מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קיבוע לאחר גשראלה15/10/2012
שלום רב,
בני בן 13, לאחר שהורידו לו גשר מהשיניים שהיה אצלו כשנתיים, שמו לו קיבוע פנימי - מען חוט מתכתי שמוחזק על כל שן, בנוסף גם בלילה הוא משתמש עם פלטה שקופה.
היום בביקור שגרתי אצל אורתודונט שאלנו שאלה עד מתי הוא יישאר עם הקיבוע, על כך ענו לנו שמשך כל החיים (?!). שאלתי מספר פעמים כי חשבתי שלא הבנתי נכון, מאחר ומעולם לא שמעתי על אנשים שנשארו עם קיבוע לאחר הגשר במשך עשרות שנים, אלא עד שהגדילה מסתיימת....
האם קיים מצב כזה שמצריך קיבוע לכל החיים?!?
תודה מראש,
אלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע לאחר גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/10/2012בהחלט כן, אם מעוניינים שלא תהיינה תזווזות כלל. שיניים יכולות לנוע במהלך כל החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת תחתונהדיאנה15/10/2012
בפגישה אצל אורטודנט נאמר לי שהלסת התחתונה שלי היא פנימה מידי וצריך למשוך אותה החוצה בעזרת טיפול שלא ממש הבנתי איך קוראים לו.
השיניים העליונות שלי סוגרות על השיניים התחתונות כך שכמעט ולא רואים אותם כלומר הלסת התחתו נה שלי ימצאת פנימה מידי.
לפי מה שהבנתי מרופאה הטיפול אמור למקם את הלסת התחתונה במקומה ובעצם לבנות סחוס חדש באזור המפרק הלסתי .
האם זה הגיוני ובמה משתמשים כדי לעשות את זה.
הטיפול שהיא הציעה לי זה שנה וחצי קוביות על השינים התחתונות ומיקום הלסת במקומה ואחכ חצי שנה נוספת של קוביות גם למעלה לתקן צפיפות קלה שיש לי.
נ.ב אני בת 25 והנבתי שזה גבולי בגיל הזה אבל עדיין אפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר לשיניים תחתונות
איה23/10/2012אני בת 39. בילדותי היה לי גשר אך תוצאותיו לא מספקות אותי. אני מעוניינת ביישור שיניים תחתונות. אך נאמר לי כי המחיר ליישור שיניים תחתונות בלבד והמחיר ליישור שיניים בכל הפה הוא כמעט אותו דבר- בהצעת מחיר יצא לי פער של 500 שקלים ביניהם.
האם זה נכון שאין כמעט הבדל במחיר ולכן עדיף כבר לעשות בכל השיניים, גם למעלה וגם למטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסת תחתונה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין25/10/2012בגיל 25 הבאת לסת תחתונה לעמדה קדמית תיתכן רק באמצעות כירורגיה. שיניים ניתן להזיז בכל גיל אך בנית סחוס חדש אפשרית רק בתקופת הגדילה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השיניים לא גדלותעדי14/10/2012
שלום,
ביתי בת 7 ולא מכבר החלה להחליף את שיניי החלב ( עוד לפני יומולדת 5). בלסת העליונה נפלו לה כל השיניים הקדמיות אך השיניים הצידיות - השתיים שבאות בין הקדמיות לניבים לא גדלות למרות שאחרות שנשרו אפילו שנה אחריהן כבר גדלו מזמן. שתי השיניים הקדמיות גדלו ברווח גדול מאוד בניהן. מה עלי לעשות? האם בגיל כזה כבר מתחילים לטפל ביישור שיניים וכד' או שעלי לחכות עד שתגדל מעט?
תודה
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השיניים לא גדלות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין14/10/2012כדאי לבצע ברור. לעתים קיים חוסר של השיניים החותכות הצדיות העליונות. הפתרון האורתודונטי המלא כמובן לא יכול להינתן בגיל זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריחת אויר אחרי יישור שינייםנעמה12/10/2012
שלום, אני סיימתי יישור שיניים לפני כשנה אני בת 37 וזאת פעם שנייה שאני מיישרת שיניים. לאחר היישור נוצר מצב שבצד אחד' של הפה יש לי בריחת אויר ובריחת רוק בדיבור וכל הזמן משהו מציק לי שם מה יכולה להיות הסיבה לכך ואיך פותרים את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריחת אויר אחרי יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר13/10/2012שינויים במיקום השיניים כתוצאה מתהליך יישור השיניים דורשים לעתים הסתגלות של הרקמה הרכה למיקום החדש של השיניים. הדבר בא לידי ביטוי גם בצד התפקודי של הרקמה הרכה - בדיבור. ברוב המקרים ההסתגלות מהירה ללא כל בעיות. אם את מרגישה שאינך מצליחה להתגבר על שינויים אלו פני לקלינאית תקשורת. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעשים בהזזת לסתשני11/10/2012
שלום, אני בת 21 והתחלתי יישור שיניים לפני 4 חודשים בסמכים שקופים
בשלושה שבועות האחרונים היו לי כאבים עזים באוזן שמאל , שמקורם לא באוזן ( הייתי אצל א.א.ג פעמיים)
לפני כמה ימים התחילו לי אעשים בלסת האכילה והזזה לצדדים,
זה יכול להיות טבעי בגלל היישור? או שאין קשר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעשים בהזזת לסת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין11/10/2012הגורמים האפשריים לכאבים ורעשים במפרק הלסת רבים. חשוב לכולנו ותמיד, ובמיוחד אם סובלים מכאבים, שלא להדק שיניים, לא ללעוס מסטיקים ולא להשען עם הפסת על היד. הרעשים אינם סיבה לדאגה. כשיש כאב רצוי מזון רך והרפיה של שרירי הפנים. ניתן לחמם את צד הלסת בכרית לצורך כך או להשתמש בתרופות, שמרפות שרירים. בכל מקרה, יש לידע א האורתודונט. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עכביש באורטודנטיה משנה קול ?נערה10/10/2012
שלום דוקטור אני נערה בת 16 ועברתי טיפול עם עכביש להרחבת לסת עליונה במשך שנה שלאחריה שמו לי גשר גם למשך שנה . לאחר זמן קצר עם העכביש הבחנתי שקולי לא בדיוק נשמע אותו הדבר כפי שהיה ,השתנה. האם ייתכן הדבר? אשמח ל תשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכביש באורטודנטיה משנה קול ? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין11/10/2012לא מדווח בספרות, וגם לא נתקלתי בעשרות שנותי המקצועיות בשינוי קול עקב מכשור אורתודונטי. ההגיה יכולה להשתנות בזמן שנמצא בפה מכשור פנימי לשיניים, אך הוא שבה להיות רגילה בהוצאת המכשיר ולעתים גם תוך כדי השימוש במכשיר, לאחר שהלשון התרגלה אליו. הקול מופק ממיתרי הקול שנמצאים בגרון ולשם המכשור לא מגיע ולא יכול להשפיע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שניים בפעם השניהיעל10/10/2012
אני בת 25, לפני 5 שנים עשיתי ישור ואנ י לא כ"כ מרוצה
רציתי לדעת אם זה לא פוגע ומזיק לשניים לעשות ישור פעם נןספת?
ועוד שאלה: השניים הקדמיות שלי ישרות גם למעלה וגם למטה
הבעיה היא שהשניים הטוחנות מדי בפנים, ולכן כשאני מחייכת יש לי חללים בצדדים.
האורטודנט אמר לי שאצתרך קוביות ל8 חודשים בשתי הלסתות (למטה-כדי שיסגרו עם השניי העליונות)
האם יש דרך נוספת לטיפול?(אני קוראת פה על טבעות -ואני לא מכירה מה זה)
ואם כן. תוכלו להמליץ לי על אורטודנט בירושלים שמתמחה בזה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישור שניים בפעם השניה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין11/10/2012יש לבדוק בצילומי רנטגן את מצב שורשי השיניים לפני ייעוץ נוסף. בדרך כלל אין סיבה שלא לבצע יישור חוזר. הטבעעות - הכוונה למכשור קבוע המודבק לשיניים. כל מומחה לאורתודונטיה מוסמך לעבוד במכשור זה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה צרה או בולטתגליה09/10/2012
שלום,
אני בת 22 לפני כשנה שמו לי סמכים בשיניים העליונות והתחתונות לפי כחודשיים התחלתי לשים גומיות בין שתי הלסתות מידי לילה.
בביקורי האחרון האורטודנט אמר לי שאני לקראת סיום אומנם השיניים התיישרו ונכנסו פנימה אבל כשאני מחייכת רואים את כל הלסת העליונה לפי דברי האורטודנט זוהי לסת בולטת והדרך היחידה היא ניתוח האומנם?
שמעתי על מכשיר בשם "עכביש" זה רלוונטי?..
תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת עליונה צרה או בולטת - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/10/2012אכן, אם מראה החניכיים מפריע לך, הפתרון הוא ניתוח של הלסת - אורתוכירורגיה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים לילדה בת 12 עם שינייםקשת דגנית07/10/2012
בתי בת ה12 צריכה לעבור יישור שיניים איכות השיניים שלה לא טוב בגלל איכות ירוד של האמייל ופסים על השיניים . בעבר הרבה חורים וגם השיניים החדשות מתחילות להיות עם חורים גם במקומות שצריך להדביק את הקוביות .
שאלתי האם ישנה שיטה ליישור שיניים (שיניה בולטות וצפופות ) שיכולה להפחית את החורים . האורטודנטית המליצה על שיטת damon ואמרה שהיה תזדקק כל חודשיים לעשות טיפול בפלוריד האם שיורידו את הקוביות השיניים לא יהיו במצב גרוע יותר ,
שאלה נוספת האם אפשר לשפר את מצב האמייל ?
תודה מראש דגנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים לילדה בת 12 עם שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין07/10/2012שיטת Damon אינה מפחיתה חורים. יש סמכים רבים דומים במבנם ופעילותם ל Damon. חשוב צחצוח מעולה של השיניים ופלואורידציה, שבדרך כלל מבצעת השיננית. ההרכב הכימי של האמיל משתנה על ידי הפלואוריד כך שעמידותו עולה, אךמראהו לא ישתפר. לשיפור המראה לאחר יישור השינים נחוץ ציפוי בחומרים מרוכבים או לאחר סיום הגדילה - שימוש בפסטות חרסינה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיניים במסגרת טיפול ליישור שידסי03/10/2012
שלום רב,
בתי עוברת טיפול ליישור שיניים. במפגש האחרון עם האורטודנט הוא אמר שאין יותר לשיניים מקום ולכן הוא ממליץ על עקירה של ארבע שיניים (אחת בכל צד למעלה ולמטה) וזה יפנה מקום לשיניים להיכנס ולהתיישר. כמו כן הוא הזכיר שיכולה להגרם מהעקירה פגיעה בחיוך החניכי אבל הסיכוי נמוך ביותר.
מה דעתך בנושא של עקירת שיניים ומה הסיכונים והחסרונות בכך.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שיניים במסגרת טיפול ליישור שי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/10/2012העקירות יכולות להשפיע על פרופיל הפנים (תלוי בעיגון שננקט בטיפול) וכן עלולים להיפתח רווחים קטנים בין השיניים באזור העקירות לאחר שנים. במקרים רבים אין מנוס אלא לעקור. אם יש לכ ספק בצורך לעקור, אתם יכולים לפנות לייעוץ נוסף. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע פנימי לאחר גשרעינב03/10/2012
שלום,
אני בת 20, בערך בגיל 15 עברתי שנה של יישור שיניים עם גשר. לאחר הישור הדביקו לי בחלק הפנימי של השניים העליונות והתחתונות קיבוע ברזל. כמו כן נתנו לי להשתמש בפלטה שהותאמה לשיניים, שאחרי שנה של שימוש בה הפסקתי להשתמש בה בהוראת הרופא ונותר לי רק הקיבוע הפנימי מהברזל.
הקיבוע הזה לא מפריע לי כלל וכלל ואני מעדיפה להישאר איתו. גם כמעט ולא רואים אותו ואם הוא שומר לי על השיניים אז אין לי בעיה לחיות איתו גם לאורך כל החיים. האם אפשר להישאר איתו מבחינה בריאותית? מהן הסכנות איתו? במידה ולא- מתי אהיה אמורה להוריד אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע פנימי לאחר גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/10/2012ניתן להישאר איתו בתנאי שאת במעקב רופא/ת שיניים אחת ל 6 חודשים כדי לודא שאין עששת ומחלת חניכיים באזור הקיבוע. אם הכל תקין, אין צורך להסיר את הקיבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי קיבוע אחרי טיפול אורתודנטרינה02/10/2012
סיימתי טיפול אורתודנטי של שנה. כרגע שמו לי קיבוע פנימי. מאוד הייתי רוצה להוריד אותו. שמעתי שלפעמים ניתן לוותר על הקיבוע... על איזה מקרים מדובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי קיבוע אחרי טיפול אורתודנט - תגובה
ד``ר אריאל דינבר03/10/2012לא מומלץ להסיר את הקיבוע אלא רק במקרים שיש צורך בביצוע טיפולים משמרים כגון סתימות כאשר הקיבוע מפריע לטיפולים אלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נואש ליישור שינייםדור01/10/2012
אני בן 22 ומסיבות של עצלנות או חוסר מודעות לא שמתי גשר שהייתי קטן וכרגע לצערי יש לי שיניים לא ישרות...אמנם הן לא במצב רע אבל אסטית עדיין הן עקומות..
השאלה שלי האם יש פיתרון טוב למצבי? גשר לא בא בחשבון מבחינת אסטתית..קראתי בעיתון על טכניקה שעובדת על כמו פלסטיקים (משו שדומה למה שמתאגרפים שמים בפה) שמותאמים ללסת..
רציתי לדעת האם זה יעיל ואם תוכלו לתת לי עוד מידע שיוכל לעזור לי...(למשך כמה זמן שמים והאם זה מפריע מבחינת נוחות ביום יום וכו')
תודה על הסבלנות ואשמח לתשובה בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נואש ליישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/10/2012חפש בגוגל invisalign
לא מתאים לכל מקרה, עליך להבדק ע״י מומחה ובהתאם למצבך הספציפי תקבל חוות דעת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת חוות דעתתמרה30/09/2012
שלום רב לכולם
אני מחפסת את רופא מומחה ביישור שיניים שיכול לתת חוות דעת
האם מישהו יכול להמליץ? דיברתי עם כמה רופאים על זה,הם לא מסכמים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורתודונט למתן חוות דעת משפטית
דר' דינבר01/10/2012ממליץ על פרופ' מאיר רדליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה להרחבה עכבישאלה29/09/2012
לאחר שהותקנה פלתה עכביש בפיה של בתי בלסת עליונה נוצרו רבחים בין השיניים התוחנות גדולות אף יותר ממה שהיה לפני ההתקנה . האם הדבר תקין?למה זה מיעד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווחים כתוצאה מהרחבה
דר' דינבר01/10/2012תופעת לוואי תקינה לחלוטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלטה להרחבה "עכביש"
אלה01/10/2012דר דינבר תודה רבה שענית לי על שאלתי רק טעיתי כאשר רשמתי שיניים טוחנות התכוונתי לשינים חותכות בלסת עליונה . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלטה להרחבה "עכביש" - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/10/2012שוב, תופעת לואי ידועה, הרווח בד״כ נסגר ספונטנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




