קנדילומה ווסטבוליטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדילומה ווסטבוליטיס
    יעל
    14/08/2008

    שלום! אני בת 22, אובחן אצלי וסטבוליטיס לפני כשנה או יותר., לאחר מעבר בין כמה רופאים שלא היה להם מושג מה לעשות איתי, הגעתי לרופאה שהפנתה אותי לביופידבק, הפסיקה לי את הגלולות, כמו כן אני מטופלת בהומאופתיה כל הדברים האלה עזרו לי. לפני כמה חודשים שמתי לב להימצאותן של כמה נקודות קטנות בפתח הנרתיק, כמו פצעונים, מכיוון שאני הולכת כל חודש כמעט לרופאת הנשים היה הגיוני שתשים לב לזה. הפנתי את תשומת ליבה לנושא ונשלחתי לוולסקופיה- הרופא אמר שיש לי את וירוס הקנדילומה ונתן לי טיפול של פולידין, כאשר שאלתי אותו אם יש קשר בין הוסטבוליטיס לזה לא ידע לענות לי בדיוק. הוא לא שלח אותי אפילו לבדיקת פאפ (הבדיקה האחרונה הייתה מתישהו בתחילת 2007), יש לי חברה שגם לה יש קנדילומה וכל העניין של הטיפול בפולידין נראה לי מוזר, העור אדום ומגורה באיזור הזה וביחד עם הוסטיבוליטיס כל העניין מאוד לא נעים. יש לי בן זוג קבוע כבר כמה שנים, האם הוא צריך לעבור בדיקה אצל רופא עור ומין? או אצל רופא אחר? אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי בהתלבטות אם ללכת לרופא אחר לבדיקה, אני מאוד מוטרדת. תודה, יעל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדילומה ווסטבוליטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונדילומה

    ד''ר אבישלום שרון
    14/08/2008

    שלום יעל,
    שאלתך ברורה. אם אכן מדובר בנגעי קונדילומה, הפולידין אינו הטיפול לכך. כמו כן, יש לבצע בדיקת PAP.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו