כאבים חזקים בבטן תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חזקים בבטן תחתונה
    לימור
    22/03/2008

    אני סובלת מאנדומטריזיס מזה מספר שנים, לפני ארבעה חודשים עברתי ניתוח לפרסקופיה שני להוצאת ציסטה שחלתית - אנדומטריומה, ולניקוי מוקדים כשאחד מהם הוא על גבי ניתוח קיסרי מלפני 4 שנים.
    לאחר הניתוח התחלתי בשימוש בגלולות ברצף, ואכ הכאבים הקשים נמשוא שהיו מנת חלקי לפני הניתוח נעלמו. לאחרונה היה לי דימום בן שבועיים, ורופאת הנשים הציעה שאעשה הפסקה ולאחר מכן אמשיך עם גלולות אחרות ברצף.
    לשמחתי הדימום הסתיים, אך הכאב החזק חזק, כאב עז מאוד מאוד, ובלתי נסבל שוב על-גבי הצלקת של הקיסרי. אני חשה גם בנפיחות קלה באיזור.
    האם לדעתך, שוב יש הדבקוית באזור הצלקת? מה אפשר לעשות כדי להקל על הכאב - שום משכך כאבים לא עוזר לי.
    האם יתכן שמדובר בבקע, שלא קשור בכלל לאנדומטריוזיס? או שהמקריות פה לא הגיונית?
    למי לפנות?
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים בבטן תחתונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים בבטן תחתונה

    ד''ר אבישלום שרון
    22/03/2008

    שלום,
    הופעת כאב כפי שתיארת מצריך בדיקה על מנת לברר את הסיבה לכאב. אכן יתכן בקע, אפשרי שיש אנדומטריוזיס בצלקת של הניתוח הקיסרי, שלא הוצאה בלפרוסקופיה, אפשרי גם בעיה אחרת לגמרי, וגם לא גינקולוגית.
    בברכה, ד"ר שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו