מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם גשר ידחוף לי את השיניים פנימה?טל29/09/2012
יש לי שתי שיניים קדמיות בולטות ואני חושבת לעשות גשר
למיטב הבנתי גשר רק מיישר ולא דוחף אותם פנימה
מהי האופציה הטובה והאסטתית ביותר לדחיפת השיניים פנימה ויצירת מנשך אחיד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיפת שיניים פנימה
דר' דינבר01/10/2012הגשר הוא האמצעי להזזת שיניים.
האורתודונט מחליט לאן הן זזות.
זה בדיוק כמו מכונית. המכונית לא לוקחת אותך לירושלים אתה הנהג ואתה מחליט לאן נוסעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת מבנה השינייםדורין28/09/2012
לפני שלוש שנים עברתי יישור שיניים, בתחילת התהליך על מנת לתת לשיניים מקום ליישור שמתי פלטה להרחבת השיניים בחלקים הצדדיים. לאחר מכן הרכבתי טבעות 3 חודשים. התוצאה היתה מושלמת - חיוך רחב וישר. עם הזמן השיניים הצדדיות זזו חזרה למצבן הטבעי הצר יותר. .השיניים עדיין ישרות אבל המבנה צר והרבה פחות יפה. הייתי אצל האורטודנט שטיפל בי והוא אמר שאם ארכיב שוב פלטה להרחבת השיניים הצדדיות זה יכול להרוס לי את היישור הקדמי. האם זה נכון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבה
דר' דינבר01/10/2012ממליץ לך לפנות לחוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשן עודפתליטל ל28/09/2012
שלום רב.
שמי ליטל משעלי.אני בת 22.
יש לי כבר הרבה שנים שן שגדלה מעל שן אני מניחה לפני מה שקראתי באינטרנט שזה מה שנקרא בעצם "שן עודפת" .השן העודפת נמצאת בין שתי שיניים כאשר אחת מהן קצרה יותר משאר השיניים אני מניחה שאולי זאת שן חלבית שלא נפלה ולכן השן העודפת גדלה מעליה.השן לא מפריעה לי בכלל אבל אני מיועדת להתחתן בעוד שבעה חודשים ולכן אני מאד רוצה להוריד את השן העודפת.ברצוני לשאול מהן האופציות להורדת השן העודפת,והאם יש לדעתכם אפשרות להוריד אותה בלי צורך בגומיות או קוביות וכו.(ברצוני לציין כי השן העודפת נמצאת כבר ממש בחוץ היא גדולה מאד).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן עודפת
דר' דינבר01/10/2012את צריכה לגשת להתייעצות ע"מ לקבל אבחנה נכונה ותוכנית טיפול מתאימה. לצערי, אנחנו לא יכולים להסתמך על אבחנה שאת עשית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר לילדה בת 8שרית28/09/2012
הבת שלי בת 8. אורתודנט המליץ לעשות לה גשר שאיתו תצטרך ללכת בין 9-12 חודשים. עדיין לא נשרו לה כל שיני החלב שלה, האם כדאי לחכות עד שכל השיניים יפלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי להתחיל בטיפול
דר' דינבר01/10/2012אין מרשם לשאלתך. ההחלטה היא מאד אינדיבידואלית, בהתאם לבעיה הספציפית של כל מטופל, בהתאם לדחיפות הטיפול. אני בטוח שתקבלי הסברים מהרופא המטפל אם רק תשאלי אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אורתודנטינופר28/09/2012
שלום, רציתי לקבל פרטים על הניתוח האורתודנטי ולמי הוא מיועד..
יש לי בעיה בלסת העליונה היא בולטת החוצה.. איזה טיפול אני יצטרך לעבור? וכמה זמן בערך מתמשך הטיפול(שאלה חשובה)
עד לאיזה סכום הטיפול יכול להגיע ?
תודה רבה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אורתוגנטי
דר' דינבר01/10/2012מיועד למטופלים שסיימו את הגדילה שלהם, ויש להם בעיה מבנית בלסתות (שלא ניתן לפתור בטיפול אורתודונטי רגיל) הגורמת להם לבעיה אסתטית ואו תפקודית. מדובר בניתוח בבית חולים המבוצע ע"י מומחה פה ולסת. ברוב המקרים הטיפול אמור להיות משולב עם יישור שיניים. מומלץ לגשת לאורתודונט כדי לקבל חוות דעת.
לא נוכל לתת לך מידע לגבי עלויות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לשמוע חוות דעתאלון27/09/2012
שלום, שמי אלון ואני בן 28.
לפני בערך שנתיים התחלתי טיפול ליישור שיניים בהולנד עד שעברתי לישראל בדצמבר האחרון, מאז הנושא הוזנח (לצערי הרב!) מכל מיני סיבות.
השיניים נראות הרבה יותר טוב מאשר לפני הטיפול אבל אני בטוח שעדיין יש זמן עד לסיום הטיפול (כרגע יש לי ריבועים בשיניים).
אני עומד להתחתן עוד חודשיים - בסוף נובמבר, אני ממש ממש רוצה להתחתן בלי הריבועים.
מה הדבר הכי נכון לעשות? האם אוכל להתחיל טיפול אצל אורטודנט ללא התיק ההולנדי עם המידע על אופן הטיפול (יש בידי רק את הדגם מחרסינה של הלסתות והשינים) האם יהיה אפשרי להוריד את זה רק ליום החתונה?
והאם רגיל של כללית אמור לכסות חלק מהעלויות?
תודה ויום טוב,
אלון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתונה במהלך טיפול של יישור שיניים
דר' דינבר01/10/2012אם אינך מוכן להתחתן עם המכשור, יש להסיר את המכשור ולקחת בחשבון את העלויות הכרוכות. כמו כן, הסרת המכשור מאריכה משמעותית את הטיפול גם אם מסירים את המכשור ליום אחד.בהצלחה ומזל לטוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר לחצי שנה בלבד. הגיוני?ענבר23/09/2012
שלום רב, בתי בת ה-12 החלה טיפול אורתודנטי לפני 10 חודשים. במשך חצי שנה היה לה רסן ואז התווסף הגשר וכעת, 10 חודשים בלבד לאחר תחילת הטיפול, הרופאה (שדורשת כמו כל הרופאים שנתקלנו בהם, את תשלום מלוא הסכום מראש!) הודיעה לנו שהגשר יורד במהלך החודש הזה. נשמע לכם הגיוני?
סליחה שאני חשדנית, אבל במדינת הישראבלוף למדתי לא לקבל כל דבר כמובן מאליו.
כיצד אוכל לדעת שהרופאה שקיבלה כבר את שכרה לא "מנפנפת" אותנו מוקדם מדי? איזו ערובה יש לי להצלחת הטיפול מלבד מראה עיניים? ואילו ערובות אני יכולה לבקש מהרופאה לכך שבעוד שנה שנתיים, עם הגדילה הטבעית, לא יהיו שינויים לא אסתטיים?
רק לשם השלמת החששות שלי - בני הבכור שסיים טיפול בגלל אותן שיניים בולטות טופל בחו"ל במשך כמעט 3 שנים. אנא הפיגו את חששותיי או יעצו לי מה אוכל לעשות או לוודא?
תודה ושנה טובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר לחצי שנה בלבד. הגיוני? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/09/2012תמיד תוכלי לפנות לייעוץ נוסף כדי להפיג את חששותיך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליעת גומיות שבין הלסתותד``ר אריאל דינבר22/09/2012
שלום רב,
אני מרכיב גומיות בין הלסתות (מחליף אותן פעם ביום).
אתמול בערב שמתי לב לפתע שגומיה אחת נעלמה מבלי שהסרתי אותה בעצמי. ייתכן מאוד שבלעתי אותה בטעות במהלך ארוחה.
רציתי לדעת האם הדבר מסוכן, בהנחה שבלעתי גומיה? האם עליי לעשות משהו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליעת גומיה
דר' דינבר01/10/2012אין שום חשש.
הגומיות שאתה מקבל מהרופא הן גומיות לשימוש רפואי ועברו את כל הבדיקות והאישורים לצורך הטיפול. היא בודאי כבר נפלטה מהגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבוע שנפל:...20/09/2012
לפני כמה שנים עשיתי יישור שיניים. לפני כמה ימים נפל לי הקיבוע. הלכתי אתמול לאורתודנטית, והיא אמרה לי שאין צורך להחזיר את הקיבוע (למרות שאם הבנתי אותה נכון, זה לא אומר בהכרח שהיישור יישאר במצבו הנוכחי לנצח), כי עבר הרבה זמן מאז תום הטיפול. מישהו יודע אם זה נכון?
אני שואל, למרות שמדובר באשת מקצוע, כי שמעתי כבר שתי דעות (פחות מוסמכות, אבל נוגעות בתחום רפואת שיניים) שהקיבוע חיוני, ולא אמור לרדת.
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבוע שנפל: - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/09/2012לא ניתן לנבא מה יקרה. שיניים יכולות לנוע מעט משך כל תקופת החיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל זאת...
...20/09/2012אם מגיע אלייך פציינט שנפל לו הקיבוע אחרי 7 שנים, את תחזירי לו אותו או שתמליצי לא להחזיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכל זאת... - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/09/2012משתנה ממקרה למקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב, תודה... שנה טובה ושבת שלום.
...20/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבוע שנפל
אדיר12/05/2014אבל זה הגיוני שבמשך זמן כל כך קצר כבר השן בולטת יותר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבוע שנפל
אדיר12/05/2014עשיתי גשר ושמו לי קיבוע למעלה ולמטה. והשבוע נפל לי הקיבוע למעלה ויש לי תור רק ב19 לחודש שזה אומר עוד שבוע ואני חושבת שיש שן אחת שקצת בולטת יותר מאז שהקיבןע נפל.. זה הגיוני? והאם לחכות עוד שבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסן כבר שנה-הגיוני?לירון18/09/2012
בנוסף לגשר שלי, אני שמה גם רסן וגומיות.
את הרסן אני שמה כבר שנה, והרבה יותר שעות ממה שהרופאה אמרה.
למרות זאת כל פעם היא אומרת שאני לא שמה את הרסן מספיק כי היא לא רואה תוצאות.
אני מיואשת מהרסן ובקרוב מתגייסת ואז בכלל לא יהיה זמן לשים אותו.
יש משהו לעשות?.. יש טעם להמשיך איתו אם הוא גם ככה לא מראה תוצאות לדבריה?
אני סתם סובלת להיות איתו כל היום וכל הלילה בשביל כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רסן כבר שנה-הגיוני? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/09/2012הסבירי זאת לרופאה שלך. איננו יכולים להתערב בתכנית הטיפול של רופאים אחרים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתח קבוע בשרירי הלסת - כבר שניםבן 3517/09/2012
שלום,
אנסה לשים את העובדות בנקודות ברורות וקצרות:
1. מדובר בבעיה שמפריעה לי כבר שנים (10-15 ואולי יותר)
2. בעת ריצה אינטנסיבית אני מרגיש פעילות מאוד מוגברת בשרירי הלסתות אך הקלה מסויימת לאחר מכן שגם היא עוברת והמצב חוזר לקדמותו כעבור כשעתיים שלוש. (בעבר הייתי עושה המון ספורט אך גם זה לא עזר להעלים את הבעיה: 4-5 אימוני קפואירה בשבוע).
3. עברתי טיפולי עיסויי שונים ודיקור שהקלו לשעתיים שלוש לאחר הטיפול אך המצב חזר לקדמותו לאחר מכן.
4. לעיתים רחוקות (כל חצי שנה בערך) אני עובר תקופה של מספר לילות (3-5) בהם אני חורק שיניים.
5. בגיל העשרה עברתי יישור שיניים אצל אורתודנט.
6. מצב נוסף היוצר הקלה לזמן קצר הוא הוצאת הלשון והחזקתה במצב זה למספר דקות. או הוצאת אויר עד ריקון הריאות (ועוד נסיונות שונים)
בגלל שהמצב הזה מציק לי כ"כ הרבה זמן עשיתי בדיקות שונות ומשונות (כמו שציינתי במספר 6) ויש לי חשד שהגורם לבעיה היא שינויי מצב הפה שלי ע"י הטיפול האורתודנטי שקיבלתי.
האם זה נשמע מוכר?
האם יש פיתרון אורתודנטי או אחר הידוע לכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתח קבוע בשרירי הלסת - כבר שנים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/09/2012הגורם והפתרון אינם אורתודונטיים ככל הנראה. פנה למי שמטפל/ת בבעיות שרירי ומפרקי הלסת בבתי הספר לרפואת שיניים בתל אביב או בירושלים או בתאגידי קופות החולים או באופן פרטי. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רווח משמעותי בין שיניים- המלצתכםאורית16/09/2012
היי,
יש לי רווח רציני בשיניים התחתונות, צירפתי תמונה (אותו הרווח קיים בדיוק גם בצד השני שאינו מצולם, ארבע התחתונות הקדמיית מחוברת ומצידיהן קיימים הרווחים
הייתי שמחה לדעת כמה זמן לערכתכם אצטרך להיות עם גשר או שישנם טיפולים אחרים?
והאם הדבר פתיר..? רווח ענק.. כאילו חסרה לי שן.
מה הכי מומלץ?
תודה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רווח משמעותי בין שיניים- המלצתכם - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/09/2012הכי מומלץ לא לטפל, אם אין בעיה אסטטית או תפקודית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיצוב קו חניכייםנועם15/09/2012
אני בת 16 ושמעתי על ניתוח הלייזר שבעזרתו אפשר ל"העלים" את החניכיים שנחשפות בעת החיוך. יש לי כמה שאלות:
כמה זה אמור לעלות בערך?
האם יש סיכונים?
יש הגבלת גיל?
והאם יש השתתפות של קופ"ח.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיצוב קו חניכיים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/09/2012לא שיך לאורתודונטיה. פני לפריודונטיה=חניכיים. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה ותודה.
נועם15/09/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כללי-ברזלים בשיניים קרה או לא קרה?שלומי כהן14/09/2012
שלום רב לכולם.היי.אחה"צ טובים ושיהיה שבת שלום לכולם.
שלום.היי.
רק רציתי לשאול ש...היום בצוהריים לעסתי מסטיק נטול סוכר של אורביט.
ובטעות המסטיק נדבק לי לברזלים שיש לי בלסת התחתונה מצד ימין של הלסת.
ורציתי לשאול האם זה היה מסוכן...יכול להיות שקרה לזה משהו לברזלים מצד ימין בלסת תחתונה או שהכל בסדר??
אני פשוט מפחד שאולי קרה משהו לברזלים..אז רציתי לשאול האם זה בסדר או שיכול שקרה משהו???
מחכה לתשובה ושיהיה לכם שבת שלום וחג ראש השנה פשוט ש-מ-חחח..
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כללי-ברזלים בשיניים קרה או לא קרה? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין15/09/2012לא מסוכן. אם לועסים מסטיקים - רצוי כאלה שאינם קשים. שבת שלום ושנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים חזקים מאודאתי13/09/2012
שלום וברכה.
אני בת 27 יש לי הרבה טיפולי שיניים-ומפחד מרופא שיניים לא טיפלתי רק שהיה דחוף-שהתחילו כאבי שיניים.
עכשיו החלטתי שאני חייבת לעשות טיפולי שיניים -גם הפעם אחרי שהתחילו כאבי שיניים חזקים מאוד.כאבים מאוד עד שדברו איתו לא שמעתי מה מדברים ראיתי רק תשפתיים נעות....
לשאלתי:יש לי שן בלסת התחתונה השניה מהסוף-שם החלו הכאבים ולכן פניתי לרופא ובאמת היה טיפול שורש הרופא אמר לי שבד"כ יש 3 תעלות ולי יש 4 .הוא טיפל בי הכל טוב ויפה.יומיים אחרי באתי עשה צילום לבדוק שבאמת הכל בסדר.וגם בסיום הטיפול צילם והכל היה בסדר.
זה היה לפני חודש ושבועיים.
בשבוע וחצי האחרונים חזרו לי הכאבים והוא נתן לי אוגמנטין-875 .אחרי יומיים החליפו לי אריתרו 500 כי אסור לי בגלל שאני רגישה לפנצילין.
חזרו לי הכאבים מאוד חזק אחרי שכמה ימים אני עם אנטיביוטיקה ומשככי כאבים ולא עזר .הוא עקר לי חצי מהשן.עקר בראשון.
עדין יש לי רגישות ומדי פעם כואב לי חזק מאוד.
האם זה הגיוני? מה זה יכול להיות ???. הוא אומר שבצילום הכל בסדר.
שאני נוגעת בחניכיים כואב לי .-חזק מאוד.
מה ניתן עוד לעשות למרות שזה בשלט רחוק בלי לראות...
אני ממש אובדת עצות כבר כמעט חודשים אני סובלת מאותה שן.
אני גם לא מצליחה לאכול בצד הזה אני מנסה וזה כואב מאוד.כאב חד מאוד.
אשמח לתגובה .
שנה טובה מלאה בחיוכים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שיניים חזקים מאוד - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין13/09/2012בעיותיך אינן מתאימות לפורום זה של יישור שיניים. פני לרפואת שיניים כללית או טיפולי שורש=אנדודוניה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




