דחוף- דימום לאחר ברית מילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף- דימום לאחר ברית מילה
    אורית
    21/04/2008

    שלום רב,
    ביום שבת האחרון, ערב ליל הסדרף ערכנו ברית מילה לבננו בבית הכנסת.
    מל אותו רופא כירורג שהוא גם מוהל מוסמך.
    לדברי מי שנכח סמוך למוהל ולתינוק, הברית נעשתה במהירות ללא דימום וכו' וכו'....
    התינוק צרח אחרי הברית דקות ארוכות , נרגע ונרדם , ושב כל כמה דקות מתעורר בבעתה ובצרחות אימה וכאב.....
    המוהל אמר שיגיע אחרי צאת החג להוריד את התחבושות.
    במשך כל השבת האיבר של התינוק היה חבוש מאוד חזק, עד שהכיפה נראתה סגולה.
    המוהל לא הגיע בצאת החג , אלא בנו שהוא גם מוהל.
    הוא הוריד את התחבושת וראינו שהאיבר מאוד מדמם מהצד. הוא ציין שכנראה נפגע כלי דם /נים כלשהו וזה מדמם.
    הוא בכל זאת רחץ את התינוק , שם לו את המשחה, וחיתל אותו.
    ב-2 לפנות בוקר נאלצתי לקרוא למוהל לביתי, מאחר והטיטול היה ספוג דם.
    הוא הגיע וחבש אותו.
    היום המוהל הגיע בצהריים וכיוון שעוד היה דימום טרי , הוא שם על המקום אבקה צהבהבה שאיני זוכרת את שמה והיא הפסיקה את הדימום.
    האיבר של התינוק נראה ממש רע, נפוח ומעוות , צבעוני מהדם וההכחול ....... :(
    התינוק אמנם רגוע, אך האם כדאי לפנות למיון או לפחות לרופא משפחה שיראה את המקום???
    האם לעזוב ולחכות?
    האם יש קשר בין הדימום בנים ובין בעית קרישת דם?
    אודה לתשובתך הדחופה.
    תודה, חג שמח!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבוך שכיח.

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    21/04/2008

    אורית שלום

    דימום הינו סיבוך שכיח בברית מילה.

    העובדה כי הדימום נעצר ללא התערבות כירורגית (תפרים) מצוין.

    כל האזור ירגע ולאט יקבל את צורתו הטבעית. יש לבצע ביקורת חוזרת ע"י המוהל שוב תוך שבוע ואז שוב תוך 10 ימים רק כדי להיות רגועים.

    מה ענין בעית הקרישה האם לתינוק יש בעית קרישה?


    מזל טוב



    אין סיבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרישת דם

    אורית
    21/04/2008

    ד" ג'קסון, תודה רבה!!!
    ראשית, הרגעת אותי מאוד בציונך כי הדבר שכיח..... ואחרי שכתבתי את שאלתי, עיינתי בשאלות הקוראים האחרים ונוכחתי לראות כי אכן נשאלו שאלות בנושא.
    אז שוב תודה על התשובה המהירה.
    לגבי קרישת דם- כיוון שהדימום לא פסק משך שלושה ימים רצופים, אלא רק אחרי השימוש באבקה, המוהל אמר שכדאי לערוך לתינוק בדיקה שתפריך בעיה של קרישת דם. האם כדאי?
    התינוק שלי כל כך סבל את ההתעסקות בשלושה ימים האלו עם הסרת התחבושות, הדימום והחבישה החוזרת...שאני לא מסוגלת לחשוב על להכאיב לו עוד....
    מה דעתך? האם הכרחי?
    ערב טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרישיות יתר

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    23/04/2008

    אורית חג שמח

    אני שמח שהצלחתי לעזור, אני ממליץ לפנות לרופא ילדים בענין ולתת לו לגבש החלטה בענין.(אני מסופק אם קיימת בעיתיות)

    מזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו