ברית מילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ברית מילה
    מאיר
    22/03/2009

    ד"ר ג'קסון שלום, רציתי לבדוק נושא שמטריד אותי. לפני 10 ימים עשיתי ברית לבני בעזרת מוהל שהוא רופא, אך הוא לא מוהל שמוכר על ידי הרבנות. חשוב להדגיש שהברית נעשתה לפי כל כללי הטקס, כולל כל הברכות והיה ארוע מרגש מאוד. הברית עברה טוב מאוד ונראה שהביצוע יצא בסדר גמור ועבר ללא כל בעיה חריגה ועם מעט מאוד דימום. מכיוון שהמוהל אינו מוסמך על ידי הרבנות עלו קולות וטענות על כך שהברית אינה טובה מספיק. רציתי לדעת האם יש מקום לתיקונים כלשהם על ידי מוהל מוסמך רבנות, כמוך? במידה וכן, מה זה בדיוק אומר? בנוסף אשמח לדעת מה זו הקזת דם, כיצד מתבצעת? בתקוה שתוכל לעזור לי בהתלבטויות. תודה. מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ברית מילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברית ע"י לא מוסמך

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    22/03/2009

    מאיר מזל טוב.

    לצערי אין אני יכול להתייחס לשאלתך כי אין אני יודע כיצד התבצע הטכס, העובדה כי היה מכובד ונאמרו ברכות לא בהכרח מחייב כי הברית הוכשרה.

    הליך הטפת דם הינו הליך אשר מכשיר ברית שבוצעה -אין אני בטוח כי זה המקרה.

    אתה מוזמן ליצור עימי קשר טלפוני.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו