פורום אורתודונטיה - יישור שיניים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרחבת השיניים
    אביב
    13/07/2012

    היי אני שמונה שנים אחרי יישור שיניים ומאחר שלא הקפדתי לשים את הפלטה השיניים חזרו למצב שבו הם היו מבחינת המבנה הצר. מאחר ויש לי קיבוע פנימי הן עדיין ישרות אבל מה שהכי מפריע לי שהן חזרו להיות בעלות מבנה צר. רציתי לדעת אם קיימת פרוצדורה כזאת שרוכשים רק פלטה להרחבת השיניים מבלי לחזור על כל התהליך. הכוונה שלי שהשיניים יישארו באותו מצב רק יתרחבו. אני יודעת שזה מצריך בדיקה אני רק שואלת אם קיימים מקרים בהם ניתן להרחיב את השיניים רק עם פלטה. תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרחבת השיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני בת 25

    אביב
    13/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב אני בת 25 - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    16/07/2012

    לא ניתן להבטיח ב100% הצלחה כמו בכל טיפול רפואי. ובכל זאת - בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבת השיניים - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    13/07/2012

    התשובה חיובית. פני לאורתודונט שטיפל בך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסת שן לתוך החך עקב נפילה
    פינקי
    13/07/2012

    ערב טוב,
    בתי בת השנה נפלה נפילה לא חזקה אך "נכנסה" לה השן לתוך החך באופן חלקי. רופאת השיניים העריכה שהשן במצב 2 והמליצה על הפסקת שתיים בבקבוק ועל הפסקת הנקה למשך שבוע לצד הימנעות מאכילת מזון קשה והמלצה על צחצוח השיניים. האם הכרחי להפסיק להניק אותה? האם יש צורך לעסות לה את החיך?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כניסת שן לתוך החך עקב נפילה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    13/07/2012

    הפני את שאלתך לפורום פדודונטיה=רפואת שיניים לילדים או התייעצי עם מומחה לרפואת שיניים לילדים=פדודונט. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסן- האם הכרחי
    רחלי
    11/07/2012

    שלום,
    בני קיבל תכנית טיפול ליישור שיניים שכוללת רסן למספר חודשים ואח"כ גשר. שאלתי היא מה מטרת הרסן? האם זהו שלב הכרחי או שיש אפשרות לוותר עליו ולהתחיל ישר עם גשר. אם יש אפשרות כזו, מה החסרונות?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רסן- האם הכרחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסן- האם הכרחי - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    12/07/2012

    מטרת הרסן להביא את השיניים הטוחנות העליונות למיקום אחורי יותר, כדי לפתוח מקום במקרה של צפיפות או להביא גם את השיניים הקדמיות העליונות לעמדה אחורית יותר. הגשר יכול ליצור קשת שיניים מסודרת, אך אינו יכול להניע את קשת השיניים לעמדה אחורית יותר. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטרוזיה
    אסתי
    10/07/2012

    שלום
    אני בת 33 ויש לי גשר .הרופא שלי עשה לי אינטרוזיה באמצעות החוט ולא על ידי שתלים .
    הוא מבקש להעלות את השיניים החותכות קצת למעלה .
    השאלה שלי איך השיניים החותכות העליונות "יודעות" שהן צריכות לזוז בעוד ששאר השיניים האחרות לא אמורות לזוז כלפי מעלה ?
    שאלה שנייה מה מידת ההצלחה של אינטרוזיה כזו ? האם היא פחות טובה מאינטרוזיה על ידי שתלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינטרוזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינטרוזיה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    12/07/2012

    האינטרוזיה של חלק מהשיניים בלבד מושגת על ידי הדבקה דיפרנציאלית של הסמכים או על ידי עיצוב הקשת האורתודונטית. ההצלחה באינטרוזיה כזו רבה. לא פחות טובה מאינטרוזיה על ידי שתלים אלא שהשתלים מהווים עיגון מוחלט לעומת שיניים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסן
    ו.מ
    10/07/2012

    האם ניתן להרכיב רסן רק לאחר נפילת כל השיניים החלביות? מהו הגיל המומלץ בקרב בנות להרכבת רסן? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רסן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רסן - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    12/07/2012

    ניתן להרכיב רסן גם לפני נשירת כל שיני החלב. הגיל המומלץ תלוי בקצב החלפת השיניים ובהתפתחות הגופנית. ידוע שבקרב בנות הגדילה מואטת לאחר קבלת המחזור ואילו השפעת הרסן טובה ביותר בתקופה של גדילה מהירה שמתרחשת קודם לכן. יש מדדים נוספים שניתן להעריך על פי שינויים בחוליות הצוואר, שרואים בצילום רנטגן צדי כגון צילום צפלומטרי אך לא חייבים בצילום זה. כעקרון בממוצע הגיל להתחלת הרסן בין 10 וחצי ל-13בקרב בנות. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך בחורים נכון.. עזרה בבקשה ?
    מיקה
    08/07/2012

    היי

    אני בחורה בת 40 מבקשת לסיים טיפול אורתודנטי שלא הסתיים בגיל 17.

    כעט אני לפני החלטה.

    לפני 2 הצעות

    האחת מד"ר מנדי גרוס

    והשניה מד"ר דיאמנט

    אשמח לברר איך אני בחורת נכון

    בתודה מראש

    מיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך בחורים נכון.. עזרה בבקשה ? - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    08/07/2012

    את רשאית לבחור כראות עינייך, אם זה על פי המלצות ואם על פי התרשמות אישית. שני הרופאים רשאים על פי חוק לבצע טיפולים מסוג זה אם יש להם רישיון של רופא שיניים מטעם משרד הבריאות. אני מניח שלשניהם יש.
    רק אחד משני השמות שציינת הוא מומחה לאורתודונטיה שעבר התמחות במוסד מוכר בישראל ועמד בבחינות ההתמחות של המועצה המדעית משרד הבריאות.
    אלה הנתונים, ההחלטה שלך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזהרי מד"ר דיאמנט צ'רנה

    טלי
    02/08/2012

    הייתי אצלה ולא הייתי ממליצה לאף אחד לעבור את מה שעברתי במרפאה.אל תתפשרי לעולם על רופא שאינו מומחה ליישור שיניים. גם אם את מכירה אנשים שהיו אצלו/ה והטיפול הצליח, אל תתני לזה להשלות אותך. עם רופא שאינו מומחה את לוקחת סיכון שהטיפול לא יצליח או יארך יותר מהצפוי.. לחלקם הוא מצליח ולחלקם לא. כי הרי הוא מעין "חובבן" בתחום. איך הסבירו לי את זה?: אם היתה לך בעיה גיניקולוגית, על מי היית סומכת- על רופא המשפחה או הגניקולוג? זה בדיוק אותו הדבר! הטיפול שלי היה אמור להיות פשוט וקצר, מעין "פינישים" בשביל ההרגשה הטובה שלי, שיהיה חיוך מושלם. ובכל זאת, הטיפול אצלה לא הצליח וסבלתי מאוד..גם פיזית וגם נפשית. אז מניסיון-עדיף לשלם קצת יותר למומחה ולדעת שאת בידיים טובות. לשקט הנפשי הזה אין מחיר! ותמיד תזכרי שמה שזול-יקר. במקרה שלי, הוטעתי ונאמר לי שהיא מומחית, כאשר לא ידעתי שאפשר לבדוק באתר הרשמי למקצוע האורתודונטיה מי מומחה ומי לא בעצמי. אז יצא ששילמתי פי 2 ממה שהייתי משלמת אצל מומחה+זמן טיפול כפול והרבה הרבה דמעות.. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לטלי

    שירה זך
    23/10/2012

    אני רוצה להגיב על הפרסום של טלי שממש פוגע בשמה הטוב של ד"ר צ'רנה דיאמנט ללא כל הצדקה! אני מטופלת של ד"ר דיאמנט צ'רנה מזה שנתיים ומה שטלי כתבה גובל ברשעות וכלל לא משקף את הטיפול שאני קיבלתי אצלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר דיאמנט צ'רנה אורטודונטית

    שירה זך
    23/10/2012

    ד"ר צ'רנה רופאה מדהימה ומאוד מוכשרת בתחומה פשוט לא ייאמן כמה בקלות אפשר
    להכפיש ולפרסם תגובה כמו זו של טלי זה ממש לשון הרע! אני מכירה אותה באופן אישי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר צ'רנה דיאמנט

    טלי
    24/10/2012

    שירה שלום, כוונת ההודעה היתה להעלות את המודעות ללכת למומחה ליישור שיניים בלבד (אורתודונט), כאשר לצערי ד"ר דיאמנט אינה מומחית שכזו, וניתן אף לראות זאת באתר של האיגוד האורתודונטי של ישראל. למיטב הבנתי (ממטופלים וגם פורסמה כתבה בעניין זה בה צולמה מרפאתה של ד"ר דיאמנט בערוץ 10) וניסיוני האישי שלי, עובדה זו אינה ברורה כלל במרפאתה ולכן הארתי את תשומת ליבה של הבחורה. וכפי שציינתי, לפעמים אצל רופא שאינו מומחה, הטיפול לפעמים מצליח ולפעמים לא. אצלך אולי הצליח, אבל אצלי ממש לא. אני בטוחה שלא כל מטופליה של ד"ר דיאמנט חשים כמוני.. אבל, כאמור, מניסיון אישי אני ממליצה ללכת למומחה בלבד. דרך אגב, הדבר נוגע לכל תחום ברפואת שיניים - אם עלייך לבצע טיפול שורש, עלייך ללכת רק למומחה לטיפול שורש וכן הלאה.. זה חשוב ביותר וממש לא כדאי להתפשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי מאד!!! שהאורתודונט יהיה מומחה

    מור
    26/10/2012

    גם אני לא הייתי מתפשרת ולא ממליצה על אורתודונט שאינו מומחה.
    באגודות האורתודונטים נמצאים רק!!! מומחים מטעם משרד הבריאות.
    איך תדעי שרופא אינו מומחה? למומחה יש שני רשיונות. רשיון רופא שיניים ורשיון מומחה.
    אני עברתי טיפול אצל מומחה (לאחר שבדקתי 3 אורתודונטים). נכון, יותר יקר אך בהחלט עדיף. לתשומת ליבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש גם לא מעט מומחים גרועים....

    b
    01/01/2013

    אני טיפלתי אצל ד"ר אלון זיידמן שאינו מופיע ברשימה של האגודה והוא מאוד מאוד מקצועי ואדיב. אני מאוד מרוצה מהטיפול.

    לעומת זאת, אני מכיר חברים שטיפלו אצל מומחים ואינם מרוצים כלל.

    למיטב ידיעתי יש עוד רבים כמוני, שמרוצים ולא מפסיקים לחייך.

    אז לכל מי שמחפש רופא, שיבדוק את כל הנתונים ולא רק את התעודה...

    כרופא שיניים, אומר כי אורתודונטיה היא גם סוג של מיומנות, כשרון וניסיון.




    בהצלחה לכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם למומחה צריך להגיע עם המלצות

    טלי
    22/07/2013

    תעודת המוכיחה מומחיות אינה ערובה להצלחה. אני מאמינה שהצלחה תלויה בהכשרה טובה, ניסיון ויכולת הקשבה למטופל. אלו שקיבלו רק הכשרה טובה, אין זה מספיק..
    אבל רק כדי לסבר את האוזן - מומחה ביישור שיניים משמעו שלמד רופאת שיניים ואז למד עוד כ -3.5 שנים נוספות יישור שיניים בלבד והתמחה בכך. אין לזלזל בהכשרה שכזו, שהרי אין ספק כי הינה גורם משפיע על הצלחת הטיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני מנפגעות דר' דיאמנט צ'רנה

    s
    31/12/2012

    היא עשתה רושם טוב, מחבקת ודואגת אבל אני חייבת לציין שהיא עושה את זה רק עבור מטרה אחת: להגיע לכיס שלך.
    האישה הזאת הרסה לי את הפה ואת הכיס!!!
    ביצעה לי השתלות בפה כאשר היא בכלל לא מורשת לבצע טיפולים כאלה!!
    גבתה ממני עשרות אלפי שקלים ואפילו קבלות לא נתנה לי!
    לא בדקתי עליה כי סמכתי עליה וזאת טעות שלי!
    בגללה אני סוחבת בעיות שיניים, לא מאמינה לאף רופא!! כולם רמאים ושקרנים מבחינתי!
    אני בדיכאון מזה כבר כמה שנים.
    בנוסף, רציתי לקחת ממנה את התיק הרפואי שלי כדיתבוע אותה אבל היא טענה ש"איבדה" את התיק במעבר דירה.
    זה מראה שיש לה הרבה מה להסתיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם עליי היא עבדה-"דקטור"

    מורן
    28/05/2014

    שלום לכולם
    לא ייתכן שהיא תמשיך לגנוב ולעבוד על כולם!
    אולי נתאחד ונעשה משהו בנידון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני נפגעתי מדר צ'רנה

    אוריה
    05/07/2015

    אני אשמח אם מישהו שעבר פגיעה (נפשית ופיזית) ע"י ד"ר צ'רנה שיפנה אליי .... זה דחוף !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר צ'רנה דיאמנט

    אושרת
    23/02/2016

    גם אני מנפגעי דוקטור צ'רנה מה אפשר לעשות?
    עשיתי אצלה טיפול ליישור שיניים והכל התעקם חזרה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבת שלי התחילה טיפול אצל ד"ר צ'רנה

    ליאור צין
    09/10/2016

    הוטעיתי ע"י המרפאה לגבי ד"ר צ'רנה. הגעתי למרפאה כי יש לה הסדר ביטוחי עם חברת ביטוח לה אני משלמת. במרפאה זו עובדת ד"ר צ'רנה דיאמנט. מנהלת המרפאה סיפרה נסים ונפלאות על הרופאה, דובר על הכשרתה, ניסיונה הרב, שהיא מרצה בפני רופאים בארץ ובחו"ל והיא נמנית בין קומץ רופאים שמטפלים בשיטה ייחודית. הכל רק דיבורים, אין תעודות (למעט תעודת רופאת שיניים), אין אסמכתאות, רק דיבורים. בשום שלב של השיחה לא צוין שהרופאה אינה מומחית, התיאורים שהוצגו בפני ניתן היה להבין שהרופאה היא מומחית בתחום (הרצאות.. מלמדת...וכו).
    ד"ר צ'רנה הרכיבה לבת שלי בריקים בלסת עליונה ותחתונה, 30% מהברקים (לסת עליונה) השתחררו כעבור 14 יום. לסת תחתונה, כל יום יומיים נפלו "הברקים", לבסוף השתחרר גם הברזל שמחבר את כולם יחד.
    דבר זה העלה חשד לגבי ה"מומחיות" והתחלתי לבדוק. מה שבדקתי לא מצא חן בעיני בכלל. החלטתי להפסיק טיפול במיידי ולקחת את הילדה לרופאה מומחית להעריך אם נגרם נזק. בבדיקת מומחה עלה שבנוסף להרחבת הלסת חייבים למשוך את השיניים אחורה (ע"י רסן). ללא הרסן הלסתות היו מתרחבות גם קדימה מה שהיה גורם בסיום הטיפול למראה של "קוף" וזה כשלעצמו נזק בלתי הפיך. יש בי כעס עצום כלפי המרפאה שהסתירה בכל דרך אפשרית שאין מדובר ברופאה מומחית. לו היו אומרים בתחילת ההתקשרות אני הייתי מחליטה אם להתחיל טיפול או לא. עצתי לכל מי שעושה לילדיו טיפולים אורתודונטים תבדקו את הרופאים אל תסתמכו על קשקשת של מנהלים/פקידים רופאים לא מומחים, שכל מטרתם להגיע לכיס שלכם ולבסוף תקבלו טיפול רשלני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר צ"רנה דיאמנט

    דורית
    12/02/2013

    לד"ר צ"רנה יש המון ניסיון, יש לה גם אלבום תמונות של עשרות מטופלים עם צילומים של לפני ואחרי,והאשה בפירוש קוסמת. היא מדהימה,סבלנית, ואני כאשת מקצוע-מצדיעה לה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיעת הציבור

    צ'רנה דיאמנט
    11/12/2014

    טעות חמורה להמליץ למטופלים ללכת רק למומחה כמו למשל טיפל שורש רק מומחה וכך הלאה זאת הטעיה , מכיוון שמשרד הבריאות מכיר בסילבוס לימדי רפואת שיניים ומכיר בכל מגוון הטיפולים כולל ישור שיניים . לכן ,המטופל יבחר את הרופא שלו ולא לפי המלצת המומחים לאורתודונטי בישראל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לפירוט..

    רוית
    09/08/2015

    הי
    אשמח לפירוט לגבי הנזק עליו אתם מדברים בכל הנוגע ליישור שיניים... לא ממש הצלחתי להבין איזה נזק יכול להיווצר מתהליך יישור שיניים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי - סבלתי גם מד"ר דיאמנט

    עמיר
    01/11/2012

    שלום טלי
    גם אני הוטעתי ע"י ד"ר דיאמנט וצוות המזכירות שלה לגבי היותה כביכול אורטודנטית ועקב טיפול לא מוצלח נאלצתי לפנות לרופא אחר . אשמח לשוחח איתך ולא דרך הפורום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עמיר

    טלי
    06/11/2012

    איך יהיה לך נח לך לעשות את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלח לי את הכתובת מייל שלך

    טלי
    22/07/2013

    היי עמיר,
    האם אתה מתכנן לתבוע אותה? ראיתי באינטרנט שכבר כמה אנשים עשו זאת והייתי שמחה לדבר עימם. לא יודעת איך להגיע אליהם. הייתי רוצה לעזור להם במאבק נגדה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תביעה נגד ד"ר דיאמנט

    אוריה
    05/07/2015

    טלי היי,

    איך אוכל ליצור עימך קשר ?
    הד"ר הסבה לי כל כך הרבה נזק נפשי ופיזי שאינני יודע מהיכן להתחיל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני מנפגעות דר' דיאמנט צ'רנה

    s
    31/12/2012

    היא עשתה רושם טוב, מחבקת ודואגת אבל אני חייבת לציין שהיא עושה את זה רק עבור מטרה אחת: להגיע לכיס שלך.
    האישה הזאת הרסה לי את הפה ואת הכיס!!!
    ביצעה לי השתלות בפה כאשר היא בכלל לא מורשת לבצע טיפולים כאלה!!
    גבתה ממני עשרות אלפי שקלים ואפילו קבלות לא נתנה לי!
    לא בדקתי עליה כי סמכתי עליה וזאת טעות שלי!
    בגללה אני סוחבת בעיות שיניים, לא מאמינה לאף רופא!! כולם רמאים ושקרנים מבחינתי!
    אני בדיכאון מזה כבר כמה שנים.
    בנוסף, רציתי לקחת ממנה את התיק הרפואי שלי כדיתבוע אותה אבל היא טענה ש"איבדה" את התיק במעבר דירה.
    זה מראה שיש לה הרבה מה להסתיר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני מנפגעי ד"ר צ'רנה

    מטוםלת
    01/10/2014

    אני רוצה לחזק את מה שטלי אמרה ולומר שהטיפול יישור שיניים אצל רופאת השיניים צ'רנה הוא בהחלט לא מקצועי. מעבר לכך שהיא הטעתה גם אותי בהיותה מומחית והבטחות של טיפול קצר ויעיל שבסוף היה ארוך ומייגע ובנוסף יחס משפיל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בנוגע לשן שזזה
    סתיו
    08/07/2012

    שלום,
    היה לי גשר בשיניים (ריבועים) במשך כמה שנים טובות ואחת מהשיניים בשורה העליונה של השיניים זזה אחורה בצורה דיי משמעותית. אמנם שאר השיניים שלי נשארו ישרות אבל זה מאוד מפריע לי.. על איזה טיפול הייתם ממליצים לי על מנת ליישר את השן הזו בלי גשר? (לפחות לא גשר שנראה לעין, אני כבר בת 21 וסבלתי מהריבועים באמת המון המון זמן)
    יש לציין שעד כה (טפו טפו טפו) השיניים שלי במצב טוב, אין לי סתימות כלל או חורים וגם מעולם לא עברתי טיפול שורש או משהו כזה.

    תודה רבה ושבוע נפלא
    סתיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ בנוגע לשן שזזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בנוגע לשן שזזה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    08/07/2012

    קיים גשר פנימי, שאינו נראה לעין וקיימות פלטות שקופות להזזת שיניים. האורתודונט שיבדוק אותך ייעץ לך איזו שיטה הכי מתאימה למקרה שלך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים בולטות
    סיוון
    05/07/2012

    שלום
    אני בת 35 ויש לי גשר כ-שנתיים .השיניים העליונות החותכות מעט בולטות.כיצד ניתן לתקן שיניים בולטות ?
    איך ניתן לשפר את הסגר העובר אופקי?
    כמו -כן איך אפשר לשפר את הסגר העובר אנכי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניים בולטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים בולטות - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    06/07/2012

    שלום סיוון. את שואלת שאלות שהרופא/ה שלך צריך לדעת להתמודד איתן. אין זה המקום שאנחה אותך מקצועית כיצד מבצעים זאת טכנית כי הרי את לא רופאה, וזה גם לא ראוי שתבואי לרופא/ה שלך עם הנחיות כתובות ממני. אם את חושבת שהטיפול שלך לא מתקדם כראוי עליך לדבר עם הרופא/ה ישירות. אני משוכנע שתקבלי תשובות עינייניות. ואם לא, תמיד ניתן לגשת לחוות דעת נוספת. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנשך הפוך
    תמר
    03/07/2012

    נאמר לי על ידי אורטודנטית שלבני בן ה-13 יש מנשך הפוך באחדי מצידי הפה, בשיניים האחוריות. והיא המליצה על טיפול אורטודנטי.
    הדבר ניכר רק בבדיקת רופא ואינו מפריע מבחינה אסתטית.
    שאלתי היא: למה בעצם יש צורך לתקן את זה?
    תודה מראש על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנשך הפוך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנשך הפוך - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    03/07/2012

    לא חובה לתקן, אלא אם יש הפרעות או פתולוגיות, הנובעות מכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון קיבוע לאחר 6 שנים מסיום הטיפו
    אור
    02/07/2012

    שלום,
    כיום לאחר 6 שנים מסיום הטיפול שלי אצל האורטודנט במסגרת
    טיפול בקופ"ח במשך 5 שנים עם קוביות למעלה ולמטה והוצאת שן קלואה
    כבר הרבה זמן שאני דוחה.. אבל הברזלים בקיבוע התחתון באיזור הקצה
    כל כמה זמן מתרוממים ודוקרים ואז אני מועכת ומסדרת שלא ידקור.

    השאלה שלי בסביבות כמה יכולה להיות עלות טיפול בעיניין?
    אודה מאוד לתשובתך המהירה
    המשך יום ושבוע מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון קיבוע לאחר 6 שנים מסיום הטיפו - תגובה

    ד``ר אריאל דינבר
    06/07/2012

    אור שלום
    פני לקופה בה עברת טיפול , תבקשי להגיע לעזרה ראשונה עקב התנתקות קיבוע. ברגע שתבדקי תשאלי במקום לגבי עלויות. הרופא בקופה קובע קוד טיפול שמתורגם לכסף בקבלה. אנחנו כאן בפורום לא יודעים איזה קוד הרופא יבחר, ובטח שלא מעודכנים ברשימת הקודים של קופות החולים. בכל מקרה אנחנו לא נותנים מידע לגבי עלויות טיפול לא בסקטור הפרטי ולא בקופות החולים. נוכל כן לענות לך על שאלות מקצועיות. אסיים בהמלצה חמה: אל תזניחי קיבוע שהתנתק, גשי לאורתודונט המטפל שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן
    אורטל
    01/07/2012

    שלום רב.
    לפני חמישה ימים עשיתי שתי סתימות בשיניים למעלה .. ישר אחרי הסתימות לא היה לי שום כאב. והיום לעסתי מלפפון והרגשתי כאב חד בשן שעשו לי בה סתימה, הכאב נמשך כמה דקות ואחרי זה ניסיתי ללעוס עוד פעם וכאב לי שוב.

    ממה הכאב נובע ומה צריך לעשות ??

    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    02/07/2012

    לא שייך לאורתודונטיה ובכל זאת - להתיעץ עם רופא השיניים שטיפל בך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנייה שנייה
    אילנה
    01/07/2012

    שלום

    תודה על התייחסותך לשאלתי .

    כתבת כי די בעקירת שתי שיניים בלסת העליונה כאשר הלסת העליונה בולטת ביחס לתחתונה .עליי לציין שאין צורך לקדם את הלסת התחתונה אלא להיפך לקחת אותה קצת לאחור .
    הרופא שלי המליץ תחילה לשים גשר על הלסת התחתונה ורק לאחר מכן לשים גשר על הלסת העליונה .
    האם ללכת לרופא אחר או לבקש ממנו לעקור רק שתי שיניים ולא 4
    בתודה אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פנייה שנייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנייה שנייה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    01/07/2012

    ממליצה על ייעוץ נוסף. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיגת לסת תחתונה
    אנה
    29/06/2012

    שלום רב.אני בת 19.לפני שבעה חודשים התלחתי טיפול אורתודונטי,התקנת גשר שיניים.עם הזמן הבחנתי בשינויים במנבה הפנים.הלסת התחתונה נסגה אחורה,כך שלסתות אינן נסגרות כראוי ויש בינן רווח של 1-2 ס"מ.כתוצאה מנסיגת לסת,פנים נהיו רזות יותר,לחיים נעלמו,פסנטר נהייה קטן וזויות השפתיים ירדו כלפי מטה.בנוסף יש לי סכסוכ במפרק הימני של הלסת(TMJ) בזמן פתיחת וסגירת הפה,לא מלווה בכאבים,אלא בסכסוכ.שאלה שלי מה ניתן לעשות כדי להחזיר את הלסת למקום?האם להוריד את הגשר והכול יחזור כפי שהיה או יש אפשרות באמצעות אותו הגשר להזיז את הלסת חזרה?או שהמקרה שלי ניתן לפטור רק על ידי כירורגיית פה ולסת?בנוסף שאלה היא האם מקרה זה הוא טעות בטיפול האורתודונט?תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיגת לסת תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיגת לסת תחתונה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    30/06/2012

    לא ברורה מטרת הטיפול האורתודונטי בך.לעתים המטרה היא לגרום לנסיגת הלסת התחתונה. בכל מקרה סביר להניח שניתן לתקן את המצב. עליך לעדכן את מי שמטפל בך בשינויים לא רצויים בהם את מבחינה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלטה וקיבוע.. לאחר שנה
    אבי
    28/06/2012

    שלום לדוקטור.

    אני בן 19, היה לי גשר בשיניים במשך כשנה וחצי.
    לפניי ששמתי את הגשר, אני רק אציין שבלסת העליונה הייתי כן צריך לעשות גשר
    (האמת אף אחד לא שם לב באמת לזה השיניים היו ישרות, אך לסת מעט בולטת וצפופה)
    ובנוגע ללסת התחתונה - היא הייתה בסדר גמור! אולי שן אחת טיפה בולטת שבקושי מישהו שם לב..וכששאלתי גם אנשים אמרו לי שלמטה הלסת נראית מושלמת.
    האורתודנטית אמרה - לסת עליונה יהיה צריך גשר, ובלסת התחתונה - סימן שאלה.

    נגיע לעיקר.. בסופו של דבר היא הכריחה אותי פתאום לעשות גם למטה ואמרה שחייב, ולא עושים רק בלסת אחת.. בסדר.. עשיתי (בנוסף עקרתי 2 שיניים מכל לסת - סה"כ 4 מתלעות.. שהיו בריאות כן רק בשל צפיפות)

    אוקיי.. בשלב הנוכחי - הורדתי את הגשר לפניי 11 חודשים, דאז שבועיים לאחר ההורדה קיבלתי פלטה ללסת העליונה בלבד (לסת תחתונה לא שמתי דבר עד ליום הזה)

    נמשיך במצב הנוכחי - מאז סיום השלב הראשוני (הגשר) קיבלתי פלטה ששמתי אותה בקביעות בלסת העליונה, וכן שמתי לב שהיא הכרחית מאוד אם לא הייתי שם במשך מסוים ביום הייתי מרגיש מעט לחץ כשמתי אותה ובצדק..

    לפניי כמה ימים שמתי עכשיו קיבוע בלסת העליונה ופתאום הרופאה אמרה לי "נקבע לך תור לקיבוע גם לתחתונה.."
    עכשיו באמת אני לא מבין... אותותו שנה שהשיניים בלסת התחתונה - לא שמתי שום דבר; לא פלטה לא קיבוע, כלוםם והם לא זזו מילימטר מהמקום (שנזכיר שמלכתחילה הן היו דיי ישרות והתוצאה לא שונה מהמקור מדיי)

    1. האם זה באמת הכרחי לעשות קיבוע בלסת התחתונה אחרי שנה ששום דבר לא השתנה??.. (וזה בוודאות.. גם אני אישית לא הרגשתי שום דבר בלסת התחתונה לעומת העליונה שלפעמים קצת לחצה או כאבה עם או בלי הפלטה ובלי קשר אליה..)

    2.בנוסף, האם זה החמרת יתר של הרפאה או בסדר (לא כל כך מפריע אבל שאלה בכל זאת) שאני שם כרגע קיבוע ועדיין צריך לשים את הפלטה קצת יותר מלילה ?
    (לסת עליונה)

    3. האם אני יכול לבקש - וזה לגיטימי לבקש מהרופאה שתיתן לי פלטה במקום קיבוע?
    שתי קיבועים לכל החיים זה מאוד יציק.. אני לא רוצה להיות המומחה אבל באמת אני חושב שפלטה עדיפה וככה יהיה אפשר גם לבחון אם יש בכלל תנועה בשיניים או לא.. וללבוש אותה בלילה לא תהיה בעיה..

    תודה ענקית !!! - וסליחה על הסיפור הארוך כל כך פשוט רציתי לתת רקע כמה שיותר כדיי לקבל תשובה כמה שיותר מדויקת אליי... שוב תודה ענקית !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פלטה וקיבוע.. לאחר שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלטה וקיבוע.. לאחר שנה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    30/06/2012

    כל מה שאתה כותב הגיוני. כדאי שתשאל את הרופאה מדוע החליטה מה שהחליטה. בעקרון שיניים עלולות לנוע מעט לאורך כל החיים. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת 4 שיניים בלסת העליונה
    אילנה
    27/06/2012

    שלום
    הציעו לעקור 4 שיניים כלסת העליונה משום שהיא בולטת ביחס ללסת התחתונה.
    קראתי שכתבת לאחד הפונים אלייך כי לא מומלץ לעקור 4 שיניים באותה לסת .הייתי רוצה לדעת מה הסיבה להמלצה לא לעקור 4 שיניים .
    אם אעקור רק 2 שיניים איך אוכל לפתור את הבליטה שתשאר מן הסתם .כתבי לי אילו אפשרויות עומדות בפניי. בתודה אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת 4 שיניים בלסת העליונה - תגובה

    ד``ר עתליה וסרשטיין
    29/06/2012

    גם כשבליטת הלסת העליונה יחסית לתחתונה גדולה - די בעקירת 2 שיניים תוך שימוש באמצעי עיגון שימנעו תנועת שיניים אחוריות קדימה בעת הנעת הקדמיות אחורה. יש לבדוק גם אם מקור הפער אינו מלסת תחתונה אחורית, שרצוי לקדם. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום