ציסטה חוזרת בשחלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה חוזרת בשחלות
    הדס
    03/07/2009

    לפני כ-7 חודשים עברתי ניתוח להסרת ציסטה בשחלה מסוג אנדומטריומה בגודל של 10 ס"מ. השבוע כתוצאה מבדיקת מעקב אצל רופא, התגלה כי הציסטה חזרה באותה השחלה בגודל של 4 ס"מ. מאז הניתוח ועד היום לקחתי גלולות הרמונט.
    ברצוני לשאול האם חזרה של ציסטה כזו היא נפוצה? מה הטיפול המומלץ? האם יתכן שהגלולות שלקחתי היו עדינות מידי על מנת למנוע את הישנות הציסטה?
    בתודה מראש,
    הדס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה חוזרת בשחלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה חוזרת בשחלות

    ד''ר אבישלום שרון
    04/07/2009

    שלום הדס,
    ציסטה אנדומטריומה, היא חלק ממחלה כללית באגן שנקראת אנדומטריוזיס. מן הסתם, סביר, שבמהלך הוצאת הציסטה נישארה רקמת אנדומטריוזיס שממנה צמחה הציסטה הנוכחית. גלולות, לא מונעות את הגדילה שלה ואת ההתפתחות של אנדומטריוזיס. עובדה, הציסטה גדלה למרות גלולות שלקחת, ואלו גלולות טובות.
    יש לדון איתך היטב על המקרה כולל בחינת כלל האגן לכל חלקיו, ולשקול היטב את הצעדים קדימה כולל כניסה חוזרת לבטן בלפרוסקופיה, ומה יבוצע במהלכה.
    בברכה, ד"ר שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו