התקן ודימומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקן ודימומים
    דומיניון
    04/04/2007

    יש לי התקן מירנה מזה שנה ו-3 חודשים (שמתי חודש וחצי לאחר לידה).

    בשנה הראשונה כמעט ולא היה דימום, גם לא במחזור. לעומת זה היו מגוון הפרשות מכל הצבעים והמינים...

    לאחר כשנה (מינואר השנה) התחיל דימום מתמשך, לא כבד, של כמעט חודש ברצף. בשלב מסוים הוא נהיה כבד יותר לכמה ימים (מחזור?) ואח"כ נפסק ולא היה כלום למשך כשבועיים.

    אחרי שבועיים התחיל שוב... אותו תהליך. דימום לא פוסק, המלווה בכאבי מחזור מדי פעם. נמשך כבר חודש.

    נבדקתי אצל רופא - הכל תקין, כולל US וPAP. הרופא אמר שזה יכול לקרות, וייעץ לי לקחת איקקלומין במינון נמוך - חצי כדור, ל-3 ימים, כדי להפסיק את הדימום.

    שאלתי היא: האם זה סביר? האם נדונתי לחיות עם דימום למשך כל החודש כמעט, ולקחת איקקלומין כל פעם כדי להפסיק דימום? האם זו תופעת לוואי נורמלית של המירנה? יכול להיות שהגוף שלי לא מסתגל להתקן?

    אודה מאד לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקן ודימומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירנה

    ד''ר דוד סוריאנו
    09/04/2007

    לא אוכל לסייע ללא היכרות עם כלל הפרטים ובדיקתך אך שימוש במירנה ובאקקלומין אינו פתרון לזמן ארוך ופוגע באיכות החיים בוודאי על פי תאורך
    יש לשקול אלטרנטיבות אחרות שוב לאחר קבלת מירב הפרטים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו