צהבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת
    ארז
    13/07/2009

    לד"ר גקסון שלום.
    רציתי את חות דעתך לגביתינוק שיש לו צהבת. מידת הצהבת אחר הלידה היתה 16 בילורבין הוא הוכנס תחת אור כחול להורדת הצהבת. ביום השישי ללידה היתה הצהבהת על 11.5 והרופאים אומרים שאפשר לעשות את הברית ביום השמיני. אלא שכפי שבודאי הינך יודע כי מבחינת הלכתית ישנם חולאים שצריך להמתין שבוע ימים מתום החולי ובענין הצהבת יש אומרים כי ב16 בילורבין כבר צריך להמתין שבעה ימים ויש אומרים ב17-18 למרות שביום השמיני ירדה הצהבהת. מכיון שישנם דעות בנושא מה רמת הצהבת המסוכנת שצריך להמתין שבוע ימים רציתי אם תוכל לחוות דעתך בנידון. כמו כן עד כמה צריך להייחס לרופאים בנושא זה שלכאורה הוא סכנה או שיודעים ברור שאין סכנה
    תודה והרבה הערכה
    ארז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת דם

    ד``ר שלמה סטיב ג`קסון
    17/07/2009

    ארז שלום
    כל זמן שהרמה של בילירובין(צהבת) לא מצריכה טיפול של החלפת דם איו הדבר נחשב בגדר מחלה ולכן אין צורך להמתין עם ביצוע הברית..

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו