שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    דיאנה
    02/07/2011

    שלום רב
    אני בת 28 נשואה כשלוש שנים בערך גרה בגרמנייה
    אני מנסה להרות כבר 3 שנים.. הריתי אחרי 8 חודשים מהנשואים.. אבל אחרי 8 שבועות לא היה דופק לעובר.. וכמובן נעשה לי גרידה...
    עד היום מנסה להרות ולא מצליחה זאת אומרת שכבר שנתיים אחרי הגרידה..
    לפני יומיים עשיתי לפורסקופי ומצאו אצלי אינדומטריוזה וכמובן הורידו אותו .
    עכשיו השאלה שלי היא זה נורמלי שאני עד עכשיו מתלוננת מכאבי טופת !!! ודימום אך לא הרבה .. לא יכולה הרבה זמן לעמוד ולא יכולה ללכת בצורה נורמלית.. ולא לשון אני כבר ערה משעה 4 בבוקר !
    ועוד שאלה בבקשה ... אינדומטריוזה חוזר שוב !! ואפשר להרות הלי בעיות אחר כך !!
    אשמח מאוד לשמוע תשובות
    תודות רבות
    דיאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר ירון חמני
    03/07/2011

    שלום דיאנה

    הקושי שלך להרות עלול להיות קשור לאנדומטריוזיס או חגרידה שעברת. לכן כדאי לבצע הסטרוסקופיה ולשלול הדבקויות בחלל הרחם. לא ציינת לגבי כל הפעולות שבוצעו בניתוח שלך. לא סביר שיהיולך כאבי תופת לאחר הניתוח ולכן כדאי לפנות לרופא המטפל.
    אנדומטריומה עלולה לחזור - ככל שהניתוח בוצע באופן טוב יותר הסיכוי לחזרת הממצא קטן.

    בהצלחה, דר ירון חמני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר

    דיאנה
    04/07/2011

    שלום לך
    שמחתי מאוד לתשובה ולהתעניינות.. תודה רבה

    בניתוח הורידו את האינדומטריוזיס אך לא הכל. דרך הבטן ויש עוד שני חורים מתחת לבטן בצד שמאל וימין . אני מקווה שאני עונה על השאלה ... הכאבים כבר עברו .. אני אמורה לחזור עוד ארבעה שבועות לרופא ..
    אני רוצה להוסיף שכבר עשו קולפוסקופי פעמיים והיה תקין .. עשיתי פעם בישראל ופעם פה בגרמנייה.
    אני לוקחת מטפורמין ל 6 חודשים... אין לי סכרת ... זה רק בעיות באינסולין
    מה הכוונה להסטרוסרקפי !!!
    תודה
    דיאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו