הקפאת ביציות / הפריה חוץ גופית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקפאת ביציות / הפריה חוץ גופית
    איתי
    15/06/2010

    שלום,
    אני מעוניינת להקפיא ביציות עקב אילוצי החיים שלא מאפשרים לי את התנאים להביא ילד לעולם בשלב זה. אני בת 32.
    יש לי ציסטה בשחלה הימנית ובשנה שעברה עברתי ניתוח לפרסקופיה.
    מעבר לכך אני בריאה, בדיקות הדם שלי תקינות וגם הפרופיל ההורמנאלי שלי תקין.
    אני מבקשת לשאול באופן כללי - האם אצטרך לקחת טיפול הורמונאלי כדי שישאבו לי ביציות ויבצעו הפריה חוץ גופית?
    האם יש מקרים שבהם לא ניתן לשאוב ביציות בגלל שאין ביוץ באותו חודש?
    האם ניתן לוודא בכמעט מאה אחוז שיש ביוץ בחודש מסוים?
    אודה על הסבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפאת ביציות

    ד''ר ירון חמני
    16/06/2010

    שלום איתי

    טיפול הורמונאלי מעלה את כמות הביציות שניתן לשאוב ולהקפיא אבל אינו תנאי הכרחי. ללא טיפול הורמונלי ניתן יהיה לנסות לשאוב ביצית בודדת בחודש ולהקפיא אותה.
    לנשים עם מחזור וסת סדיר יש ביוץ בכל חודש. אם המחזור אינו סדיר בהחלט ייתכן מצב שבו בחודש מסויים אין ביוץ. ניתן לאבחן ביוץ בכמעט מאה אחוז מהמקרים. אם אין ביוץ ניתן להשרות אותו ברוב הפעמים על ידי טיפול הורמונלי

    בהצלחה, דר' ירון חמני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו