גלולות .. דיי דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גלולות .. דיי דחוף
    טל
    18/05/2009

    לפני כשבוע ביקרתי אצל רופאת הנשים, כיוון שטרם החתונה עלי להסדיר את המחזור כדי שבתאריך החתונה 1 ביולי אהיה במחזור כעשרה \ שבוע ימים אחרי המחזור, וקיבלתי לראשונה גלולות -' יסמין'.
    עפי הנחיות הרופאה עלי לנטול את הגלולה הראשונה ביום הראשון בו אני מקבלת מחזור, ולאחר מכן לבצע הפסקה של 7 ימים וחוזר חלילה.


    המחזור שלי אינו סדיר מופיע לעיתים לאחר 29 יום , 32 יום ואפילו לעיתים לאחר 34 ימים.
    המחזור האחרון שלי התקבל ב28 אפריל 09.

    בהנחה שהמחזור הבא יתקבל בחג השבועות - 29 מאי (ביום ה32) - וביום זה אתחיל עם החפיסה הראשונה יהיו 5 ימים ללא מחזור טרם החתונה (בהנחה שהמחזור יתקבל ישירות עם הפסקת נטילת הגלולות = מה שעלול להתאחר במס' ימים עפי דברי רופאת הנשים, ולכן מס' הימים ללא מחזור יתקצרו בהתאם)

    על מנת שהחישוב יהיה טוב ומתאים אשמח לדעת אם למרות שמדובר בפעם הראשונה של נטילת הגלולות ניתן להתחיל לנטול אותן טרם קבלת המחזור, וכך יהיה ניתן לתמרן עפי התאריכים בצורה בטוחה יותר.
    כמו כן , רציתי לדעת האם התחלת נטילת הגלולות שבוע טרם התאריך המשוער בו אני אמורה לקבל מחזור בפעם הבאה מספיק לגלולות כדי להשפיע ולמנוע אותו.



    אשמח לסיוע.....(:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלולות .. דיי דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות .. דיי דחוף

    ד''ר אבישלום שרון
    18/05/2009

    שלום,
    ממליץ להתחיל בנטילת הגלולות בווסת הקרובה, וליטול ברצף, ללא הפסקה, מחפיסה אחרת עוד גלולות עד לאחר החתונה.
    שיהיה במזל טוב, ד"ר שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו