מחזור וביוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחזור וביוץ
    יעל
    21/05/2009

    שלום,
    הפסקתי לקחת גלולות לפני כחצי שנה, המחזור היה סדיר (כל 30 יום), נכנסתי להריון ועברתי הפלה (עקב הריון ללא דופק)לאחר מכן חזר להיות לי מחזור סדיר במשך שני מחזורים. החודש עשיתי בדיקות ביוץ מהיום העשירי למשך 10 ימים שיצאו שליליות כל הזמן. בחודשים הקודמים היה ביוץ תקין כל הזמן.
    אני מניחה שאו שלא היה ביוץ החודש או שהוא איחר (אולי מלחץ). כעת אני באיחור של כחמישה ימים ובדיקת הריון שלילית.
    השאלה שלי היא אם לא היה ביוץ האם עוד יהיה ?ואם לא אז מתי יהיה מחזור? מה אני צריכה לעשות עכשיו?
    בנוסף, הייתי מטופלת שלך בעבר דרך קופת חולים כללית, האם אתה עדיין מקבל דרך הקופה? והאם אתה עושה מעקב הריון? (דרך הקופה או פרטי)
    תוד מראש, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור וביוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור וביוץ

    ד''ר אבישלום שרון
    21/05/2009

    שלום יעל,
    לעתים יש מחזור ללא ביוץ. קורה. חכי וראי מה קורה בימים הקרובים, וכדאי לחזור על בדיקת ההריון בעוד שבוע.
    אני כמובן, מבצע מעקבי הריון. המרפאה- פרטית. צרי קשר טלפוני.
    בברכה, ד"ר שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו