מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח לאחר בריתדן07/03/2009
שלום לפני חודש בני עבר ניתוח כשעה לאחר הברית כיוון שחלק מהעטרה נחתך במהלך הברית. במהלך הניתוח שבוצע ע"י מנהל מחלקה אורולוגית ילדים נתפרה חתיכה מהעטרה חזרה. הניתוח עבר בהצלחה לדברי הרופאים. וכן גם מראה הפין נראה עכשיו (חודש אחר הניתוח) די סביר (עדיין יש תפרים שאמורים להעלם עם הזמן). הבעיה היא שנתקלנו במצב שכאשר התינוק מטיל שתן השתן יוצא משני חורים, אחר הרגיל וחור שני מעט למטה. השאלה שלי היא האם מצב כזה יכול לעבור מעצמו עם הזמן ? ואם כן אחרי כמה זמן ? או האם יש צורך בניתוח נוסף או בטיפול אחר ? והאם ניתן לעשות את זה עכשיו או בשלב מאוחר יותר של החיים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מולד
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון08/03/2009דו בוקר טוב
מזל טוב.אני שמח לשמוע כי הניתוח עבר בהצלחה .
המצב אותו אתה מתאר הינו מולד ומחייב בדיקה אצל אורלוג ילדים מומחה.
במידה וש צורך בהתערבות ניתוחית דעתי היא כי חשוב לעשות זאת מוקדם ככל האפשר.
בברכה
חג אורים שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב אני
דן08/03/2009קודם כל תודה. לגבי ה "מולד", לא הבנתי איך זה מולד הרי הבעיה צצה לאחר הניתוח שבא לצערי בעקבות חיתוך יתר של המוהל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דן
סיגל10/03/2009היצטערתי מאד על מה שעברתם,מקווה שההחלמה תהיה מהירה,אפשר לדעת מי המוהל?אני לפני לידה ורועדת מפחד,לפעמים אני חושבת לוותר על הברית לגמרי...סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתי
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון10/03/2009חג שמח
התיחסתי לשאלתך לענין מקום יציאת השתן.
"הבעיה היא שנתקלנו במצב שכאשר התינוק מטיל שתן השתן יוצא משני חורים, אחר הרגיל וחור שני מעט למטה.
השאלה שלי היא האם מצב כזה יכול לעבור מעצמו עם הזמן ? ואם כן אחרי כמה זמן ?
כפי שתארת זהוא מצב מולד ,גם התיקון שבוצע לא מגיע לצינור השתן וגורם ליציאת שתן משני מקומות. אני ממליץ לפנות לאורולג ילדים על מנת לקבל את חוות דעתו.
פרופ יורם מור מתה"ש - מומלץ מאוד .
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



