מבקשת ייעוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת ייעוץ
    מאי
    16/07/2009

    אני בת 28 לאחר שני מחזורים של IVF, לאחר בדיקות התברר שלי לי צסטה בשחלות
    אני סובלת המון בזמן הווסת ממש 4ימי סבל שמפסיקים לי את מהלך היום, רק זריקות וולטרן
    מרגיעות אותי בתיק של בית החולים רשום אנדומטריוזיס ולשקול לפרסקופיה
    היתי אצל רופא שהמליץ לי על לקיחת הורמונים להפסקת המחזור לתקופה של 3 חודשים
    ורופא אחר המליץ על צריבת הציסטה, כמו שהבנתי הטיפול הטוב ביותר לאנדומטריוזיס
    היא הריון, אבל פעמיים כבר נכשל הנסיון ואני לא יכולה להתמודד עם עוד ווסת
    שאלתי היא האם במהלך הלפרסקופיה צורבים לי את הציסטות או אני צריכה לעבור גם
    לפרסקופיה וגם צריבה?
    אני ישמח אם תוכל לעזור לי
    תודה מאי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת יעוץ

    ד''ר אבישלום שרון
    16/07/2009

    שלום,
    במקרה שלך, יש אנדומטריוזיס, מחלה שגורמת גם לכאבים באגן וגם לבעיה בכניסה להריון. לאור זאת, יש מקום ללפרוסקופיה. במהלכה יש לפתור את כל הבעיות המועלות ולא רק חלק מהן, כדי שלא תיזדקקי לניתוחים נוספים, ושסיכויי ההצלחה בכניסה להריון יעלו. המיומנות הנידרשת מהמנתח גבוהה. את יכולה לפנות לרופאך או אלי.
    בברכה, ד"ר שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו