מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סטיית איבר לאחר בריתמשה05/08/2008
בני עבר ברית לפני כשבוע לאחר הברית הבחנתי שהאיבר נוטה שמאלה כאשר העור סביב הפין לא סימטרי נראה שהחיתוך בצד השמאלי היה עמוק יותר מה שגורם לאיבר לנטוה שמאלה מה עליילעשות והאם עליי להיות מודאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוקדם מידי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון07/08/2008מזל טוב
מוקדם מידי כדי לבחון את מצבו של הפין.
סטיה קלה של הפין אינה משמעותית וברוב רובם של המקרים לא גורמת לבעיה תפקודית.
יש לתת לפין להחלים לחלוטין ואז להסיק מסקנות
הערכת מצב מחודשת בגיל 3-6 חודשים
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה דומה!
אמא מודאגת22/03/2011שלום, מה שמשה תיאר הוא בעיה זהה לחלוטין למה שאני מזהה אצל בני. זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר כבר כמה שבועות לרופא ילדים ולרופא שמהל אותו אך לא מבינים את כוונתי!
בני כבר בן חודשיים וההטייה חדה שמאלה וגם אני רואה שיש א-סימטריה בחיתוך ונראה שזה מה שגורם להטיה. כאילו צד אחד "מושך" אותו יותר.
איך אפשר לתקן את זה. ההטייה מאוד משמעותית. האם יתכן שהיא נוצרה ללא קשר לברית?
כששאלתי את הרופא איך יתכן שלפני הברית לא היתה כל הטיה הוא טען שרק לאחר הסרת העורלה אפשר לראות את זה. האם הגיוני?...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה דומה! -לרוב מולד
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/03/2011שבוע טוב
סליחה על העיכוב המענה,
סטיה של הפין הינה לרוב מולדת ,אין כל משמעות לאיזה צד הפין נוטה, לרוב הדבר נראה יותר לאחר הברית.
אין צורך לתקן.
עם הזמן הנטיה הופכת לפחות משמעותית.
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



