מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ברית מילה חילוניתלי20/11/2008
שלום לכולן, האם מישהי שמעה על ד"ר דב דורפמן? ארגון "מילה טובה"? אני רוצה לערוך את הברית דרכם ואשמח לדעת עליהם פרטים.תודה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר דורפמן
מירב22/11/2008האם הכוונה לד"ר מפ"ת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן,דב דורפמן
לי23/11/2008ד"ר דב דורפמן מפתח תקוה.שמעת עליו? אשמח לדעת..אני לא מצליחה לקבל עליו אינפורמציה בשום מקום... המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דורפמן
מירב23/11/2008הוא עשה ברית לאחיין שלי. מה את רוצה לדעת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לדעת איך היה
לי23/11/2008אם ההורים מרוצים,האם הוא אדם נחמד? אם זה לא פס ייצור כמו במקומות מסויימים... אם היו תופעות לוואי...כאלו דברים. כל אינפורמציה חשובה לי, אחרי הכל אני מפקידה את הבולבול של האוצר שלי בידיו... המון תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר דורפמן
מירב24/11/2008התקבלנו במרפאה ע"י הרופא ואשתו (שהיא פסיכולוגת)באופן יוצא מהכלל, אין שום תחושה של פס ייצור, להיפך. הרופא טיפל מאד יפה בילד וגם האמא קבלה יחס טוב (היא חששה מאד). כיוון שאני הייתי צריכה להחזיק את התינוק והיה לי קצת קשה עם זה, אשתו התנדבה וזה הקל מאד. יש לציין כי ניתן לראות שהושאר מעט עור מהעורלה וכי רופא אורולוג שבדק את הילד בגיל מאוחר יותר אמר שלרופאים יש נטייה להשאיר מעט עור ליתר ביטחון, אני מאמינה שזה משהו שאפשר לדון בו עם הרופא. בסה"כ החוויה היתה מאד חיובית, התינוק לא הרגיש כלום ולא בכה בשום שלב. יש לציין כי ההימנעות מהחוויה הטראומתית כנראה גם הקלה על הריפוי כיוון שהתינוק לא הראה סימני סבל לאחר מכן בכלל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
לי24/11/2008תודה רבה לך מירב.עזרת לי מאד. יום נפלא לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מדויק
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון27/11/2008מירב שלום
אין כל סיבה להשארת עור מיותר /נוסף.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא יש סיבה
שחר23/01/2009תופעה שנקראת מחסור בעור היא לא תופעה נעימה, והאמתי גם אין סיבה לא להשאיר קצת עור ליתר ביטחון. מה שבטוח, עדיף עודף מאשר חוסר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
