פחד מלידה רגילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מלידה רגילה
    לורן
    30/08/2007

    אני בתחילת ההריון ויש לי פחד עצום מלידה רגילה. לאמא שלי היו 3 לידות מאוד קשות (אנחנו 3 בסה"כ) שהיו ארוכות מאוד ועם תפרים ולקח לה הרבה זמן להתאושש מהן. אני חושבת לעשות ניתוח קיסרי כי אני פוחדת נורא מהלידה עצמה גם בגלל הלידה וגם בגלל התופעות שאחרי זה למשל טחורים שנהיו לאמא שלי ותפרים וזה שהנרתיק מתרחב ואולי לא אהנה יותר ממין בחיים. הרופא שלי נגד ניתוח קיסרי כי הוא אומר שיש בזה סיכונים, אבל גם בלידה רגילה יש! מה דעתך על הנושא של לידה רגילה מול קיסרית למישהי במצבי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מלידה רגילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מלידה רגילה

    ד''ר אבישלום שרון
    30/08/2007

    כרופא מנתח, אמליץ לך להימנע מלדאוג בשלבים כה מוקדמים של ההריון, ולחכות לחודש תשיעי. אז, אפשר לאמוד את גודל העובר ביחס לאגן שלך ולהיות מדוייקים יותר למקרה שלך ולא לדבר באופן כללי.
    העיקרון המנחה אותי הוא לידה רגילה, אלא אם כן יש סיבה הגיונית לניתוח קיסרי.
    אפשר לשבת ולדון על כך יחדיו אם תרצי.
    בברכה, ד"ר שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    לורן
    02/09/2007

    ומה כל כך נורא בעצם בניתוח קיסרי שלא כדאי לעשות אותו? יש יותר סיכון לאם או לתינוק?
    כל הדברים שציינתי הם לא סיבה מספיק טובה לעשות ניתוח כזה במקום לידה רגילה (שגם היא נגמרת לפעמים בקיסרי)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח קיסרי לפי בחירה

    ד''ר אבישלום שרון
    04/09/2007

    ראי, הנוושא הזה הוא נושא "ענק". לא נוכל לפרט הכל בכתיבה בפורום.
    בניגוד אולי לרופאים הסוברים שאין בעיה לבצע ניתוח קיסרי לבקשת היולדת, הרי שאני, כמנתח בעצמי, מתנגד לכך.
    ניתוח הוא ניתוח. אף אישה לא ששה לעבור ניתוח מכל סוג ובכל אופן. תמיד מלאץ חששות, אז ניתוח קיסרי כבר בסדר? כל כניסה לבטן מלווה בסיכונים וסיבוכים אפשריים שיכולים להשליך על בריאות האשה לכל חייה. תמיד: הידבקויות בחלל הבטן, בעיקר של שלפוחית השתן. כך גם, סיכון לפגיע בשלפוחית, בדרכי השתן, בכלי דם ואף ברחם עצמו.
    אסור לחשוב שבניתוח קיסרי לא קיים ביכון לעובר. ויותר מכך, ישנן עודות שמוכיחות שקיים אף סיכון לעובר בלידה הבאה!!
    אם התנאים מאפשרים, לידה רגילה עדיפה. אז גם הסיכונים קלושים.
    בברכה, ד"ר שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו