מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול אורטודנטימיכל27/06/2012
בתי אמורה לעבור טיפול אורטודנטי של מספר חודשים כדי לסגור רווח בין 2 השיניים הקדמיות. האם קיים סיכוי ממשי ששן בריאה לחלוטין תמות ותאפיר כתוצאה מהטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אורטודנטי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין29/06/2012לא נמצא קשר בין טיפול אורתודונטי ואבדן חיות של שיניים. עם זאת, אם שן עברה חבלה (בעבר) יתכן שתאבד חיות ללא יישור השיניים או בעת יישור השיניים. תהליך אובדן החיות יכול להמשך שנים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תיקון יישור שיניים ישןדניאל27/06/2012
אני כיום בת 32
כאשר הייתי בת 14 סיימתי יישור שיניים שנמשך כ 3 שנים
היישור נבע כתוצאה ממציצת אצבע מגיל 0 עד 11
בנוסף היה לי גם רסן ללסת עליונה וכשזה לא עזר עקרו לי 2 שיניים
היישור די מהר החל להיהרס,השיניים זזו, הפלטה הנשלפת לא התאימה לי וכעבור חצי שנה הפסקתי ללכת לביקורות המייאשות
כיום אני ממש לא מרוצה ממראה שיניי שהלך והשתנה עם השנים
בגדול, רק אני עושה עניין מהעקמומיות שנוצרה גם הלסת העליונה חזרה להיות צרה
אני בעיקר לא אוהבת את שתי השיניים הקדמיות, אחת מהן עולה על השנייה וזה נותן מראה של שן על שן עקומות
רציתי לברר על שיטת ה MTM- קוביות פנימיות, האם מומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון יישור שיניים ישן - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין29/06/2012MTM ם ראשי התיבות של Minor Tooth Movement
כלומר תנועת שיניים מינורית/קלה. יש מס' שיטות של קוביות פנימיות ורצוי שהאורתודונט יאמר מה לדעתו מתאים לך. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אורתודנטי באוניברסיטת תל אביבמיכל26/06/2012
שלום רב,
האם טיפול אורתודנטי ע"י הסטודנטים נמשך זמן ארוך יותר מאשר במרפאה פרטית?
האם ניתנת למטופל אפשרות לבחור את הרופא המטפל שלו? האם המטפל הוא אותו אחד עד לגמר הטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אורתודנטי באוניברסיטת תל אביב - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין27/06/20121. בממוצע - כן
2. לא.
3. רוב הזמן עלידי אותו מטפל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשלום עבור הצעת מחיר ליישור שינייםמרב24/06/2012
שלום רב,
האם נהוג לגבות תשלום עבור הצעת מחיר ליישור שיניים? האמת? זאת נראית לי חוצפה,בהנחה שאני צריכה לפחות 3 הצעות כאלה....ולשלם 600 ש' על כולן - נראה לי בלתי הגיוני בעליל. ברצוני לדעת מה דעתכם על כך והאם נהוג כך?
תודה מראש, מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשלום עבור הצעת מחיר ליישור שיניים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/06/2012מדובר לא בהצעת מחיר אלא בבדיקה אורתודונטית שכחלק ממנה ניתנת לך העלות הצפויה. בדיקה אצל כל רופא פרטי בכל תחומי הרפואה כרוכה בתשלום. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני שלמתי
שני25/06/2012אכן הבדיקה עולה כסף. יחד עם זאת אני מציעה לא לוותר וכן להבדק אצל שניים שלושה אורתודונטים (מומחים) כך תקבלי החלטה טובה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפשר בלי עקירה?פלוני אלמוני19/06/2012
שלום
אני נמצא בעיצומו של טיפול ליישור שיניים .
השיניים שלי בלסת העליונה קצת בולטות ,הרופא שלי עקר שתי שיניים בלסת העליונה ועכשיו מתברר לי כי היה צורך לעקור עוד שתי שיניים על מנת שהשיניים לא יבלטו.
הרופא שלי העדיף לעקור רק שתי שיניים ולא 4 וגם לא יידע אותי על כך מלכתחילה .
שאלתי היא איך ניתן לטפל בשיניים בולטות מבלי לעקור עוד שתי שיניים ?
מהן הדרכים לטפל ?
ק'ראתי באינטרנט על סטריפינג האם הוא יכול לעזור ?
אם לא מהן האפשרויות ?(אני כבר שנתיים וחצי עם גשר ואני בן 40)
מודה מראש על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר בלי עקירה? - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/06/2012סטריפינג יכול לעזור. לא מקובל לעקור 4 שיניים באותה הלסת. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינויזיליין האמריקאי או I-ROC סינייקיר18/06/2012
שלום
הייתי אצל רופא לייעוץ לפלטות שקופות והבנתי שיש 2 אופציות שהן אותו דבר, רק שהראשונה "אינויזיליין" היא לקהל האמריקאי ולכן היא עולה יותר,
ואילו השנייה היא "I-ROC" שהיא יחסית חדשה בארץ והיא פונה לפלח השוק הסיני ולכן היא זולה יותר.
אשמח לשמוע אם מישהו שמע על השיטה I-ROC, והאם באמת שווה לי לחסוך
אלפי שקלים או שמא לא כדאי לקחת סיכון?
כמו כן, חיפשתי באינטרנט על השיטות השונות, ולא מצאתי דבר חוץ מאינויזיליין
המון תודה לעונים ולמתייחסים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינויזיליין האמריקאי או I-ROC סיני - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין20/06/2012מוכרת לי שיטת ה Clear aligners שמבצעצ מעבדה בארץ ולמקרים קלים היא יכולה להשיג תוצאות יפות.עליך להחליט תוך הקשבה לאורתודונט שלך על העדפותיו. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור חוזר עקב צמיחת שיני בינהמיכל14/06/2012
שלום.
כשהייתי בת 16 עברתי יישור שיניים אורתודנטי.(טבעות כסף ולאחר מכן פלטה נשלפת). סיימתי את הטיפול במלואו ושיניי יושרו כמעט לחלוטין. לא עברתי עקירות.
כיום אני בת 28. בשנה וחצי האחרונות שמתי לב כי השיניים בלסת בתחתונה התעקמו מאוד חלקן מתחילות לעלות אחת על השנייה או לבלוט יותר החוצה.
יש לי שיניי בינה שבקעו במחציתן- תהליך שקרה בכמה שנים האחרונות. על פי דעתם של רופא שיניים ושל אורתודנט שביקרתי אצלם - יכול להיות שהלחץ ששיני הבינה מפעילות גורם להתעקמות של שאר השיניים בלסת. האם לאור זאת אני יכולה לחזור אל האורתודנט שעשה לי את היישור בעבר ולדרוש כי יישר לי אותן במחיר מופחת או אפילו חינם עקב ההתעקמות החוזרת שלהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור חוזר עקב צמיחת שיני בינה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר15/06/2012ממש לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שיניים שקוף - איפה וכמה?יקיר14/06/2012
שלום
שמי יקיר, אני בן 27 סטודנט.
השיניים שלי לא ישרות באופן שאחרים אומרים לי שאפשר לחיות עם זה, לי זה מאוד מפריע ולכן החלטתי ליישרם.
אני מעוניין לעבור תהליך של יישור שיניים עם פלטות שקופות, invisiline ודומותיה.
איפה אתם ממליצים לעבור את הטיפול, גם שיהיה איכותי וגם שלא יקרע לי את הכיס.
תודה רבה מראש, לכל מי שהתאמץ וענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שיניים שקוף - איפה וכמה? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/2012כנב לאתר של אינויזלין או פנה אליהם טלפונית וקבל מהם רשימה של רופאים. לגבי עלויות אוכל רק לציין בפניך שבחרת שיטת טיפול יקרה יחסית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האורטודנטית שלי אומרת לי דבר מוזרמיקי ברטוב14/06/2012
שמעו אני שילמתי הרבה כסף ואחרי טיפול ארוך היא אומרת לי שאי אפשר ליישר איזה שן אחת באזור למטה שבאמצע!!
לא יכול להיות שזה יהיה ככה זה לא הגיוני!!
יכול להיות דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האורטודנטית שלי אומרת לי דבר מוזר - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/2012גש לחוותצדעת נוספת. כמו כן בדוק אם אתה מטופל על ידי מומחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה להרחבת הלסתmeital12/06/2012
היי, שמו לי היום פלטה להרחבת הלסת והתבקשתי ביום הראשון לסובב אותה עם המפתח חצי סיבוב, ביום השני חצי שני עד הסוף, ביום השלישי מנוחה וחוזר חלילה.
אני לא זוכרת לאיזה צד עליי לסובב את המפתח. אני אשמח אם תוכלו לכתוב לי - החץ צריך להיות מכוון למעלה או למטה?
במרפאה שלי לא יהיו זמינים עד יום ראשון ולכן אני שואלת פה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה להרחבת הלסת - תגובה
ד``ר אריאל דינבר15/06/2012בד״כ מסובבים את הבורג לכוון הגרון. אינני יודע כיצד הטכנאי של הרופא שלך הרכיב את הבורג, עדיף שתמתיני ללא הפעלה ותגשי שוב לרופא המטפל שיסביר לך שוב. לא יגרם נזק אם תמתיני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות לגבי יישור שינייםשני12/06/2012
אז ככה, אני בת 21, וישנה צפיפות בלסת העליונה,
לסת תחתונה יחסית ישרה.
ניב ימני יוצא החוצה, ושן קדמית שמאלית עולה טיפה על הימנית.
אני עתידה לעקור 2 שיניים, 14+24 ליצירת מקום.
היום הדביקו לי סמכים לפני העקירות ויש לי מספר שאלות בנושא ( סמכים לא הודבקו על השיניים שאמורות להעקר).
שמו לי שומר מקום דו צדדי, וזה נורא מציק לי בחיך, האוכל נתקע ואני בקושי יכולה לבלוע את המזון. תקין? אתרגל?
בנוסף לשומר מקום, הותקן אצלי בלסת העליונה עוד טבעת בשן טוחנת רק בצד הימני, כלומר יש לי שומר מקום עם טבעות ועוד טבעת רק בצד אחד.
יש סיבה לזה?
החוט שמחבר בין הסמכים ( שקופים אגב, חרסינה) מחובר רק בשיניים שיש עליהם את הסמכים והוא לא מגיע לחור של הטבעות.
השאלה שלי אם זה הגיוני שהאורתודנט ביצע כבר תנועות רק עם גומיות או שחייבים שהברזל יהיה לכל האורך? כי התחילו לי קצת כאבים, ואני לא בטוחה אם יש כבר לחץ בעיקבות תנועות וגם לא עקרתי עדיין את השיניים...
ושאלה אחרונה, כמו שאמרתי הסמכים הם שקופים.
מאיזה מאכלים להימנע? הבנתי שמאכלים עם צבעי מאכל,
אבל מה עם רסק עגבניות, מעדני שוקולד וכו'? יצהיב?
אשמח להתייחסותך המקצועית ותודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות לגבי יישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר15/06/2012איננו מודעים לתוכנית הטיפול של הרופא שלך. אנחנו גם לא יודעים בדיוק מה מצבך. כל השאלות שאת שואלת כאן אמורות להיות מוסברות לך על ידי הרופא המטפל. תתקשרי בהזדמנות הקרובה למרפאת השיניים שלך ושאלי את כל השאלות הללו. אין מרשם לעוגה ביישור שיניים, הכל בהתאם לתוכנית הטיפול הספציפית של הרופא שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיניים עם קוביותשני10/06/2012
שלום רב אני בת 21 וביום שלישי הקרוב מתקינים לי קוביות על השיניים,
בשבוע הבא אני אמורה לעקור את שיניים 24 ו 14 (נראה לי) בשל צפיפות.
זה הגיוני שאני עוקרת את השיניים אחרי הנחת הקוביות? הרופא שיניים יוכל לבצע את העקירות ללא הפרעה?
אחרי כמה זמן בערך רואים צמצום של הרווחים?
תודה ושבוע טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שיניים עם קוביות - תגובה
ד``ר אריאל דינבר14/06/2012כל עוד אין קוביות על השיניים המיועדות לעקירה ושהן אינן מחוברות למכשור האורתודונטי אין שום בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגומיות עם קוביות
עופרה01/09/2012בתי בת 13 ויש לה קוביות על השיניים כמעט שנה.
בשלב מסויים התברר ששיני הלסת העליונה התיישרו אך בגלל שלא היה מקום הן עלו (כלומר נעשו קצת בולטות ומשנות קצת את מבנה השפה).
הרופא הרגיע ואמר שיש דרכים לסדר זאת.
לאחרונה, שם הרופא גומייה המחברת את הלסת העליונה עם התחתונה ואמר שיש ללכת כך כ- 3 חודשים.
באופן אישי, לא ראיתי דבר כזה. אני יודעת שיש גומיות אך לא כאלו הנראות בזמן פתיחת הפה.
מראה זה דוחה וממש לא נעים.
ילדה בגיל כזה לא יכולה להסתובב בחוץ בצורה כזאת.
ההתמודדות עם הקוביות מספיקה לדעתי.
האם זו הדרך היחידה לטפל בבעיה??
האם זה מקובל???
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רבאורי09/06/2012
שלום רב אני עומד להתחיל טיפול בלסת עליונה הבעיה שלי היא צפיפות כתוצאה מהצפיפות הבינונית הניב השמאלי מחוץ לקשת השיניים. הומלץ על עקירה של השן שליד הניב והכנסה של הניב למקום ע״י גשר. לשאלתי,אם וכאשר אעשה את העקירה ויהיה לניב מקום יש מצב שהוא יכנס לבד למקום ללא גשר? הבעיה היא רק בניב שאר השיניים נמצאות בעמדתם התקנית. בתודה אורי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2012יתכן שהניב יכנס אט אט למקום אך בקצב מאוד מאוד אטי. חשוב לבדוק שקו האמצע בין החותכות המרכזיות שלך יחסית לפנים אינו סוטה שמאלה. אם הוא סוטה ותעקר שן רק בצד שמאל, עלול להיות מצב שהסטייה תשמר או אף תגדל. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשרתאיר06/06/2012
שלום אני בת 14 ולפני שבוע עשיתי גשר .. והגומיות נהיו צהובות.. ואני לא יודעת מה לעשות רק עד חודש יש לי החלפת גומיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להמתין בסבלנות?
שני08/06/2012שלום לך :))
ככל הידוע לי הגומיות תופסות צבע וזה נשאר
האותורודנט שלי הסביר לי שלגבי גומיות וסמכים שקופים צריך להמנע מצבעי מאכל
בעיקר צבע צהוב, להמנע מכורכום ואולי עוד כמה מאכלים צהובים
תבדקי אם אכלת ואם יש קשר
וכמובן בפעם הבאה תשאלי את האורתודנט אם יש פתרון לבעיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהמתין בסבלנות? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר09/06/2012גשי לאורתודונט להחליף את הגומיות ולהבא הימנעי מתבלינים וצבעי מאכל הגורמים לצביעה של הגומיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרוזיה קלהאביבה05/06/2012
שלום
הייתי רוצה לקבל הסבר על אינטרוזיה קלה .
איך היא נעשית והאם היא יעילה .
מדוע היא נקראת קלה? האם זה מצביע על משך קצר של הטיפול.
שמעתי על אינטרוזיה באמצעות שתלים אורתודונטים ,מה ההבדל בין זה לבין אינטרוזיה קלה
בתודה מראש אביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינטרוזיה קלה - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין09/06/2012אינטרוזיה קלה - הכוונה תנועה לא רבה השיניים לתוך עצם הלסת.
באמצעות שתלים ניתן לבצע אינטרוזיה קלה וגם פחות קלה. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




