חשד לאקטרופיון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לאקטרופיון
    קרין
    24/07/2010

    שלום רב ד"ר קאופמן!
    שמי קרין ,בת 27 ולוקחת גלולות אורתוציקלן מחודש ינואר, כרגע אני בחפיסה ה-5 ברצף( לא עושה שבוע הפסקה בין החפיסות).
    ביום רביעי היה לי דימום קליל ומשתי טמפון מיני ונורמל,יש לציין שכאשר הוצאתי את הטמפון היה דימום גם בחלקו העליון.
    אתמול התקשרתי אל רופא הנשים שלי ואמר לי שיכול להיות שפצעתי את עצמי(השתמשתי בטמפנוים עד אתמול), מאתמול בצהריים הפסיק לי הדימום מהרחם, אך כאשר אני מנגבת עדיין יש דימום על הנייר.(נקודות קטנות).
    מה שמדאיג אותי הוא שחזר לי האקטרופיון,עברתי צריבה שלו ב-23/2/10 בבי"ח אלישע בחיפה,כמו-כן הרופא שלי אמר שתיאורטית יכול להיות שהאקטרופיון חזר ואסר עליי להשתמש בטמפונים.

    האם יש סיכוי שהוא חזר ולכן היה לי דימום בחלק העליון של הטמפון או שזה בגלל שפצעתי את עצמי,אין לי כוחות נפשיים לעבור עוד פעם צריבה מה גם שעבר מעט זמן מאז הצריבה בערך חמישה חודשים ולא נראה לי סביר שכבר הוא חזר?

    אשמח לתשובה במהרה,
    בתודה רבה ושבת שלום,קרין!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לאקטרופיון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לאקטרופיון

    ד``ר יובל קאופמן
    27/07/2010

    שלום קרין,
    בהחלט יתכן שהאקטרופיון חוזר או שיש נקודה מסוימת בצוואר שמדממת. כדאי לחזור לבדיקה אצל הרופא אשר ביצע את הצריבה. הואצריך לראות אם אין צורך גם בביופסיה או ב-LOOP.
    יתכן ואפשר יהיה להפסיק את הדימום בלי צריבה חשמלית.
    בכל מקרה, טמפון אכן יכול לגרות את האיזור ועדיף לא להשתמש בו.
    ד"ר יובל קאופמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו