ניתוח שרירן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שרירן
    איילת34
    03/09/2009

    שלום,

    אני בת 35, רווקה ללא ילדים.

    התגלה לי שרירן ברחם בגודל של כ-5.5 ס"מ .
    בהיסטרוסקופיה לא נראה שהוא בולט לחלל.

    הייתי אצל מנתח שאמר שיוכל לבצע את הניתוח בלפרסקופיה
    בביקור אצל מנתח שני בחוו"ד שנייה הוא אמר שאת הניתוח יבצע רק עם פתיחת בטן כי אז יוכל לתפור את הרחם בצורה הכי טובה כדי שיהיה חזק מספיק להחזיק עובר והריון וכי בלפרסקופיה הוא לא יקח סיכון לתפור רחם של רווקה ללא ילדים.

    אני רוצה להמנע מכריתת המיומה בפתיחת הבטן כיאמי עברה ניתוחים בבטן ( שבר טבורי )וסבלה מהדבקויות ומניתוח חוזר.
    גם זמן ההחלמה בניתוח פתיחת הבטן ארוך יותר והצלקת הניתוחית גדולה יותר.

    אני די מבולבלת כי 2 הרופאים עשו רושם טוב.

    אודה להתייחסותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שרירן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שרירן

    ד''ר אבישלום שרון
    04/09/2009

    שלום,
    ובכן, כמו בכל תחום, זה תלוי בנסיון ובמיומנות הניתוחית של הרופא בשיטה.
    אני למשל, מנתח סוג זה של ניתוח, גם בשיטה הפתוחה וגם בלפרוסקופיה. על רקע הנסיון שלי, אני יכול לקבל החלטה, איזו שיטה עדיפה בכל מקרה. על פניו, סביר מאד שביצוע הניתוח בלפרוסקופיה אצלך, אפשרי בהחלט, ולא על חשבון האיכות.
    בברכה, ד"ר שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו