לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה
    אנונימית
    16/09/2007

    שלום,

    עברתי ניתוח לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה בשל אי-פריון.(עברו מאז 3 חודשים)
    סיכום הניתוח חולק ל-2(תוצאות 2 הבדיקות).
    אם לא צויין בחלק של ההיסטרוסקופיה בעיות(רירית סדירה ונצפה רק פתח חצוצרה משמאל-דבר ידוע)האם אני יכולה להניח שאין הדבקיות בתוך הרחם?
    בלפרוסקופיה מצויין שיש הדבקיות בחצוצרה שחלה וגם הדבקיות חיצוניות של הרחם.
    רציתי לדעת האם הדבקויות חיצוניות של הרחם משפיעות על הסיכויים של IVF?
    שאלה נוספת,עברתי מעקב זקיקים (3 חודשים אחרי הניתוח) והרפא רשם " ממצא בקוטר 19 ממ במרקם של אנדומטרוימה".יכול להיות שלא ראו את זה בניתוח?האם יכול להיות שזה משהו שהתפתח אחרי הניתוח?אני משערת שזה גם משפיע לרעה על הסיכויים להריון (גם ב-IVF) האם יש משהו שאפשר לעשות?


    תודה רבה ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרוסקופיה והיסטרוסקופיה

    ד''ר אבישלום שרון
    18/09/2007

    שלום,
    לגבי ההיסטרוסקופיה: אין הידבקויות בחלל הרחם.
    לגבי הלפרוסקופיה, ניראו הידבקויות, לא מצוין בשאלתך שבוצעה הפרדה שלהם, או נסיון לפתוח את החצוצרות. לגבי הממצא שיכול להתאים לאנדומטריומה, זהו מצא קטן מאד וחסר משמעות. אין לו השפעה שלילית על IVF.
    בברכה, ד"ר שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו