הרדמה כן או לא בכלל מותר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרדמה כן או לא בכלל מותר?
    פלג
    02/06/2008

    שלום דר ג'קסון
    בעוד כ- 7 שבועות אני צפויה ללדת בע"ה בן.
    בעלי ואני החלטנו כבר מזמן שאת ברית המילה נבצע ע"י רופא מוהל
    ועם מספר נפשות מצומצם.
    זה מספר שבועות אני מבררת את כל המידע הניתן בנושא.
    (חייבת לציין ששמך עלה מספר רב של פעמים ותמיד באופן חיובי)
    לפני כמה ימים נתקלתי באתר של דר סיריל פיין כי הרדמה מקומית
    בעת ביצוע הברית אינה מומלצת כלל וכלל ואף, גורמת להרבה מאוד סבל
    יותר מהברית עצמה.
    בנוסף מצויין באתר כי "הועד לפיקוח על מוהלים, הוציא איסור מוחלט על שימוש בהרדמה מקומית בזריקות בבריתות של תינוקות" ואף משרד הבריאות אינו ממליץ על שימוש בחומרי הרדמה"
    האמת אני מרגישה קצת אבודה....
    אשמח להבהרות ממך גם על הנושא וגם האם אתה מבצע הרדמה מקומית (לא הבנתי זאת מהאתר שלך)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרדמה כן או לא בכלל מותר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרדמה

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    05/06/2008

    פלג שלום

    הרדמה מותרת ע"פ החוק ולא נוגדת כל ענין הלכתי.

    יש לזכור כי מדובר בהליך כרורגי(מלבד כל ההיבט הדתי החשוב) -ניתוח קטן וחשוב לנסות להקל על הכאב.

    אני מבצע זריקת אלחוש לפני הטקס-כמובן שאין זה חובה והכל לפי רצון ההורים(בשבת/ חג לא ניתן, משתמשים רק במשחת אלחוש)יש הורים שגם מוסיפים משחת אלחוש קודם.

    הכל תלוי ברצון ההורים ובתחושותיהם.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו