מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרדמה בהרכבת גשרשיר03/06/2012
שלום,רציתי לדעת אם לפני הרכבת גשר צריך לעשות הרדמה ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה בהרכבת גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/06/2012אין צורך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מציצת אצבעאביבה03/06/2012
שלום
אני בת 40 בילדותי מצצתי אצבע .המציצה גרמה לשיניים בלסת העליונה לבלוט.
השאלה שלי איך מציצה משפיעה על הלסת העליונה .אני מרגישה שיש לי שקע עמוק בחך.
אני עומדת לעבור יישור שיניים ,האם ייעשה משהו בקשר לחך?
עליי לציין שאני עושה את היישור לא רק מטעמים אסתטיים אלא גם מבחינה בריאותית .קשה לי לאכול .אני אוכלת בצד אחד ואז האוכל עובר לצד השני ולעיתים נתקע בחך העמוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציצת אצבע - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין03/06/2012את צריכה לשאול את האורתודונט /ית שיטפל בך באשר לחך. סביר להניח שעומקו לא ישתנה בצורה משמעותית אך אולי קשת השיניים תורחב. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרחיב בלסת העליונהוירוניקה31/05/2012
שלום
אני בת 20..שמתי את האצבע בפה זמן רב כשהייתי קטנה, בסוף החלטתי ללכת לרופאה עכשיו היא אמרה לי שאני צריכה קודם כל מרחיב ללסת עליונה וצריך לשים אותו 8-6 חודשים אמרה לי עם החודש השני את תרגישי לחץ בשניים הקדמיות
5 חודשים אני עם המרחיב הזה ולא מרגישה לחץ לא מרגישה שום דבר ושום דבר לא השתנה בשיניים שלי חוץ מהטחונה שליד הטבעת שמחזיקה את המרחיב יצאה קצת החוצה... מה זאת אומרת זה יקח הרבה זמן עד שהשיניים הקדמיות יתרחקו ? ולמה אני לא מרגישה בכאב? היא אמרה לי האחרים לוקחים אקמול אחרי שהיא מסובבת להם את המרחיב כל שבוע...למה זה קורה ? אני לא יכולה לסבול אותו יותר מ 8 חודשים נגעלתי ממנו :(..
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרחיב בלסת העליונה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר02/06/2012האם את מטופלת אצל רופאת שיניים או אורתודונטית עם תעודת מומחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל רופאת שיניים לא אורתודנטית
וירוניקה07/06/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצל רופאת שיניים לא אורתודנטית - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/06/2012גשי לחוות דעת נוספת אצל מומחה/ית לאורתודונטיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שיניים-הוספת פרטים.מספר שיניים31/05/2012
שלום
תודה על תשובתך.
השיניים החסרות לי הן:בלסת העליונה שן מספר 26 וכן שן 14.(נאלצתי לעקור אותן משום שלא הייתה אפשרות לטפל בהן.כמו כן חסרה לי שן בינה 28.
בלסת התחתונה חסרות השיניים הטוחנות 36 ו-46 וכן שתי שיני הבינה 38 ו-48.
השיניים החסרות נעקרו.האם לאור הנתונים האלה תוכלי לומר לי אם ניתן להסתדר עם 21 שיניים?
עליי לעקור שיניים משום שיש פער בין הלסת העליונה ללסת התחתונה (ישנה בליטה של הלסת העליונה ביחס לתחתונה .
שאלה נוספת איך שתלים אורתודונטיים באים במקום עקירות?
בתודה מראש על התייחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שיניים-הוספת פרטים. - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין31/05/2012אם יש בליטה של הלסת העליונה, מדוע לעקור בלסת התחתונה ואולי ניתן לנצל רווחי עקירה. כדאי לפנות לייעוץ נוסף לפני עקירת 4 שיניים נוסף לאלה החסרות לך.
שתלים כולים לסייע כמקור עיגון לצורך הזזת שיניים. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שינייםאלמונית30/05/2012
שלום
אני עומדת לפני יישור שיניים .בלסת העליונה יש לי 13 שיניים ובלסת התחתונה 12 שיניים .
הרופא שלי המליץ לעקור שתי שיניים בכל לסת .האם אני יכולה להסתדר עם 21 שיניים .?
שמעתי ששתלים אורתודונטיים יכולים לבוא במקום עקירות ארצה לקבל חוות דעתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/05/2012מספר השיניים שלך בכל לסת קטן מהרגיל. יש לברר אילו שיניים חסרות ומדוע. אפשר להסתדר עם 21 שיניים, אך עדיף אם ניתן, לא לעקור במיוחד כשחסרות שיניים. שתלים אורתודונטיים משמשים למטרות שונות בעת יישור השיניים ויתכן שיכולים לסייע לטיפול לא עקירות, אך לא ניתן לקבוע זאת בודאות בלי בדיקה אורתודונטית שלך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרוזיהסיגל28/05/2012
שלום
הייתי רוצה לדעת איך נעשית איטרוזיה. שאלה נוספת איזו אינטרוזיה עדיפה בעזרת גומיות או בעזרת שתלים אורתודונטים.
אני שואלת משום ששתי ההצעות הוצעו לי ואינני יודעת במה לבחור.
כל אחת מן ההצעות ניתנה ע"י רופא אחר.אני מבולבלת ולא יודעת מה להחליט .עזרו לי להחליט.
בתודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרוזיה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/05/2012לא ברור לי מהי אינטרוזיה על ידי גומיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטהסיגל28/05/2012
שלום
יש לי גשר ואני נמצאת בעיצומו של טיפול יישור שיניים .
כל החלק העליון בולט בשל בליטת שיניים(מהאף ועד לשפה העליונה)
זה מאוד מפריע לי תהרופא שלי המליץ על איטרוזיה .האם זה יכול לשפר את הבליטה?
ועד כמה זה יכול לשפר אותה?
האם ניתוח לסת יכול לשפר זאת?אודה לכם על תשובתיכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין30/05/2012אינטרוזיה - הכוונה תנועת שיניים אל תוך עצם הלסת שיכולה לשפר את החשיפה האנכית של השיניים. כמובן שניתוח לסת יכול לשנות את המצב בצורה משמעותית יותר מתנועה אורתודונטית בלבד. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטהשיר28/05/2012
שלום היום קיבלתי פלטה ואני אחרי הגשר כבר ואני לא מצליחה לשים אותה... זאת הפלטה עם הפס מתחת לשיניים העליונות. איך שמים אותה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/06/2012האורתודונט/ית או הסיעת שלו/ה חייבים להדריך אותך מעשית בהרכבת המכשיר ולראות שאת יודעת להרכיב ולהסיר כראוי. לא ניתן להסביר בתאוריה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנשך עמוק ושיניים בולטותאביבה27/05/2012
שלום
אני נמצאת בעיצומו של טיפול ליישור שיניים .
המנשך שלי עמוק והשיניים הקדמיות מעט בולטות.(שתי השיניים הקדמיות ארוכות יותר משאר השיניים)
הרופא שלי המליץ להעלות את השיניים ואח"כ לדחוף אותן לאחור באמצעות גומיות (אם אני לא טועה הוא דבר על אינטרוזיה קלה)
הייתי רוצה לשמוע את חוות דעתכם.בתודה מראש אביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנשך עמוק ושיניים בולטות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין27/05/2012נשמע סביר ביותר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר מסוג DEMON- האם יעיל יותר?היליפי23/05/2012
שלום רב,
אני מעוניינת לעבור יישור (בת 32) וחשוב לי שהגשר יהיה כמה שפחות נראה ושהטיפול ייקח כמה שפחות זמן.
אורטודנט הציע לי גשר מסוג DEMON, גשר שקוף (לכל אורך השיניים).
לדבריו הטיפול היעיל ביותר, המהיר ביותר והנוח ביותר . כמו כן הרופא ציין שגשר זה אוגר פחות לכלוך . כמובן שהחיסרון הוא שגשר זה יקר יותר.
האם הסוג הזה באמת בעל יתרונות רבים כל כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר מסוג DEMON- האם יעיל יותר? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין23/05/2012בספרות המקצועית אין הוכחה שגשר מסוג זה הוא היעיל והמהיר ביותר. יש רופאי שיניים שאינם אורתודונטים שמשתמשים בסוג זה של גשר. בדקי שמי שיטפל בך הוא אורתודונט מומחה לפי אתר ההסתדרות לרפואת שיניים או באתר האגודה האורתודונטית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDEMON
היליפי24/05/2012תודה על תגובתך.
חשוב לי לדעת האם אכן דמון פחות אוגר לכלוך?
האם הוא באמת שקוף יותר מהתקנים אחרים?
האם הוא מקצר את זמן הרכבת ההתקן, בעיקרון?
מחיר ההתקן יקר יותר באלפי שקלים מהתקנים אחרים, אני רוצה לדעת אם זה שווה את זה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDEMON - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/05/2012Damon הוא סמך עם נעילה עצמית של חברת Ormco. קיימים סמכים עם נעילה עצמית של חברות אחרות שאינם נקראים באותו שם ובנויים בצורה דומה מאוד ונראים דומה מאוד. שאלי את האורתודונט שלך על האפשרויות האחרות. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזת שיניים,נעה21/05/2012
שלום, אני בת 24. בתקופת התיכון לפני 8 שנים בערך הייתי עם גשר קוביות בשיניים, וכשהסרתי את הגשר האורתודנט שם לי בשיניים התחתונת קיבוע ברזל קבוע עם דבק, ולשיניים העליונות הוא נתן לי פלטה שקופה אותה הייתי אמורה לשים אותה בלילה.
לא הקפדתי לשים את הפלטה ובמרוצת השנים מאז שהורדתי את הגשר, השיניים העליונות החלו לזוז מעט, אמנם לא חזרו למצבם לפני הגשר, אך נוצר רווח בין השן הגדולה מקדימה לשן הקטנה משמאלה, גם הקיבוע של השיניים התחתונות נשבר לי והייתי בערך כשנה בלי וגם שם נראה שהשיניים זזו מעט.
השבוע פניתי לאורתודנט שקיבע לי מחדש את השיניים התחתונות וכששאלתי לגבי השיניים העליונות והאם ניתן ליישר אותן שוב הוא אמר שאפשרי לשים פלטה על השיניים (פלטה נשלפת), איתה אני אהיה חייבת להיות 24/7 במהלך החודש הראשון ואחריו להקפיד כל לילה לשים אותה, הוא אמר שלשיניים תמיד תהיה נטייה לזוז.
אז השאלות שלי הן כאלה: א. אם אני אקפיד לשים את הפלטה באמת לפי ההוראות שלו האם השיניים באמת יחזרו לקדמותן? האם זה אפקטיבי?
ב. לגבי הקיבוע דבק שהוא שם לי למטה, האם הקיבוע יישר את התזוזה הקטנה שנוצר או שזה אבוד?
תודה רבה,
נעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזת שיניים, - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין23/05/2012א. יכול להיות אפקטיבי.
ב. קיבוע אינו מזיז שיניים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר שקוףאורנה20/05/2012
שלום
האם גשר שקוף גורם לטיפול להיות ארוך יותר או שאין הבדל במשך הטיפול בין גשר מתכתי לשקוף.ארצה לדעת משום שאני מתכוונת לעבור טיפול יישור שיניים.(אני בת 36)אינני מעוניינת בגשר מתכתי.הרופא שאליו הלכתי לא ממליץ על פלטות שקופות ועל יישור פנימי לכן אני מעוניינת בגשר שקוף.הייתי רוצה לדעת כמה זמן הטיפול יתארך,בהשוואה לגשר מתכתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר שקוף - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין21/05/2012אמנם לא נעשו מחקרים משווים בין גשר מתכת ושקוף לאותם מקרים מבחינת משך טיפול אך על פי התחושה הקלינית ברוב המקרים אין הבדל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים בולטות או לסת בולטתאורנה19/05/2012
שלום
תודה על התייחסותך לבעייתי.
השאלה שלי האם ניתן לטפל בטיפול אורתודונטי בלסת בולטת?אני לא יודעת אם הלסת שלי בולטת או השיניים בולטות..בתחילת הטיפול הרופא הבטיח לי שהשיניים הבולטות ייכנסו פנימה .הן אומנם נכנסו פנימה אך לא מספיק.כפי שציינתי סיימתי טיפול יישור כשהייתי בת 18 ועברו מאז 20 שנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים בולטות או לסת בולטת - תגובה
ד``ר אריאל דינבר19/05/2012שאלתך מחייבת בדיקה ע״י אורתודונט מומחה
איננו יודעים מה בדיוק בעייתך ומה גודל הבעיה ומה מצבך כיום לאחר טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים כלואות או לא?שיר18/05/2012
שלום אני בת 15 ולאחר צילום פנורמי ובחנו אצלי שתי ניבים כלואות בלסת העליונה
לפני התחלת הטיפול שן חלבית אחת נפלה לי ומעליה החלה לבצבץ הניב הקבועה
מצד אחד אורתודונט אמר שהשיניים לא ירדו לבד וצריך לבצע ניתוח כירורגי
אבל רופא שיניים אמר שהניבים מעט מסובבות אבל הם יצאו לבד ואין צורך בשום דבר כרגע חשוב לציין שבקרוב אני מתחילה טיפול עם גשר ושלפי הצילום הפנורמי שעשיתי הניבים כמעט במקומם , מה יכולה להיות הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים כלואות או לא? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר19/05/2012הראי לנו את הצילום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים בולטות או חניכיים בולטותאירית17/05/2012
שלום
יש לי שינים בולטות.קראתי באינטרנט שיכול להיות שהשיניים שלי לא בולטות אלא החניכיים.איך אוכל לדעת אם השיניים שלי בולטות או החניכיים .יש לציין שבילדותי מצצתי אצבע,עברתי טיפול של יישור ,השיניים הסתדרו ולאחר מספר שנים הייתה רגרסיה.אני נמצאת בעיצומו של טיפול שני של יישור שיניים .הרופא שלי לא אומר לי מה הבעייה ,ממעט לדבר ואין אני יודעת מה יש לי .עזרי לי בבקשה בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים בולטות או חניכיים בולטות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין18/05/2012לא ברור לי מה הכוונה ב"בליטת חניכיים" ואני מניחה שכיוון שיישור השינים היה לשביעות רצונך בעבר וכעת הרגרסיה מתוקנת, מדובר בבעיה שנעוצה בשיניים ושתיפטר בטיפול. בכל זאת את חייבת לדרוש תשובות לשאלות הנוגעות לאבחנה ולטיפול מהאורתודונט שלך. אם אינו נותן הסבר כזה, את יכולה לפנות לייעוץ אצל אורתודונט אחר או באחת מהמחלקות לאורתודונטיה בבתי הספר לרפואת שיניים בירושלים (הדסה) או תל אביב או ברמב"ם שבחיפה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




