מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום דר גקסון ושאר הגולשיםסיגל11/03/2009
מישהו מכיר?דר עודד קסלר או דר אלון פרידמן?רצינו מאד את דר גקסון בל הברית יוצאת בחול המועד והמזכירה שלך אמרה שבחול המועד אתה לא בא לבתים פרטיים,חבל לנו,מאד רצינו.....בכל מיקרה נישמח להמלצה,סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ממליץ על קסלר
עמית18/03/2009עודד קסלר ערך לבננו ברית מילה שלאחריה לצערינו היינו צריכים לעבור תיקון (וזה אף פעם לא יוצא טוב כמו בפעם הראשונה... תפרים... צלקת וכו)... רק אחרכך קראתי באינטרנט וגיליתי שהוא פישל לא פעם ולא פעמיים (לדוגמא ראי באתר "גונן על הילד")... הוא מתעסק בעיקר בניתוחים ולדעתי הוא גם לא מוהל מוסמך (ולא מיידע על כך). חשוב מאד שזה יהיה מישהו שמתעסק רק בבריתות, כי הניסיון פה הוא קריטי וצריך זריזות ידיים מסויימת שאין לו. גם אם את בוחרת ברופא אז עדיף כזה שעושה רק בריתות, או יותר טוב: מוהל מסורתי שנותן זריקה ומומלץ כמובן. לא מכיר כזה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עמית
סיגל18/03/2009עזרת לי,סיגל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על דר קסלר
מאיר22/03/2009סיגל הי, לפני חודשיים מלתי את בני לאחר שפניתי לדר קסלר. זה המקום להודות לו ולהמליץ עליו. עשה עבודה מעולה. הקטן לא בכה ולא צייץ אפילו לא פעם אחת. הברית עצמה היתה מכובדת ונעימה מאוד. עשה את הכל בצורה רגועה, מכובדת, כולל ברכות וקידוש על היין, בדיוק כפי שכתוב ונהוג במנהגי ישראל. כל האורחים שהיו נוכחים בברית התרשמו מהמעמד המרגש, מהנחמדות והאדיבות וכמובן מהמקצועיות וממהירות העבודה הנקיה. לסיכום, היתה לי חוויה טובה מאוד עם דר קסלר והדבר היחיד שאני יכול לעשות הוא לתת עליו כמה מילים טובות ולהמליץ עליו. מזל טוב ובהצלחה. מיכאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה מאיר
סיגל23/03/2009תודה על התגובה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב על ד"ר עודד קסלר
עמית24/03/2009מראש מתנצל בפניך ג'קסון, שמעתי עליך רבות (לצערי מאוחר מידי) ואני מעריך אותך מאד. שלום לך מאיר שהוא מיכאל שהוא מישהו שבטח עשה ברית אצל קסלר, לא אמרתי שהאיש לא אדיב או נחמד או עושה "עבודה נקיה"... (איזה תיאור...כאילו מדובר בחיסול בעולם התחתון)... אני מדבר על זה שהאיש רופא אורולוג, שמתעסק בעיקר בניתוחים. ברית מילה היא לא ניתוח כירורגי... המוהלים יודעים בדיוק מה לחתוך ומה להשאיר ובעיקר - איך לעשות את זה, הרבה יותר טוב מהרופאים, זו הסיבה שלומדים את זה ארבע שנים! ועוד מתאמנים לפחות שנתיים. בינתיים הד"ר מתאמן חופשי על התינוקות שלכם, לפעמים זה מצליח ולפעמים, אופס, לא.. מי שיחפש עליו בשיטוט חופשי באינטרנט יגלה אי אלו פשלות הוא עשה (למשל באתר גונן על הילד). ו...אגב, מי שיחפש, ימצא את ההודעה ש "מאיר" כתב, כתובה באותן המילים לפני שנתיים (הברית התרחשה לפני חודשיים, לא?)... מעניין מי זה יכול להיות... אולי מיכאל? ממליץ בחום להתרחק מרופאים שזו בשבילם רק השלמת הכנסה חמודה ולא יעוד... רק מוהל מוסמך! התינוק יתגבר על הכאב בקלות, על נזקים בלתי הפיכים - לא. עמית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לסיגל
דורון27/03/2009א. מזל טוב ובשעה טובה. שזה הקטן גדול יהיה.
ב. שני הרופאים שציינת, ד"ר פרידמן וד"ר קסלר הם רופאים מוהלים בעלי ידע רב, ניסיון והמלצות. אישית ראיתי את שניהם בעבודה=בבריתות ועשו רושם מצוין. גם ד"ר ג'קסון מהפורום נחשב לאחד הגדולים והמובילים. כמובן שיש רופאים ומוהלים נוספים מומלצים וטובים (גונן, אטיאס וכדומה) אבל המלצות ותגובות נגד תמיד יהיו לכאן ולכאן. לכי עם תחושת הבטן שלך לאחר שיעורי הבית שהכנת.
מזל וברכה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דורון
סיגל28/03/2009אתה צודק,רק שאני לא מצליחה להחליט,כניראה מהפחד,אבל התשובה תגיע.....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתי תקשיבי לעמית
שני23/04/2009אם הם עברו ניסיון רע עם הבן אדם הזה - זה כבר אומר הכל. בטח כבר עשיתם. מעניין אצל מי. בכל אופן שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה שעמית שתול של מישהו פה...
שחר24/04/2009עוד נראה שעמית זה שני ושני זה עמית שבאו לבלבל את המוח פה לחלק מאנשי הפורום עם כל מיני אינטרסים כאלו ואחרים. שיהיה לכם בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחר סתום באמא ש'ך
שני24/04/2009אני זו שני ולא אף אחד אחר וכל אחד רשאי להביע דעתו. קפיש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורים יקרים אנא המנעו
ד``ר שלמה סטיב ג`קסון26/04/2009הורים יקרים
אנא השתדלו לנהל ויכוח עניני בנושא ,אין אני חש בנח עם חלק מהתגובות. נא שילחו מספרי טלפון אחד לשני.
בברכה דר סטיב ג'קסון
חג עצמאות שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



