מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פחד מלידה רגילהלורן30/08/2007
אני בתחילת ההריון ויש לי פחד עצום מלידה רגילה. לאמא שלי היו 3 לידות מאוד קשות (אנחנו 3 בסה"כ) שהיו ארוכות מאוד ועם תפרים ולקח לה הרבה זמן להתאושש מהן. אני חושבת לעשות ניתוח קיסרי כי אני פוחדת נורא מהלידה עצמה גם בגלל הלידה וגם בגלל התופעות שאחרי זה למשל טחורים שנהיו לאמא שלי ותפרים וזה שהנרתיק מתרחב ואולי לא אהנה יותר ממין בחיים. הרופא שלי נגד ניתוח קיסרי כי הוא אומר שיש בזה סיכונים, אבל גם בלידה רגילה יש! מה דעתך על הנושא של לידה רגילה מול קיסרית למישהי במצבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחד מלידה רגילה
ד''ר אבישלום שרון30/08/2007כרופא מנתח, אמליץ לך להימנע מלדאוג בשלבים כה מוקדמים של ההריון, ולחכות לחודש תשיעי. אז, אפשר לאמוד את גודל העובר ביחס לאגן שלך ולהיות מדוייקים יותר למקרה שלך ולא לדבר באופן כללי.
העיקרון המנחה אותי הוא לידה רגילה, אלא אם כן יש סיבה הגיונית לניתוח קיסרי.
אפשר לשבת ולדון על כך יחדיו אם תרצי.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
לורן02/09/2007ומה כל כך נורא בעצם בניתוח קיסרי שלא כדאי לעשות אותו? יש יותר סיכון לאם או לתינוק?
כל הדברים שציינתי הם לא סיבה מספיק טובה לעשות ניתוח כזה במקום לידה רגילה (שגם היא נגמרת לפעמים בקיסרי)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח קיסרי לפי בחירה
ד''ר אבישלום שרון04/09/2007ראי, הנוושא הזה הוא נושא "ענק". לא נוכל לפרט הכל בכתיבה בפורום.
בניגוד אולי לרופאים הסוברים שאין בעיה לבצע ניתוח קיסרי לבקשת היולדת, הרי שאני, כמנתח בעצמי, מתנגד לכך.
ניתוח הוא ניתוח. אף אישה לא ששה לעבור ניתוח מכל סוג ובכל אופן. תמיד מלאץ חששות, אז ניתוח קיסרי כבר בסדר? כל כניסה לבטן מלווה בסיכונים וסיבוכים אפשריים שיכולים להשליך על בריאות האשה לכל חייה. תמיד: הידבקויות בחלל הבטן, בעיקר של שלפוחית השתן. כך גם, סיכון לפגיע בשלפוחית, בדרכי השתן, בכלי דם ואף ברחם עצמו.
אסור לחשוב שבניתוח קיסרי לא קיים ביכון לעובר. ויותר מכך, ישנן עודות שמוכיחות שקיים אף סיכון לעובר בלידה הבאה!!
אם התנאים מאפשרים, לידה רגילה עדיפה. אז גם הסיכונים קלושים.
בברכה, ד"ר שרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

