מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםדיאנה02/07/2011
שלום רב
אני בת 28 נשואה כשלוש שנים בערך גרה בגרמנייה
אני מנסה להרות כבר 3 שנים.. הריתי אחרי 8 חודשים מהנשואים.. אבל אחרי 8 שבועות לא היה דופק לעובר.. וכמובן נעשה לי גרידה...
עד היום מנסה להרות ולא מצליחה זאת אומרת שכבר שנתיים אחרי הגרידה..
לפני יומיים עשיתי לפורסקופי ומצאו אצלי אינדומטריוזה וכמובן הורידו אותו .
עכשיו השאלה שלי היא זה נורמלי שאני עד עכשיו מתלוננת מכאבי טופת !!! ודימום אך לא הרבה .. לא יכולה הרבה זמן לעמוד ולא יכולה ללכת בצורה נורמלית.. ולא לשון אני כבר ערה משעה 4 בבוקר !
ועוד שאלה בבקשה ... אינדומטריוזה חוזר שוב !! ואפשר להרות הלי בעיות אחר כך !!
אשמח מאוד לשמוע תשובות
תודות רבות
דיאנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר ירון חמני03/07/2011שלום דיאנה
הקושי שלך להרות עלול להיות קשור לאנדומטריוזיס או חגרידה שעברת. לכן כדאי לבצע הסטרוסקופיה ולשלול הדבקויות בחלל הרחם. לא ציינת לגבי כל הפעולות שבוצעו בניתוח שלך. לא סביר שיהיולך כאבי תופת לאחר הניתוח ולכן כדאי לפנות לרופא המטפל.
אנדומטריומה עלולה לחזור - ככל שהניתוח בוצע באופן טוב יותר הסיכוי לחזרת הממצא קטן.
בהצלחה, דר ירון חמני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר
דיאנה04/07/2011שלום לך
שמחתי מאוד לתשובה ולהתעניינות.. תודה רבה
בניתוח הורידו את האינדומטריוזיס אך לא הכל. דרך הבטן ויש עוד שני חורים מתחת לבטן בצד שמאל וימין . אני מקווה שאני עונה על השאלה ... הכאבים כבר עברו .. אני אמורה לחזור עוד ארבעה שבועות לרופא ..
אני רוצה להוסיף שכבר עשו קולפוסקופי פעמיים והיה תקין .. עשיתי פעם בישראל ופעם פה בגרמנייה.
אני לוקחת מטפורמין ל 6 חודשים... אין לי סכרת ... זה רק בעיות באינסולין
מה הכוונה להסטרוסרקפי !!!
תודה
דיאנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

