מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פלטה אחרי הגשרנועם05/08/2012
שלום הורדתי היום את הגשר אחרי שנתיים של טיפול ויש לי כמה שאלות .
1. למה שמו לי פס רק למטה ולמעלה נתנו לי לשים פלטה במשך חצי שנה שהיא פס כזה ולא שמו לי גם פס למעלה מאחורי השיניים ?
2.זה נורמלי שהשן הקידמית למעלה טיפה כואבת מלחץ עלייה ?
3.זה קריטי אם אני מסיר את הפלטה לכמה שעות שאני יוצא דוגמא בערב עם חברים ? או שאם כואב לי אז לשעה בבית ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה אחרי הגשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין05/08/20121. על פי שיקול האורתודונט שטיפל בך
2. כעיקרון, אם השיניים ישרות, לא אמורה להיות הפעלת כוחות על ידי הפלטה, אלא אם אתה מסיר אותה והשן זזה
3. הסרת משך השימוש בפלטה צריכה להיות הדרגתית תוך בקורת ששיניים לא זזו ואין כאב בהחזרת הפלטה
בקש הוראות מדויקות מהאורתודונט המטפל. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר חדשני???יונית02/08/2012
שלום רב,
בני בן 13 וצריך לשים גשר.
רופאת השיניים הציעה גשר חדש שקיים מ- 2006 בתוספת של 2,000 שח.
היא טוענת שהגשר החדש: כואב פחות, אפשר לתת כיוון לכל שן בנפרד, התהליך לוקח פחות זמן.
האם זה נכון וכדאי?
האם זה שווה תוספת רבה כל-כך?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גשר חדשני??? - תגובה
ד``ר אריאל דינבר03/08/2012איננו יודעים מה הציעו לך ומה זה גשר חדש, אם תוכלי לפרט קצת יותר נוכל לענות לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת גשרחסויה30/07/2012
שלום, הייתי עם גשר בשיניים משהו כמו שנתיים... אולי יותר, לפני חודש הורידו לי את הגשר בשיניים התחתונות ועוד כמה ימים יש לי תור לאורתודונט, האם זה אומר שמורידים לי את הגשר בשיניים למעלה? כלומר מהו ההפרש הממוצע בין זמני ההורדה למעלה ולמטה...
(ואל תגידו לי לשאול את הרופא, הוא אוהב להתעלל בי בחוסר הידיעה ;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת גשר - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2012זה לא אומר. אין הפרש זמן ממוצע. תלוי מה יש עוד לבצע בקשת השיניים העליונה. שאלי את האורתודונט שלך מתי צפויה ההורדה בקשת השיניים העליונה.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימוןלינוי30/07/2012
שלום אני אותו ילד שרשם לפני כמה ימים שהוא מפחד מהעקירות.
אך מצאתי אורטודנט שמישתמש בשיטה של הדיימון והוא אמר שאני
לא חייב עקירות וזה היתרון של השיטה שאין עקירות. וזה מאוד משמח אותי
אבל ככה: הוא אמר שזה פחות זמן+לא צריך לבוא כול חודש להחליף גומיות כי +
לא כואב כמעט +אין עקירות... אז פה יש אצלי חשש כי איך אומרים מה שטוב מדי
מלהיות אמיתי-לא אמיתי זאת אומרת שאני מפחד שיש בזה חסרונות שהוא בחר
לא להביא. אתה מודע לשיטה הזאת? מה אתה חושב עליה? בבקשה תגיב מהר
כי אני רוצה להתחיל לפני סיום החופש. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימון - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2012השיטה ידועה. ההחלטה על עקירות צריכה להיות מבוססת על נתוני המטופל ולא נתוני המכשור. מה שניתן לעשות ללא עקירות בשיטת דיימון, ניתן לעשות ללא עקירות גם בשיטה אחרת. הכי חשוב שתבדוק שהרופא הוא אורתודונט מומחה או עבר התמחות מוכרת על ידי משרד הבריאות. את רשימת האורתודונטים תוכל למצוא באתר האגודה האורתודונטית או באתר ההסתדרות לרפואת שיניים.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקתי
לינוי01/08/2012כן הוא חלק מהאגודה אך אני רוצה לציין שהאורטודנט שהייתי אצלו בהתחלה
שאמר 4 עקירות אמר שאפשר גם בלי זה נכון אבל הוא אמר שזה לא יצא יפה בכלל
והוא אמר שהוא מדבר מניסיון והשני של הדימון לא הזכיר אפילו עקירות אז שאלנו אותו
והוא אמר שבשיטה הזאת כמעט ואין מקרים של עקירות אלה רק מקרים חריגים
והוא הביא תמונות של ילדים שהיה להם מצב כמו שלי פחות או יותר והשיינים אחרי הטיפול ישרות. זאת אומרת שאחד מהם לא טעה. אני יכול לעשות את הטיפול בלי חשש שהתוצאה לא תיהיה טובה כמו שהזכיר הראשון??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדקתי - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין01/08/2012הייתי מנסה ללא עקירות. אם לא יהיה יפה, תמיד ניתן יהיה לעקור בשלב מאוחר יותר. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור שן קדמית עם טיפול שורששי29/07/2012
שלום לדוקטורים הנכבדים.
יש לי שן קדמית שנוטה מעט קדימה..השן לאחר טיפול שורש(5 שנים) ועם כתר ווהחניכיים מעט עם דלקת.. ובנוסף לכל היא מעט מתנדנדת..
האם המצב הפיך במיקרה זה..ומה הטיפול?
תודה לכם מראש
שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור שן קדמית עם טיפול שורש - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2012יש לבדוק מדוע היא מתנדנדת, פנה לאורתודונט מומחה, בהתאם לאבחנה תקבל תוכנית טיפול. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר אריאל... אתם בסדר.
שי30/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעה מרסןנופר29/07/2012
אני שמה רסן כבר 13 ימים ושמתי לב שבלחי הפנימית עד לצידי השפה נוצר פס בולט כתוצאה מהרסן ובהתחלה הייתה נפיחות ולאחר מכן גם נהייה חתך קרוב לשפה בצד הפנימי וירד דם וזה שורף מאוד . מה לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעה מרסן - תגובה
ד``ר אריאל דינבר30/07/2012פני בהקדם לאורתודונט המטפל וחדלי להרכיב את הרסן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת הלסתרועי27/07/2012
שלום,
אני בעיצומו של יישור שיניים כרגע באמצעות גשר על שתי הלסתות. אני סבלתי מקרוס בייט בתחילת הטיפול ובשלב הזה הלסת העליונה עדיין זקוקה לעוד הרחבה (שנעשתה בעזרת קוביות בשיניים האחוריות). הרופא אמר לי בתחילת הטיפול שפלטה תהיה יעילה ומהירה יותר בהפיכת המנשך, אבל תאפשר פחות שליטה על שאר השיניים ובכל מקרה בזמן שמודבקים סמכים לא ניתן להשתמש בפלטה. רציתי לדעת אם לא קיים מכשיר אחר במקום הפלטה שיכול להאיץ את הרחבת הלסת במקביל לפעולת הגשר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת הלסת - תגובה
ד``ר אריאל דינבר27/07/2012ישנם מכשירים רבים להרחבת הלסת העליונה. השאלה מה עובד בידיים של הרופא שלך. בד"כ רופא מאמץ שיטה שנראת לו נוחה וצובר נסיון באותה שיטה כך שמעבר משיטה לשיטה מתבצעת בד"כ רק כאשר שיטה אחת לא מביאה לתוצאות רצויות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישור שינייםמור27/07/2012
השיניים שלי בולטות החוצה אני מעונינת לישר אותן
חסרות לי שיניים טוחנות בנוסף משתי הצדדים למעלה
האם אצטרך קודם כל שתלים ואחכ גשר?
אני בת 30 ורציתי לדעת לגבי הגשר השקוף כמו גומייה שמתלבשת על השיניים
(לא טבעות) האם זו שיטה מומלצת?
מה השיטות המצליחות ביותר והקלות ביותר לגשר?ואיזה חומרים הכי טובים ונפוצים שמשתמשים כיום לשתלים וגשר?
מכיוון שאינני יודעת כלום על הנושא אני אשמח קצת להבין בנושא לפני שאני הולכת זה
אני מבינה שזה אינדבדואלי אך אשמח לדעת בכלליות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישור שיניים - תגובה
ד``ר אריאל דינבר27/07/20121. האורתודונט בשיתוף עם רופא השיניים המשקם יחליטו ביחז מה הפתרון הטוב ביור עבורך.
2. אם את מתכוונת לאינויזליין מדובר במכשור נשלף עם תוצאות די טובות. לא כל מקרה מתאים למכשור זה.
3. בפורום אורתודונטיה לא נוכל לפרט לך על חומרים הקשורים לשתלים ושיקום, עליך לפנות לפורום רפואת שיניים.
4. בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כחלק מיישורשרון26/07/2012
בני בן ה-14 עובר יישור שיניים. הלסת העליונה שלו נוטה מעט שמאלה לעומת התחתונה וכן יש לו שן שצומחת מאחורה (נדמה לי 22) כי אין לה מקום. הוא כבר עבר תהליך של הרחבת לסת וכעת עם קוביות. במפגש האחרון אצל האורטודנט הוא אמר שעליו לעקור את שן 24 כי אין לשן המדוברת מקום לצמוח. ברצוני לשאול האם זה הכרחי לדעתך מאחר וזו שן קבועה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה כחלק מיישור - תגובה
ד``ר אריאל דינבר27/07/2012ישנם מקרים בהם לא ניתן לפתור בעיות מסוימות אלא בעקירת שיניים קבועות. כדי לדעת אם בעיתונשל בנך דורשת עקירת עליך לגשת לחוות דעת נוספת אצל מומחים לאורתודונטיה. רשימת המומחים מופיעה באתר האגודה האורתודונטית בישראל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד-עקירותלינוי23/07/2012
שלום קוראים לינוי אני בן עוד מעט בן 17 ואני חייב לשים גשר יש לי שני ניבים בולטים מאוד ואני חייב לשים את זה בזמן הקרוב כדי שאני יוכל להוריד את הגשר לפני הצבא
ואני מאוד מפחד!!! תמיד היו לי בעיות עם שיניים לאו דווקא בקטע של חורים למרות שגם זה היה לי והמון אלה בגלל מה שגרם לאותם חורים ומה שגורם לזה שאני מיתעכב
הפחד, הייתי אצל אורטודנט והוא אמר לי שצריך לעקור שתיים למעלה ושתיים לטה (שיניים חמישיות) ולשים גשר ואני מפחד גם מהעקירות (בעיקר) וגם מהגרשר מהימים של אחרי וזה מעכב אותי ואני לא יודע מה לעשות אני מפחדדדדדדדדדדדדדדדדד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד-עקירות - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין24/07/2012יש אפשרות לבצע טיפולים כגון עקירות תחת השפעת גז צחוק , שמרגיע מאוד. אפשר לקבל גם טיפול פסיכולוגי, שיעזור לך להתגבר על פחד, שאינו מוצדק. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעקמות לאחר טיפולגל19/07/2012
כבר כתבתי הודעה וענית לי עליה לפני כמה ימים.
היום הייתי אצל האורטודנט אחרי 6 שנים שלא ראינו אחד את השני.
הוא אמר שאין מה לעשות עם ההתעקמות, כי הלסת פשוט זזה, ואחרי גיל 17 (הגיל שבו הורידו לי את הריבועים) היא עוד ממשיכה לגדול ולהתפתח, ולכן גם השיניים עקומות, ואם יישרו לי אותן לא יהיה להן לאן לזוז אז צריך לעקור שיניים ולהכנס ליישור שינים לשנתיים, שזה תהליך שהוא לא ממליץ.
הפתרון השני שגם הוא לא הומלץ לי זה ניתוח. שגם מבחינת האורטוודנט לא היה בא בחשבון מכיוון שזה לא אקוטי עד כדי כך.
בקיצור הלסת התחתונה פשוט זזה קדימה ואז כל העניין הזה של השיניים התעקם.
נשמע הגיוני?? יכול להיות שקיבלתי טיפול טוב, אבל הגוף שלי פשוט השתנה ולא ניתן להחזיר את זה?
גל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ענית לי עדיין
גל24/07/2012.........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעקמות לאחר טיפול - תגובה
ד``ר אריאל דינבר27/07/2012איננו יודעים אם זה אכן המקרה שלך כי לא בדקנו אותך אבל הדברים נשמעים בהחלט הגיוניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני מהלכיםאסתי18/07/2012
שלום
אני בת 35 אני מטופלת כבר שנתיים עדיין השיניים העליונות בולטות מעט ויש מנשך חצי עמוק (בעייה בסגר העובר אנכי )
הרופא שלי המליץ על אינטרוזיה הוא החליף את החוט האורתודונטי ואמר לי שהוא מכופף אותו על מנת ליצור אינטרוזיה .
במקביל שם הרופא שרשרת גומיות על השיניים העליונות ואמר לי כי זה יצמיד את השיניים העליונות לתחתונות וישפר את הסגר .
(הרופא אמר לי לשים גומיות בין לסתיות בלילה)
את הטיפול הזה עברתי לפני כחודש ,במהלך החודש נוצרו רווחים קטנים מאוד בין השיניים החותכות העליונות .
הרופא טען שהרווחים נוצרו על מנת שיהיה מקום לשיניים להדחף לאחור .
לא ברור לי איך אפשר לעשות שני מהלכים שלכאורה סותרים זה את זה .יצירת רווחים קטנים ובמקביל הצמדת השיניים זו לזו באמצעות גומיות .אבקש את התייחסותך לשאלתי .
אני ממש נואשת לא מבינה את הסבריו של הרופא שלי . הוא לא רוצה לדבר הרבה .קשה מאוד להבין אותו .אני לא צעירה ,רוצה כבר לסיים את הטיפול על הצד הטוב ביותר ויש לי תחושה לא כל כך טובה .
חוששת מאוד שאשאר עם שיניים בולטות ועם בעייה בסגר .
אנא עזרו לי ,בתודה ענקית מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שני מהלכים - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין19/07/2012כנראה שהגומיות שאת מרכיבה פותחות את הרווחים אבל כשאלה יסגרו בהמשך הטיפול, השיניים הקדמיות העליונות יכנסו פנימה, כך שאין סתירה בפעולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה דחוף , קיבועאורטל18/07/2012
שלום רב.
לפני חודש הורידו לי את הגשר ושמו לי קיבוע ומעליו דבק לבן .. (מעל הברזל של הקיבוע)
האורטודנט אמר לי לבוא אליו עוד חודשיים. (נשאר עוד חודש על לתור)
היום שצחצחתי שיניים נפל חלק מהדבק הזה. ואני לא יודעת אם הקיבוע השתחרר.
מה עושים ? אני צריכה ללכת לרופא שיניים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה דחוף , קיבוע - תגובה
ד``ר עתליה וסרשטיין19/07/2012רצוי להודיע לאורתודונט שלך. סביר להניח שיקדים לך את התור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעקמות לאחר טיפולגל17/07/2012
היי מגיל 12 עד 16 או 17 טופלתי במכבי אוטודנטיה ביישור שיניים, שמו לי קוביות, איתן הייתי 4 או 5 שנים.
לאחר שהורידו לי את הקוביות ,שמו לי קיבוע (ללא ידיעתי יש לומר) גם למעלה וגם למטה והביאו לי פלטה מברזל ושלחו אותי לביתי, ללא הסברים או הוראות... מעבר לזה שאת הפלטה מהברזל, עליי לשים כל לילה.
ובכן, את הפלטה שמתי בלילות בערך בחודשיים הראשונים ואחרי זה העפתי אותה.
היום אני בת 23, והשיניים שלי עקומות.
לא הייתי בביקורת אצל האורטודנט מאז אותו היום שבו הורידו לי את הקוביות, וגם לא נתבקשתי להגיע לביקורת. הטיפול כאמור הסתיים.
אני קוראת מאמרים בנושא וכתוב שלא נותנים בד"כ קיבוע ופלטה ביחד זה או או, חוץ מזה שעם קיבוע השיניים לא אמורות לזוז, ובכל מקרה יש דרישה להגיע פעם בחצי שנה לאורטודנט או רופא שיניים לראות מה מצב השיניים גם מבחינה של יישור ואיך הולך, וגם מבחינה הגיינית כיוון שקיבוע הוא גם מקור לקצת צרות אני מבינה...
שוב, לא נתבקשתי להגיע לביקורת.
עוד יומיים יש לי תור לביקורת אצל האורטודנט שקבעתי לעצמי, כי אני רואה שהשיניים מתעקמות על לא עוול בכפי, כנראה. (אפילו שלא שמתי את הפלטה המכוערת והלא עדכנית הזאת... היום כבר יש פלטות שקופות זה ידידותי יותר).
טופלתי במכבי שיניים ואני מבוטחת מכבי.
אני רוצה לדעת האם אני יכולה לדרוש מהם ליישר לי את השיניים בלי שיקחו לי על זה כסף..?
מה קורה במקרים כאלה??
ולמה לא ביקשו ממני להגיע לביקורת פעם בחצי שנה? למה אני צריכה להגיע למצב שאני באה לביקורת אחרי 6 שנים שלא ראיתי את האורטודנט שלי...?
יצא לך לשמוע על מקרים דומים לשלי? ששיניים התעקמו לאחר טיפול ממושך וקיבוע?
(ואני רק בת 23... אני לא פונה אלייך בגיל 60... חח)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעקמות לאחר טיפול - תגובה
ד``ר אריאל דינבר17/07/2012את צריכה לפנות לסניף בו טופלת ולבקש טיפול חוזר ללא עלות מהסיבות שתארת לנו. תבקשי שבקשתך תגיע ליועץ אורתודתונטיה. רק היועץ רשאי להחליט אם מגיע לך טיפול ללא עלות או בעלות חלקית. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלטה ללילהיאנה17/07/2012
היי, הורידו לי את הגשר לפני חודש, שמו לי קיבוע והרופא הביא לי פלטה לישון איתה בלילה,
הוא המליץ לי היום כדי לנקות אותה לרכוש טבליות "קוקידנט". קניתי אותם היום אבל אני לא ככ מבינה איך לנקות אותם, לנקות לפניי השינה ואז להרכיב אותם ללילה, או בבוקר כשאני קמה אחריי לנקות אותם??? אשמח מאוד לתשובה,תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלטה ללילה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר17/07/2012למלא כוס מים, להוסיף טבליה, להשרות 10 דק׳ , לשטוף במים זורמים. לחזור על כך פעמיים/שלוש בשבוע ולשנות תדירות בהתאם למידת האבנית המצטברת על המכשיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה שלי הייתה,
יאנה17/07/2012מתי לעשות את זה בלילה לפניי שאני הולכת לישון לנקות ואז להרכיב את הפלטה, או ביום לעשות את זה..אני שמה את הפלטה בתוך כוס מיים ושמה טבליה ל10 דק ואז לשטוף במיים,כן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלטה ללילה - תגובה
ד``ר אריאל דינבר25/07/2012הייתי ממליץ לנקות לפני השינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




