לנתח או לא???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לנתח או לא???
    אביגיל
    21/10/2008

    שלום בני בן תשעה חודשים. בגיל חודש וחצי עשינו לו ברית מילה אצל אורולוג ידוע. העטרה נשארה מכוסה לחלוטין כשרק קפל עור מציץ מבפנים (זה נראה מעוות לחלוטין, ממש גדם) וכלל לא ניתן היה להוציאה. הוא נתן לנו למרוח היקומיצין וכעבור שלושה שבועות זה השתחרר, אבל העטרה חוזרת פנימה לחלוטין כל הזמן. ולא מציצה אפילו בזמן זיקפה. הלכנו מאז לשלושה אורולוגים/כירורגים להתייעץ. שניים אמרו שצריך לנתח - אחד אמר מייד, השני אמר להמתין ולא לגעת עד גיל שנה... השלישי אמר לבוא שוב. (מיותר לציין שכולם כמובן ממליצים בחום על עצמם כעל מנתחים)... בעוד קסלר טוען שהכל מושלם וזה יצא מעצמו.... אחד הכירורגים, זה שטען שיש לנתח מיד אמר שמדובר בעודף רב של עורלה, שלמעשה זה לא לכאן ולא לכאן. (העורלה אכן נראית כמעט שלמה, הפיפי ניתז הצידה). הילד אכן קצת שמנמן. האם הפרופורציות יכולות להשתנות כשהוא ילך? מה עושים??? מודה שקשה לי לתת אמון במי שהוא המנתח בסוף, וקשה לי לתת אמון שבמי שעשה את זה וטוען שזה מושלם. והכי לא בא לי להכאיב לתינוק שלי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לנתח או לא???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח!!!!

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    22/10/2008

    אביגיל בוקר טוב

    זה לא יהיה מקצועי מיצדי לחוות דעה מבלי לראות את התינוק.

    אשמח אם תשלחי לי תמונות במייל או תתאמי פגישה מסודרת אם מזכירתי.

    חשוב לזכור : האם יש בעיה תפקודית/אסטית -השתנה לכיוון .....
    וכן לעיתים כשעורלה עדין מכסה את כל הפין יש גם ענין הלכתי.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו