי 16 שעות כאשר רק שן טיפה עקומה (ניב) .
16 שעות זה המון ואני אפילו לא נמצאת בבית זמן כה רב.
מה יקרה אם אני אשים את הרסן פחות ? והאם צריך כל כך הרבה שעות עם הרסן רק בשביל שן אחת ?
תודה מראש :)
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף - עוד מספר שאלות
אנה01/10/2010- האם יש תחליף כלשהו לרסן שלא כרוך בניתוח.?
- מה בערך זמן משך הטיפול ( כאשר שן אחת טיפה עקומה) ?
נ.ב - גילי הוא 13 ו 10 חודשים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשך , מטרה, תחליף....
ד``ר עתליה וסרשטיין01/10/2010סביר להניח שמטרת הרסן לא רק סיוע בנושא השן שעקומה מעט אלא תיקון יחסי קשתות השיניים.
שאלי את מי שמטפל בך מה מטרתו במקרה שלך.
משך הטיפול תלוי בתגובה לשימוש במכשיר ובמטרות הרצויות.
קיימים תחליפים בחלק מהמקרים, אך ללא כל ספק, הרסן הוא הפתרון השמרני הטוב ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מציצת לשוןסופי01/10/2010
שלום,
אני פונה אליכם בשאלה האם ניתן לפתור בעיה של מציצת לשון, בני בן השלוש ניגמל ממוצץ לפני כחצי שנה ולהפתעתי גיליתי שבלילות הוא עדיין מבצע את פעולת המציצה ע"י הוצאת הלשון כלפי חוץ והחזרתו פנימה כאילו יש בפיו מוצץ, אפשר לראות כבר עכשיו שהשיניים הקדמיות התחתונות שלו התעקמו ולדעתי זה קורה כי הוא מוצץ חזק, האם כדאי להחזיר לו את המוצץ? ובמידה ולא כיצד ניתן למנוע את הפעולה הזאת, חשוב לציין שהוא עושה זאת במודע. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הניחי לו
ד``ר עתליה וסרשטיין01/10/2010בנך עדיין צעיר מאוד ויש לו עוד כ3 שנים עד לבקיעת החותכות התחתונות הקבועות.
אם הוא רגוע ומסתדר בלי המוצץ, רצוי שלא להחזירו.
בגיל מבוגר יותר (בסיבות 5)תוכלי להפנותו לקלינאית תקשורת, שמלמדת מיקום נכון של הלשון במנוחה, בליעה ודיבור.
אל דאגה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקיד הפלטה? השלכות אם מורידים אותהטל29/09/2010
שלום
שמי טל ואני בן 23
סיימתי טיפול ליישור שיניים לפני כחודשיים ומאז יש לי פלטה עליונה
לאחר החודשיים שהסתובבתי 24 עם הפלטה (פרט לאכילה וצחצוח שיניים) הגעתי לביקורת אצל האורתודנט שם הוא ביקש ממני להמשיך להיות עם הפלטה עד לביקורת הבאה בעוד שלושה חודשים ולבוא עם צילומי סיום טיפול
ועכשיו לשאלות
1. למה הוא לא חיזק לי שום דבר? הרי הפלטה כבר לא לוחצת על כלום ואני לא רואה מה הסיבה שאני צריך להמשיך להסתובב איתה עוד שלושה חודשים
2. מה ההשלכות אם אני אשים את הפלטה רק בשעות שאני בבית ובזמן שינה ויוציא אותה כל פעם שאני יוצא מהבית אפשר לסכם את שאני אהיה איתה בערך 12-18 שעות ביום בערך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשאלותיך
ד``ר עתליה וסרשטיין30/09/20101. מטרת הפלטה לשמור על תוצאות הטיפול ולא להפעיל כוחות נוספים.
2. אולי תהיינה תזוזות שיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז למה לא קיבוע?
טל30/09/2010אם מטרת הפלטה זה לשמור על התוצאה אז למה בעצם לא לעשות קיבוע כבר?
ומתי מגיע השלב שמעבירים את הפלטה רק ללילה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלוי במקרה ובגישה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/09/2010קיבוע שומר 4-6 שיניים קדמיות והפלטה את כלקשת השיניים.
העברה ללילה - תלוי בגישת האורתודונט שלך ובבעיה הבסיסית, שהיתה לך במבנה קשתות השיניים.
רצוי שתשאל שאלות אלה גם את האורתודונט שלך. סבלנות ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה בשביל יישור שינייםמתן28/09/2010
שלום,
האורתודנט שלי אמר שאני צריך לעקור את אחת מהשניים הקדמיות בלסת התחתונה בגלל צפיפות בשביל לבצע את היישור שיניים, וזה נראה לי מאוד מוזר. האם זה מקובל לעשות את זה? וזה הטיפול נכון?
אדיר, בן 17.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקובל
ד``ר עתליה וסרשטיין29/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה בולטתאלעד27/09/2010
האם הלסתות שומרות צורתם מגיל 14 עד גיל 16.5 או משתנות באופן דרמטי? נגיד אם הלסת העליונה הייתה בצורה מאונכת עד גיל 14 היא יכולה ללא גשר בשיניים כתוצאה מגדילה פתאום לשנות זווית ב-45 מעלות החוצה מה שיגרום לשפה לצאת החוצה ויבליט את השיניים (פרוגנטיזם) או שהיא שומרת על צורתה המקורית?
האם הלסתות גדלות הרבה או קצת מגיל 14 עד גיל 16.5?
אורטודנט מומחה שם לי קוביות בשיניים מגיל 14-16.5 בערך בשביל להוציא כלפי חוץ שן חותכת עליונה שמאלית מהצד שלי שצמודה לניב. מסתבר שעל מנת לעשות זאת הוא גרם לכל 4 השיניים החותכות לצאת כלפי חוץ ולבלוט. יש לי פס מאוד דק של חניכיים מעל 2 השיניים החותכות הגדולות בלסת העליונה. יכול להיות שהוא פשוט דחף אותם לתוך הלסת ו/או את הלסת כלפי מעלה?
היום אני בן 19.5 אם אני מכניס את השיניים כלפי פנים בטיפול אורטודנטי האם אני יכול להוריד כלפי מטה את הלסת העליונה כך שתהיה בצורה מאונכת ו/או להכניס אותה כלפי פנים? האם איחרתי את הרכבת ומה שנשאר זה רק ניתוח? חשוב לציין שהלסת לא יוצאת החוצה בצורה קיצונית פשוט היא בזווית כלפי חוץ.
האם רסן יכול לעזור לי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד``ר עתליה וסרשטיין29/09/2010הלסתות גדלות בגילאים שציינת. קצת או הרבה זה מושג לא מדיד.
סביר להניח שהאורתודונט לא דחף את הלסת כלפי מעלה.
רסן כנראב לא יעזור בצורה משמעותית
על שאלותיך האחרות לא ניתן לענות ללא בדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדני26/09/2010
יש לי לסת צרה עליונה בצד ימין כך שהסגירה היא הפוכה,בנוסף יש לי סטייה בקו אמצע כך שהלסת התחתונה סוטה ימינה ובגלל זה קו אמצע לא חופף.
האם יש קשר בין לסת צרה לקו אמצע? ז"א אם מרחיבים לי את הלסת כך שהסגר יהיה תקין זה יגרום לקו האמצע להסתדר או שיכול להיות שהלסת לא צרה וצריך להזיז את הלסת התחתונה שמאלה למקומה. איך קובעים אם הלסת צרה? זה רק בצד אחד אצלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן ברוב המקרים יש קשר
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010דורש בדיקה, רק מומחה יכול לזהות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיום טיפולטלי26/09/2010
האם מקובל לקחת מידות של השיניים גם בסיום הטיפול כמו בהתחלה רק למטרת תיעוד? (גם אם לא מכינים מכשיר נייד לקיבוע).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקובל
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנשך פתוחקארין26/09/2010
קיימת אצלי (אני בת 21) בעיה של מנשך פתוח, השינייים נראות נוגעות אך בפועל לא נסגרות חוץ מהטוחנות. האם מנשך פתוח היא בעיה קשה לטיפול והאם ניתן לפותרה באמצעים רגילים?(גשר פלטה וכו). ושנית, אם אשאיר את המצב כפי שהוא (מבחינה אסטטית זה כלל לא ניכר לעיןהאם צפוי נזק עתידי כמו עומס על יתר השיניים שחיקה וכו?
תודה קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבעיה היא לא רק התיקון
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010אלא גם יציבות התוצאה. קשה לשמור לאורך זמן על תוצאה יציבה. אופציה "לא לטפל" יכולה להיות מאד נכונה במקרים מסוימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שינייםשרון25/09/2010
שלום רב,
אני מעוניין לעשות יישור שיניים אך יש לי בעיית נסיגת חניכיים בלסת תחתונה.
באחת מחוות הדעת שקיבלתי, הציעה לי האורתודנט, במקום לדחוף את הלסת התחתונה החוצה (שכל הפרונט באותה לסת עקום לי לגמרי. השיניים אחת בפנים אחת בחוץ) לבצע פעולה של שיוף אותן שיניים ובמקום לדחוף אותן, לסובב אותן ימינה ושמאלה וכך ליישרן, אך הלסת עדיין תהיה שקועה מעט בפנים. זאת על מנת לא לגרום נזק לשיניים בעלות הנסיגה. שאלתי היא:
האם טיפול זה מקובל? וכן האם הוא אפקטיבי מהבחינה של התוצאה הסופית, כלומר האם השיניים אכן יהיו ישרות בסוף הטיפול? וכן האם פתרון זה אכן מקטין את הסיכויים לפגיעה באותן שיניים בעלות הנסיגה?
יש לציין שזו הפעם הראשונה שאורתודנט הציעה לי פתרון מסוג זה וראיתי למעלה מ10 אורתודנטים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם היית אצל 10 אורתודונטים קטונתי
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010שאלותיך מאד ספציפיות למקרה ובמקרה שלך רק חוות דעת לאחר בדיקה תעזור לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר בשיניים.YULIA24/09/2010
שלום,
ברצוני לברר כמה דברים בקשר לטיפולי שיניים.
יש לי בעיה בלסת העליונה.
שתי השיניים החותכות אך ךא הקידמיות אלה הסמוכות להןהבעיה אינה חמורה במיווחד ומתבטת בכך שהשיניים מסובבות מעט פנימה. בעיה נוסף היא בכך שיש לי רווחים בין השיניים משום שהשיניים שלי די קטנות.
ברצוני לדעת האם על ידי גשר רגיל ניתן לסגור את הרווח בין השיניים,האם כדי לי בכלל לעשות גשר,מהו טווח המחירים וכמה זמן בערך אאלץ להרכיב אותו.(יש לציין כי אני כבר בן 19 ואיני מעוניינת להסתובב עם הגשר זמן רב.)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשי להתייעצות
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010קשה לתת לך חוות דעת ללא בדיקה בכל מקרה גשר נועד להזיז שיניים והוא בד"כ עובד אם יודעים להשתמש בו. לא נוכל בפורום זה לתת מידע על מחירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי קיבוע פנימישי24/09/2010
היום האורטודנט הוריד לי את הגשר התחתון. הוא הדביק לי קיבוע פנימי קבוע (ספלינט).
1. ברצוני לדעת אילו עזרים ישנם, כדי לנקות את השיניים שהודבק להם קיבוע?
(אם אפשר, אשמח לקבל שמות מסחריים של עזרים כלשהם).
(כי לפי קיראה באינטרנט הבנתי, שיכול להצטבר שם אבן שן).
2. מתי אפשר לקבוע תור לשיננית, האם צריך לחכות תקופת זמן כלשהיא אחרי הורדת הגשר?
3. האם אפשר בכלל ללכת לשיננית כשיש קיבוע פנימי בתוך השיניים? אם כן, האם צריך לתת הנחיות כלשהם לשיננית?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבע תור לשיננית
ד``ר אריאל דינבר27/09/2010תקבל הדרכה מפורטת לגבי טכניקת הצחצוח והעזרים הדרושים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




