מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עוד שאלה בנוגע לתיקון בריתדנה18823/04/2008
שלום
אני לא יודעת אם הפורופ פועל...
בכל מקרה,
בני עבר מילה בגיל חודש וחצי. כיום בן 3 חודשים. העור שמעל העטרה נסגר כמעט לגמרי. נותר רק חריר קטן להשתנה. הרופא שעשה את הברית רוצה לנסות לעשות טיפול ע"י משיכה, רופא אחר אמר שהפין לא יצא אלא בניתוח ושהמשיכה תכאיב מאד ותקרע את העור שיחזור למצבו הקודם, כך שבמילא נצטרך ניתוח בסוף. אני חוששת מהניתוח, בעיקר חוששת להשאר עם פחות מידי עור...
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדם מידי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון23/04/2008דנה חג שמח
3 חודשים מוקדמים מידי לבצע כל תיקון!!!!!!
אני מאוד מופתע שהוחלט על ניתוח אין אפילו עדין איחוי מושלם אחרי 6 שבועות מהברית.
אנא שלחי לי תמונות אשמח לחוות את דעתי.
דר ג'קסון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
דנה18824/04/2008
שלום דוקטור ותודה שענית לי!
כמובן שלא מדובר על ניתוח מיידי, הרופא שרצה לנתח אומר ש"נתחיל לדבר" רק בסביבות גיל חצי שנה. בינתיים אנחנו מתלבטים אם לעשות את משיכת העור הזאת מאחר והצלקת נראית מאד הדוקה, לדעת הרופא צריך לעשות זאת כבר עכשיו,. האם זה יכול לפתור את הבעיה?
ובמקרה של ניתוח - מה הסכנות? כמה עוד צריך לחתוך אם בכלל?
בכל מקרה, אשלח תמונות.
תודה רבה וחג שמח
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתין לתמונות דר ג'קסון
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון24/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



