ברית בבית חולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברית בבית חולים
    הגר
    27/01/2008

    שלום רב,
    אני לקראת לידה שלישית (יש לי בבית בת ובן...) אומנם עברו כ-4 שנים מאז הברית של בני והיום אני לקראת ברית נוספת.
    אציין כי אני עדיין "סוחבת" טראומה מהברית שנעשתה לבני למרות שהתוצאה טובה ויפה...
    כיום אני מאוד מעוניינת לבצע ברית רפואית עם הרדמה ואילחוש ורצוי אף שהדבר ייעשה בבית חולים לפני השחרור.
    אני יודעת שהדבר מאוד מקובל בארה"ב, אך האם גם בארצנו?
    אני אמורה ללדת בביה"ח קפלן - האם יש אפשרות לבצע את ברית המילה שם?

    במידה ואין אפשרות הייתי רוצה לדעת האם מוהל רופא מבצע את הברית בבית ההורים או שזה מחוייב להיות במרפאתו? העדפתי במידה וזה לא יהיה בבית חולים - לבצע בביתי לא חייב עם טקס דתי. וכן האם משהוא יודע מה העלויות לכך?
    המשך יום נעים
    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברית בבית חולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברית בבי"ח

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    30/01/2008

    הגר שלום

    מצער לשמוע כי הטאומה הייתה כ"כ קשה .אני מקווה שימצא האדם הראוי לבצע חוויה מתקנת.

    כיום לא ידוע לי על מוסד רפואי בישראל שמבצע ברית לפני היום השמיני.

    יש אפשרות לבצע ברית רפואית ע"פ ההלכה בעזרת אלחוש מקומי.במרפאה או בביתך או במקום אחר שתבחרי הכל תלוי במוהל שיבחר לביצוע הברית.

    בחירה נכונה

    דר' ג'קסון
    נוירוכירוג בכיר
    ומוהל מוסמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו