ברית ע"י רופא כירורג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברית ע"י רופא כירורג
    שני
    17/04/2008

    שלום,

    בעוד מס' חודשים ב"ה אני צפויה ללדת.
    אני מעוניינת לבצע את הברית ע"י רופא כירורג ושאלותיי הן:
    1. למיטב הבנתי ניתנת זריקת הרדמה מקומית לפני שחותכים את העורלה.
    האם הזריקה כואבת לתינוק או שניתן אלחוש במישחה או בצורה אחרת כפי שניתן אצל רופא שיניים, למשל?
    2. האם ברית שמתבצעת ע"י רופא כירורג שאינו מוהל נחשבת תקינה הלכתית (לי זה לא ממש משנה אבל כך נאמר לי ואני לא בטוחה שזה נכון...)?
    3. בנוסף להרדמת המקום ולהפחתת הכאב של התינוק מהם היתרונות הנוספים של ברית רפואית למיטב ידיעתך ונסיונך?

    תודה וחג שמח,
    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברית ע"י רופא כירורג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא/מוהל/ מוהל מוסמך/ רופא מוסמך..

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    18/04/2008

    שני שלום

    ניתן להשתמש במשחה לפני מתן זריקת האלחוש כדי להקל ....

    חשוב כי ברית תתבצע ע"י מוהל מוסמך /רופא מוהל שהוסמך ע"י הרבנות הראשית על מנת שתהיה הקפדה על כשירות הברית.(לא אחרי שקיעת החמה,לא לפני היום השמיני, לא בזמן צהבת וכן הענין הטכני-כירורגי....)

    מה שחשוב בעיני ---מוהל מוסמך , בעל ניסיון עשיר עם המלצות טובות, שמירה על כללי היגיינה וסטריליזציה גבוהים ואיש נעים הליכות (מוהל חייב לחדש את רישיונו כל 5 שנים במידה ועומד בקריטריונים רפואיים והלכתיים בניגוד לרופא שרישיונו ניתן --------- לכל החיים )

    יש לבקש תעודות תקפות-לא להתבייש.

    בחירה נכונה
    חג שמח



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך...

    טליה
    18/04/2008

    ראשית,תודה רבה על תשובתך.

    אני עובדת במרכז רפואי בצפון הארץ ומתלבטת בין מוהל המקום, אדם בעל נסיון רב שלדבריו יכול לתת רק משחה לאלחוש בלבד בעוד שמנהל מח' כירורגית ילדים, רופא אך לא מוהל, מציע גם זריקת הרדמה מקומית לאזור לפני ביצוע החיתוך.
    מה שלי חשוב בכל העניין הוא שעוצמת הכאב תהיה פחותה בצורה המינימלית שניתן ושהתהליך יעבור בצורה הכי בטוחה וסטרילית.
    ההגיון הבריא אומר לי שבמידה והמקום מורדם (כמו למשל, בניתוח קיסרי או טיפול ברופא שיניים) הכאב הוא נמוך בצורה משמעותית.
    מה דעתך בכל מה שקשור לסוגיית הפחתת הכאב?

    תודה וחג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין בטוחה

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    21/04/2008

    שלי חג שמח

    הכי חשוב מקצועיות וניסיון רב וכל המשתמע מכך..

    צריך לזכור כי יש ילדים שבוכים גם עם זריקת אלחוש(אומנם הסיכוי קטן).

    לשיקולך בלבד.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו